Gå til innhold

Hvorfor vil ingen ha deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er noen som vil ha meg der ute, de vet det bare ikke enda. Grunnen til at ingen vil ha meg akkurat nå er fordi jeg må få tilbake selvfølelsen. Den forsvant sammen med eksen for 2 år siden. Jeg har heller ikke det økonomiske på plass, fordi jeg følger drømmen min om å bli skuespiller. Jeg er bare 24 og velger å ikke stresse med kjærligheten, den kommer. Jeg skal heller jobbe beinhardt for å oppnå det jeg vil, for meg selv og for min lille familie som kommer til å være der i fremtiden. 

Anonymkode: a315d...090

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 hours ago, AnonymBruker said:

🤔

Anonymkode: 998a0...cda

Tidligere har det vært fordi at jeg ikke har vært følelsesmessig tilgjengelig. Jeg har prøvd å gå ut med menn, men har ikke hatt tid eller ork til å vedlikeholde noe over tid. Vet ikke helt om jeg er der ennå. :) Skal i hvert fall prøve nå, så får vi se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inngangsporten er utseende mitt. Men når de blir kjent med meg og merker jeg er opptatt av andre ting enn penger, instagram, utseende og status ser de ned på meg og sier jeg er rar. Jeg overdriver ikke. Sier litt om samfunnet når det er det eneste som foregår i hodet til menn på 30+ år. Så det at jeg er et følelsesmennesket gjør at ingen vil ha meg

Anonymkode: 87644...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg er for selvstendig og selvgående som dame. Mennene blir skremt er inntrykket jeg får. Pluss, de jeg ender opp med å like godt er redd for forpliktelse. Så - har helt enkelt gitt opp 😅🙈

Anonymkode: cf206...7e0

Du hadde ikke skremt meg en millimeter....bare let i rette mannen du så ordner det seg😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Fordi jeg har datet så altfor mange, og blitt kald og følelsesløs. De fleste er bare et ligg, jeg gidder ikke lengre å bli kjent med dem. 

Anonymkode: 62fc6...f83

Jeg er så misunnelig på de som blir som deg! Har prøvd å tvinge meg selv til å bli kald og care, og ofte tror jeg det selv og er kjempefornøyd. Frem til jeg begynner å like noen og jeg blir sårbar, håpefull og helt tussete i hodet igjen. Gang på gang på gang. Og blir såret gang på gang på gang. Likevel umulig å bli kald og følelsesløs. Merker jeg har begynt å utvikle en slags beundring for dere som er det og setter det opp på en pidestall.  

Anonymkode: 87644...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har et barn, turnusjobb og er aktiv med flere hobbyer på fritiden. Noen føler at jeg ikke har nok tid. Selvstendig med hus og bil. Ikke redd for å si meningene mine og er sikkert blitt litt sær/vil ha ting på min måte, etter å ha bodd mange år alene. 

Anonymkode: 0181b...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg ikke vil ha noen som vil ha meg på nåværende tidspunkt. 😄 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristenmann skrev (20 timer siden):

Det er ikke godt å vite. Var samboer og gift i tilsammen 11 år. Min (ex-)kone sa og sier fremdeles at jeg er verdens snilleste mann. Likevel forelsket hun seg i en annen og skilte seg fra meg.

Var singel i 8 år etter skilsmissen. Hvorfor jeg var singel så lenge vet jeg ikke. Tida flyr liksom. Siden jeg er kristen opplevde jeg vel at jeg for mange ikke-kristne var for kristen og for kristne var jeg ikke kristen nok. Noen kristne ville ikke date meg fordi jeg hadde vært samboer (da har man jo hatt sex før ekteskapet) og andre ville ikke fordi jeg var skilt. 
 

Samme her 😄

Anonymkode: df7fa...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

AnonymBruker skrev (På 4.5.2021 den 11.58):

Fordi jeg liker styrketrening og spiller en gang i blant. 

Mann

Anonymkode: 8141d...609

Neppe. Alle kvinner som trener selv vil også ha en mann som trener, og du spille neppe «en gang i blant om det er et problem». Jeg kjenner mange menn i forhold som trener 2 x per dag, noen av dem spiller en gang i blant også, men spiller ikke hver dag/natt. Den ene jeg kjenner som spiller hver dag/natt har en kone som også spiller, og han løfter bare 3-4 ganger i uka.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Inngangsporten er utseende mitt. Men når de blir kjent med meg og merker jeg er opptatt av andre ting enn penger, instagram, utseende og status ser de ned på meg og sier jeg er rar. Jeg overdriver ikke. Sier litt om samfunnet når det er det eneste som foregår i hodet til menn på 30+ år. Så det at jeg er et følelsesmennesket gjør at ingen vil ha meg

Anonymkode: 87644...5f0

Jeg tviler sterkt på at de ser med på deg fordi du har andre interesser enn penger, instagram, utseende og status. Generelt i samfunnet er det jo de som har disse interessene som blir sett ned på. Så enten velger du kun blant en liten promille feil menn, eller så er det noe annet de egentlig reagerer på.

