Gå til innhold

Hvorfor vil ingen ha deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen vil ha meg fordi jeg er mannevond. Ts

Anonymkode: 998a0...cda

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for selvstendig og selvgående som dame. Mennene blir skremt er inntrykket jeg får. Pluss, de jeg ender opp med å like godt er redd for forpliktelse. Så - har helt enkelt gitt opp 😅🙈

Anonymkode: cf206...7e0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vil ha meg fordi jeg har stengt alle ute rundt meg, og verken inviterer eller er åpen for det. 

Anonymkode: edfa7...c89

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke pen nok, lav selvtillit, lav sexlyst, angst og depresjon. Er kvinne og kun interessert i kvinner, så jeg er av de få også. 

Anonymkode: 15f30...9fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi jeg er syk. kan ikke være med på alt mulig. søvnproblemer krever mye tilretteleggelse. lite sex blir det og gitt😅sånn er det når man kjemper for å holde seg oppe. er ikke bitter, ville ikke valgt meg som partner🤷‍♀️

Anonymkode: 2210e...130

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke spesielt pen, ekstremt uavhengig av andre, foretrekker å være alene og er litt sær. 

Anonymkode: 8d2f7...3db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er for selvstendig og selvgående som dame. Mennene blir skremt er inntrykket jeg får. Pluss, de jeg ender opp med å like godt er redd for forpliktelse. Så - har helt enkelt gitt opp 😅🙈

Anonymkode: cf206...7e0

Så det er fordi menn blir skremt av at du er for selvstendig, eller at de er redd for forpliktelser 😅 Det er menn sin skyld, det har noe med deg å gjøre

Anonymkode: b8fda...22a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg liker styrketrening og spiller en gang i blant. 

Mann

Anonymkode: 8141d...609

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg bor på en usentral plass, som jeg ikke forventer at noen vil flytte til, og eier mitt eget hus jeg aldri vil kvitte meg med. Jeg trives her, men det er ikke for alle.

Dessuten har jeg MS og er trygdet, så velges man automatisk bort, siden man ofte blir sett på som både kjedelig og en snylter.

Men det er helt greit, jeg trives med livet mitt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har datet så altfor mange, og blitt kald og følelsesløs. De fleste er bare et ligg, jeg gidder ikke lengre å bli kjent med dem. 

Anonymkode: 62fc6...f83

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så det er fordi menn blir skremt av at du er for selvstendig, eller at de er redd for forpliktelser 😅 Det er menn sin skyld, det har noe med deg å gjøre

Anonymkode: b8fda...22a

Jeg er veldig fornøyd med hvem jeg er og hva jeg har oppnådd så langt i livet, så om det gjør meg «skremmende» fordi jeg er intelligent og tjener mye mer enn dem, so be it! Kommer ikke til å forandre meg for en mann - enten godtar de meg som jeg er eller la være. Har mange valgmuligheter hva dating og menn angår, men jeg er veldig kresen. Jeg har selvinnsikt nok til å vite hva mine feil er - og jeg klarer også å svelge noen kameler, men det er ting jeg ikke avviker fra. 

Anonymkode: cf206...7e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker egentlig. Det er nok delvis fordi jeg ser litt for rar ut, et for lav, for tynn og tjener for lite, men er mye mulig det først og fremst er fordi jeg ikke helt får til denne datinggreia. Litt for redd for avvisning, antar jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har noen heldigvis, men her har merket på de rundt meg at jo eldre man blir: jo mer velger folk partner etter lønn/status/rang/nettverk.

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: 18b37...5a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ingen vil ha meg fordi jeg er mannevond. Ts

Anonymkode: 998a0...cda

Hvis du er mannevond så er det vel du som ikke vil ha menn? Hvorfor er du mannevond?

Anonymkode: c4d56...596

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har noen heldigvis, men her har merket på de rundt meg at jo eldre man blir: jo mer velger folk partner etter lønn/status/rang/nettverk.

Anonymkode: 18b37...5a8

jeg registrerer det motsatte.

Anonymkode: 576fd...46f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TheCatLady

Kan man egentlig si at ingen vil ha en? Det er jo sikkert noen som vil det selv om man ikke vet det eller ser det selv :)

Jeg tror ikke at det er så ille at ingen vil ha meg, men det kan jo av og til virke sånn. 

Tror jeg kan virke veldig avvisende og ikke spesielt åpen for kontakt. Blikkontakt unngår jeg ofte og hint og subtile ting er jeg ikke noe god på. Jeg har ikke spesielt tro på at noen kan være interessert i meg og om en mann oppfører seg vennskapelig så antar jeg at det bare er det han er ute etter. 

Det at jeg er lite sosial og ikke er flink med datingapper hjelper nok heller ikke :) Å være veldig sjenert gjør det også vanskelig. 

Alle disse tingene gjør at jeg virker avvisende når det egentlig er jeg som er redd for å bli avvist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristenmann

Det er ikke godt å vite. Var samboer og gift i tilsammen 11 år. Min (ex-)kone sa og sier fremdeles at jeg er verdens snilleste mann. Likevel forelsket hun seg i en annen og skilte seg fra meg.

Var singel i 8 år etter skilsmissen. Hvorfor jeg var singel så lenge vet jeg ikke. Tida flyr liksom. Siden jeg er kristen opplevde jeg vel at jeg for mange ikke-kristne var for kristen og for kristne var jeg ikke kristen nok. Noen kristne ville ikke date meg fordi jeg hadde vært samboer (da har man jo hatt sex før ekteskapet) og andre ville ikke fordi jeg var skilt. 

Så traff jeg ei som jeg var sammen med i 4 måneder. Hun også forteller meg at jeg er en veldig snill mann, som hun har lært mye av, og som digger ungene hennes. Hun valgte å avslutte forholdet pga hennes personlige problemer. Hun sliter med tanker  etter et 10 års langt ekteskap med en voldelig mann. Det ekteskapet var over kun 6 måneder før hun traff meg.

Nå er jeg singel igjen og aner ikke hvor lenge det vil ta før jeg finner meg ny kjæreste. Jeg er fortsatt en veldig snill mann 😉.

Stresser ikke. Nyter det livet jeg har og så får kjærligheten komme når den kommer.❤️

Endret av Kristenmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er feit, stygg og fattig 😅 Sånn er livet.

Anonymkode: 0e288...d5d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har asperger. Har ikke venner, klarer ikke holde på venner. Gidder ikke ta kontakt med folk heller for blir bare desperat. Blir like trist i lengden å holde på sånn, så da er det like greit å godta at eneste gangen telefonen din gir lyd fra seg er når det er Telenor som sender melding eller moren din... Tror ikke menn flest vil vise seg offentlig med meg heller.
Er pen så de har tydeligvis interesse av meg. Men blir ALDRI inivitert offentlig. Ikke engang 45 åringer med måne vil vise seg offentlig med meg edru. selv om jeg også er forelsket i han. 
Er alt for dum til å jobbe, utdanne meg. Eneste jeg har er utseende, men dette kan jeg miste av ulykke eller sykdom og med alderen. Gruer meg til ansiktet sagger. Da blir jeg nok ikke interessant for en eneste mann. Hater hodet mitt. 

Anonymkode: 3ff72...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...