Gå til innhold

Hvorfor bruker du g-string?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere som alltid bruker stringtruser, dere bruker aldri bind? Bare tamponger eller menskopp hele døgnet under mensen? 

Anonymkode: 422d1...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dere som alltid bruker stringtruser, dere bruker aldri bind? Bare tamponger eller menskopp hele døgnet under mensen? 

Det finnes bind for stringtruse.

Anonymkode: b07a8...79a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det finnes bind for stringtruse.

Anonymkode: b07a8...79a

Det var nytt for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg sexy i det. Jeg syns rosa undertøy og string er feminint og pent 😊 Det er også behagelig, merker ikke at jeg har det på meg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er feit, så tar jeg på meg en så liten truse så risikerer jeg å aldri finne den igjen. 

Anonymkode: 8a4a2...cd7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle undertøy kjøpt i riktig størrelse være ubehagelig? Jeg liker ikke at trusekanten er synlig under tettsittende plagg, og synes rumpa mi blir mer sexy når jeg har på hipster/string.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg har ikke brukt bind på 20 år. Og den gangen da (tenårene) brukte jeg bind for stringtruse. 

Tampong, eller menskopp. 

Anonymkode: f834e...82b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi jeg har en stor føflekk der og jeg liker ikke å få masse gnisninger på den. 

Anonymkode: 5cc00...62e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola

Bruker det for at trusen ikke skal synes gjennom klærne. Brute kun string før, nå bruker jeg litt andre fordi det har kommet bedre truser på markedet som er limt og ikke har søm.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 15.46):

Dere som sier at det fordi det er mest behagelig, ville dere kjøpt det til åtteåringen deres? Hun må jo også få de mest behagelige trusene.

Anonymkode: 597be...85b

Skjerp deg. Ærlig talt. 

Anonymkode: ecdd8...8cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kun hvis jeg skal bruke stramme bukser, men som regel tyr jeg til sømløse. 

Synes ikke det er ubehagelig å bruke, bare ekstremt tacky. Minner meg om 90-tallet og føler meg ikke fin eller elegant på noen måte, kun billig.. 

Anonymkode: 84b41...698

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor er så mange kvinner livredd for en trusekant? Er det flaut at andre kan se at man har på seg truse?

Anonymkode: 5426a...336

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har ikke brukt bind siden ca -93 nei. Ubehagelig, klumpete og skikkelig uhygienisk. Bruker kun menskopp nå.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kun hvis jeg skal bruke stramme bukser, men som regel tyr jeg til sømløse. 

Synes ikke det er ubehagelig å bruke, bare ekstremt tacky. Minner meg om 90-tallet og føler meg ikke fin eller elegant på noen måte, kun billig.. 

Altså - jeg har stengt tatt på meg truse for å ikke få utflod på klærne. Hvem bryr seg om fin eller elegant?? Ingen skal da se på undertøyet mitt uansett. Har jeg sex er jeg naken, har jeg bukse så har jeg bukse. Truser skal være behagelige og helst ikke vise utenpå klærne, det er det eneste jeg ønsker av dem.

Anonymkode: 50fb1...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har ikke brukt bind siden ca -93 nei. Ubehagelig, klumpete og skikkelig uhygienisk. Bruker kun menskopp nå.

Altså - jeg har stengt tatt på meg truse for å ikke få utflod på klærne. Hvem bryr seg om fin eller elegant?? Ingen skal da se på undertøyet mitt uansett. Har jeg sex er jeg naken, har jeg bukse så har jeg bukse. Truser skal være behagelige og helst ikke vise utenpå klærne, det er det eneste jeg ønsker av dem.

Anonymkode: 50fb1...623

Ok. Ikke alle tenker som deg. Hvis jeg pynter meg ytterst så pynter jeg meg innerst også, undertøy er tydeligvis viktigere for meg enn for deg;) 

Min mann tenner på å se meg i fint undertøy og foretrekker nok forspillet slik, jeg river ikke akkurat av meg klærne så fort vi skal ha sex.. Men for all del, deg om det😄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 18.12):

Hvis man vil bruke annet så finner man det. Jeg bruker sømmeløst undertøy. ER INGEN trusekant og SER INGEN trusekant. 

Anonymkode: 07630...482

Men er ubehagelig

Anonymkode: 1c01a...240

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men er ubehagelig

Atte hæ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns det er ubehagelig med dekkende rumpe på truser. Bruker kun vanlig truse når jeg har mensen og kun g string ellers. Men bruker bomullstruser.

Anonymkode: e427e...4a9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Atte hæ? 

Atte truser er ubehagelig. Hjelper ikke om de er sømløse 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor er så mange kvinner livredd for en trusekant? Er det flaut at andre kan se at man har på seg truse?

Anonymkode: 5426a...336

Det er stygt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...