Anonymkode: af344...47f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velges bort fordi jeg er ufør og ikke har helse til å leve ett normalt A4 liv.

Anonymkode: 10d15...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt mobbet og trakassert av menn siden jeg var 5 år, og fortsatt hater alle menn meg. Har prøvd å ta initiativ jeg og satset på ulike menn, og opplever å bare bli dumpet og behandlet som dritt. Jeg har fått PTSD som gjør at jeg er livredd menn. Forventer å bli slått til for det er jeg jo vokst opp med. Utenlandske menn er heller ikke interessert, de vil bare være venner. Så jeg er vant til å bli behandlet som søppel av menn, får stadig høre hvor verdiløs og jævlig stygg jeg er :( Eneste mulighet er Thailand, men syns det er litt drøyt kanskje. 

Anonymkode: a3dc4...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maayaaa

Det er stadig noen som "vil ha meg" (som regel fordi jeg ser relativt fresh ut), men jeg er ikke interessert i dating og forhold akkurat nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

 

 

Neppe. Alle kvinner som trener selv vil også ha en mann som trener, og du spille neppe «en gang i blant om det er et problem». Jeg kjenner mange menn i forhold som trener 2 x per dag, noen av dem spiller en gang i blant også, men spiller ikke hver dag/natt. Den ene jeg kjenner som spiller hver dag/natt har en kone som også spiller, og han løfter bare 3-4 ganger i uka.

Jeg tviler sterkt på at de ser med på deg fordi du har andre interesser enn penger, instagram, utseende og status. Generelt i samfunnet er det jo de som har disse interessene som blir sett ned på. Så enten velger du kun blant en liten promille feil menn, eller så er det noe annet de egentlig reagerer på.

Anonymkode: af344...47f

De fikk det til å høres ut som om det er meg det er noe feil med, som om jeg var unormal. Har fått spørsmål om hvorfor jeg ikke øker følgermassen på sosiale medier, om hvorfor jeg ikke har en mer lønnsom jobb og ting som det. Forsøkte å snakke om alt fra psykologi som jeg syns er kjempeinteressant til ulike filmer, fikk alltid bare knuff tilbake og det eneste de snakket om var jobb, penger og leilighetskjøp. 

Anonymkode: 87644...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det er for mye å ta i, å være glad i 😄. Jobber med saken, til slutt skal jeg hive meg ut i datingmarkedet.

Anonymkode: eeaa8...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for vellykket. 

Anonymkode: da1c3...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke er attraktiv og jeg kompenserer ikke med en fantastisk personlighet. 

Anonymkode: 4de4a...b07

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hovedproblemet er nok at jeg ikke er aktivt på leting (mest fordi jeg vet at jeg ikke scorer bra nok på jobb/økonomi, bolig og interesser) og heller ikke har et særlig stort nettverk utenom noen få kompiser. Kanskje middels utseende, tror ikke at utseendet ville vært en stor hindring om alt annet var tipp topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
Okapi skrev (På 4.5.2021 den 12.52):

Litt usikker egentlig. Det er nok delvis fordi jeg ser litt for rar ut, et for lav, for tynn og tjener for lite, men er mye mulig det først og fremst er fordi jeg ikke helt får til denne datinggreia. Litt for redd for avvisning, antar jeg.

Alle damene på KG syns du ser dritbra ut med alvehåret ditt :sjenert: så det er ikke det i alle fall! 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.5.2021 den 11.05):

Ingen vil ha meg fordi jeg er mannevond. Ts

Anonymkode: 998a0...cda

😂 kjente meg litt igjen

Anonymkode: e7119...c5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaiminator
3 hours ago, Maayaaa said:

Det er stadig noen som "vil ha meg" (som regel fordi jeg ser relativt fresh ut), men jeg er ikke interessert i dating og forhold akkurat nå. 

Da er jo du ikke aktuell for HI i hele tatt.

"Hvorfor vil ikke du ha noen" heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...