Gå til innhold

Hvorfor vil ingen ha deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest RehabilitertIncel

Fordi det gjerne tar et par år før jeg skjønner at en kvinne flørtet med meg. Ah, livet som autist ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De fikk det til å høres ut som om det er meg det er noe feil med, som om jeg var unormal. Har fått spørsmål om hvorfor jeg ikke øker følgermassen på sosiale medier, om hvorfor jeg ikke har en mer lønnsom jobb og ting som det. Forsøkte å snakke om alt fra psykologi som jeg syns er kjempeinteressant til ulike filmer, fikk alltid bare knuff tilbake og det eneste de snakket om var jobb, penger og leilighetskjøp. 

Anonymkode: 87644...5f0

Da høres det ut som du burde prøve å date menn fra et annet, mer normalt miljø.

Anonymkode: af344...47f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har tilknytningsproblemer fra oppveksten, og ikke aner hvordan man oppfører seg i et normalt kjærlighetsforhold. 

Anonymkode: aed9b...292

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Da høres det ut som du burde prøve å date menn fra et annet, mer normalt miljø.

Anonymkode: af344...47f

Ingen kjenner hverandre og har ulike yrker, men kanskje jeg bare har hatt uflaks og en dag vil treffe en som ikke syns jeg er rar og følsom, og er mindre opptatt av status. Føler jo at ingen vil ha meg, men samtidig har det vært like greit så langt

Anonymkode: 87644...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De fikk det til å høres ut som om det er meg det er noe feil med, som om jeg var unormal. Har fått spørsmål om hvorfor jeg ikke øker følgermassen på sosiale medier, om hvorfor jeg ikke har en mer lønnsom jobb og ting som det. Forsøkte å snakke om alt fra psykologi som jeg syns er kjempeinteressant til ulike filmer, fikk alltid bare knuff tilbake og det eneste de snakket om var jobb, penger og leilighetskjøp. 

Anonymkode: 87644...5f0

Da har du nok datet en viss type menn...Er mann selv og overhodet ikke opptatt å snakke så mye om jobb, penger og leilighetskjøp eller hvordan man øker oppslutningen på sosiale medier....

Anonymkode: 3968b...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Da har du nok datet en viss type menn...Er mann selv og overhodet ikke opptatt å snakke så mye om jobb, penger og leilighetskjøp eller hvordan man øker oppslutningen på sosiale medier....

Anonymkode: 3968b...8bf

Har vært ute med 20 menn siden jeg ble singel, og dette har gjeldt 18/20. Kun 2 som var opptatt av helt andre ting og som jeg kunne ha både dype og lette samtaler med. Men bra du heller ikke er sånn 

Anonymkode: 87644...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mistet meg selv i det forholdet jeg hadde. Han var utro og la skylden på meg. Jeg fikk høre at alt ved meg var kjedelig. Selvtilliten min er på bånn etter mange år med psykisk stress. 

Jeg har prøvd å date i ettertid, men takler det ikke. Jeg klarer ikke å gi av meg selv. 

Anonymkode: 5aef4...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaiminator skrev (51 minutter siden):

Da er jo du ikke aktuell for HI i hele tatt.

"Hvorfor vil ikke du ha noen" heller.

Hva gjør du i denne tråden, hvorfor vil ingen ha deg?

Anonymkode: 8e2e9...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maayaaa
Kaiminator skrev (1 time siden):

Da er jo du ikke aktuell for HI i hele tatt.

Det har du helt rett i, så der dummet jeg meg skikkelig ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dårlig på å ta signaler og jeg er dårlig på å gi signaler😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, si det. Jeg skjønner ingenting av hvordan sjarmere en kvinne. Aner ingenting om hvordan jeg skal få noen til å bli interessert i meg. Jeg skjønner i beste fall dagen etter at noen faktisk flørtet med meg.

Jeg er en sånn som ikke ville greie å seg dame i et kvinnefengsel engang..

Fikk egentlig beskjed av eksen etter at jeg endelig greide å overbevise henne om at vi skulle skilles.

»Du kommer aldri til å finne deg ny dame»

Så langt har det holdt stikk hvertfall, og det nærmer seg ti år siden.

Det feiler meg ingenting hverken med utseende eller andre ting, blir omtalt som både kul og pen. Venner og venninner har jeg  masse av.

Null peiling rett og slett. Alle mulige typer maskiner kan jeg pelle fra hverandre og sette sammen igjen, og få de til å gjøre akkurat som jeg vil. Men med damer er jeg ikke like dyktig.

Anonymkode: af707...d2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er en stygg, unnvikende person uten personlighet. Eier ingenting heller, noe jeg burde med tanke på alder. Mamma vil ha barnebarn. Jeg er SÅ nære på å si at da skulle de har prøvd litt hardere. Hør på den bitterheten som tyter ut liksom, kult partytriks.

Anonymkode: 9cf54...5a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Rainstorm said:

Alle damene på KG syns du ser dritbra ut med alvehåret ditt :sjenert: så det er ikke det i alle fall! 😘

Har funnet et par grå i det siste, så blir nok snart sarumannhår. 😮

Ser sikkert ikke så fæl ut med det utgangspunktet jeg har, er med på den, men det er jo ikke verdens største nisje da. Virker som Tinder er enig, har ikke skjedd stort der det siste året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.5.2021 den 11.05):

🤔

Anonymkode: 998a0...cda

En blanding av at jeg er lite tilgjengelig (som kanskje er den største årsaken), og at jeg ikke er kjekk, har bra jobb eller noe annet som skal til for å være en aktuell partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er stygg og jeg kan ikke bære en samtale

Anonymkode: ccb21...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet faktisk ikke. 

 

Er vel ikke helt riktig å si at ingen vil ha meg. Men de jeg vil ha vil ikke ha meg. 

Så da går jeg vel etter feil menn eller så sikter jeg for høyt. 

Er ensom. 

Men vil heller være alene enn ensom sammen med noen. 

Anonymkode: 9306e...4c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest supernova_87
Okapi skrev (3 timer siden):

Har funnet et par grå i det siste, så blir nok snart sarumannhår. 😮

Ser sikkert ikke så fæl ut med det utgangspunktet jeg har, er med på den, men det er jo ikke verdens største nisje da. Virker som Tinder er enig, har ikke skjedd stort der det siste året.

Folk vet ikke hva de går glipp av 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

 

 

Neppe. Alle kvinner som trener selv vil også ha en mann som trener, 

Anonymkode: af344...47f

Nei!!!  jeg liker gjerne menn som drikker øl så hver helg. Ikke trener i det hele tatt

Anonymkode: 3ff72...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traktorlesba96 skrev (9 timer siden):

Jeg er dårlig på å ta signaler og jeg er dårlig på å gi signaler😂

Autist?

Anonymkode: eb748...8bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har hund og jeg liker hunden min over alt annet. I tillegg til at jeg elsker sengen min og å bare ligge der hele dagen. Og så at jeg er egoistisk. Er alltid i dårlig humør blant folk, liker meg best alene ☀️😃

Anonymkode: 00618...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...