Gå til innhold

Hvorfor vil ingen ha deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg vet ikke hvorfor :(  

Jeg får alltid høre at jeg er en flott dame med hodet på rett plass, reflektert og omtenksom, at de syns jeg er deilig og at jeg er snill og generelt en bra person. 

Men det hjelper jo ikke det, ingen vil jo være med meg uansett. I går ble jeg dumpet av en fyr FØR vi hadde møttes til og med.... :tristbla:

Anonymkode: 78abd...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Autist?

Anonymkode: eb748...8bc

Nei😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke elsker meg selv. 

Anonymkode: 23341...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vil ha meg fordi jeg gjør meg selv utilgjengelig. Akkurat nå trives jeg med å være alene. 

Anonymkode: afa11...238

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før: fordi jeg alltid har hatt enormt dårlig selvtillit som bare ble forsterket med åra etter en haug med avvisninger. Jeg har aldri lært meg sjekking, forsøkene ble kleine og skremte bort damer, I desperasjon etter kjæreste trodde jeg en gang at jeg var forelsket i en dame fordi hun var forelsket i meg og ga meg oppmerksomhet og sex men når vi ble bedre kjent fungerte vi ikke bra sammen likevel.

Nå: fordi jeg har sluttet å ta initiativ siden jeg ender opp med å bare få venninner i stedet hvis dem ikke forsvinner før det. Får ofte høre at damer ville likt meg men at de ikke ser meg som mulig kjæreste før de blir godt kjent med meg. Da kan det være for sent. Men det går bra for jeg er ikke lenger så desperat og orker ikke å prøve så hardt og vil ikke nedverdige meg selv mere. Jeg har endret meg mye men vil ikke forsøke å bli en helt annen person enn den jeg er lenger. Man må akseptere og bli glad i seg selv og det kan ta hele livet for noen.

Anonymkode: 93bdb...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for krenkende/hetsende innhold og brukerdebatt 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror et problem er at jeg er uselvstendig. Jeg har jobb og EK, men ikke egen bolig. Og jeg synes bil er skummelt. 

Jeg er også sosete og stammer litt. Litt rar og klein. Samt ti kilo for mye.

Anonymkode: df4b5...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...