AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #81 Skrevet 4. mai 2021 Min eks har foresten funnet kjærligheta igjen, er blitt stefar og planlegger så vidt jeg vet å bli samboer. Ønsker ham alt godt med det. Anonymkode: 8652b...79b
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #82 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ts her: Jeg har skjegg, mørk stemme, hårete bryst, rygg, kropp generelt. Mannelig brystkasse, men har ingen reproduksjonsorganer. Penisen er heller ikke så funksjonell som jeg skulle ønsket, så man må være kreativ i senga. Du vil aldri gjette at jeg er født jente om du ser meg på gata, eller ser meg toppløs på stranda. Jeg skjønner at for noen blir dette feil, men må bare skyte inn at at jeg hetrofil, og at damer som har falt for meg , og venninner, sier at de glemmer at jeg er født som kvinne. De ser på meg som 100 prosent mann. Jeg operer ikke med begrepet "transmann" selv om mediene gjør det. Jeg har tatt samme runde med meg selv og tenkt kunne jeg blitt sammen med en som har vært mann og blitt kvinne,og svaret mitt er "ja, men kjemien må være på plass, og hun må være feminim, ha feminim stemme, se ut som en kvinne". Årsaken til det er at jeg ikke faller for det maskuline, jeg faller for damer, så ser for meg at dette må være på plass. Kjønnsorganet er ikke så viktig for min del. Jeg er sjeldent inne på Kvinneguiden, så godt mulig dette er det siste jeg skriver i tråden her. Uansett, takk for tilbakemeldinger, setter pris på alle og enhver unntatt de uvitene og ukompentente, som mener kjønnskifte er tull og at man er psykotisk. Ser lett at dere ikke har utdannelse innen helse eller sosialfaget. Er og en del hersketeknikker med de kommentarene der Anonymkode: 1174e...f29 Du vil aldri bli helt mann, fordi ftm aldri vil få et normalt og velfungerene mannlig kjønnsorgan. Hjelper ikke hvor mørk stemme du har, eller om du har kroppshår, når kjønnsorganet ikke stemmer. For meg vil du aldri bli helt mann, fordi kjønnsorganet ikke stemmer. Så jeg kunne aldri blitt sammen med noen som har prøvd å skifte kjønn fra kvinne til mann. Fordi vedkommende vil aldri kunne bli en mann og utføre seksuell omgang som en mann. Jeg tenner på menn og penis. Ikke vagina eller en deformert vagina som skal «liksom» erstatte en penis. Sorry, men det funker ikke for meg, og jeg merker selvsagt forskjell på en ekte penis og en vrengt vagina. Tenner ikke på vagina, hva enn man har gjort med den. Anonymkode: 8dcea...867 13
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #83 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg tror nok det. Men, veldig nysgjerrig på hvordan sexen ville vært. Fungerer penis helt likt som på de som er født som menn? Anonymkode: e24dc...db4 De fleste gror ut noe som ligner en liten penis, fra klitten. Det lukter og smaker pikk, både huden og det som kommer ut. Men er jo ikke sæd da. Jeg opplevde sexen som en mellomting mellom sex med ei kvinne og sex med en mann. Jeg måtte lære sex på nytt, på en måte... Var vant til å slikke eller runke min eks og plutselig var nytelsespunktene hans et helt anna sted, mer på sidene og oppå. Vi fant jo ut av det, da. Jeg kunne kjenne pikken hans var eriget om han lå oppå meg, men han kunne ikke penetrere meg. Kanskje er han litt større nå. Noen får lagd en større penisprotese, det er risky operasjon. Anonymkode: 8652b...79b
Frekkulf Skrevet 4. mai 2021 #84 Skrevet 4. mai 2021 Aldri, men er allikevel litt nysgjerrig på puppene til hun blonde som var med på født i feil kropp.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #85 Skrevet 4. mai 2021 Ingen problem. Vil tro at seksuelt kan det være litt annerledes enn med en som er født mann, men det finner man ut av. Etter å ha hatt et forhold med en som sleit med potensen og måtte finne ut av det seksuelt da vil jeg tro det funker greit å finne ut det på nytt. Tror nok jeg kunne vært sammen med en som ikke var ferdig med alle operasjoner enda, men er litt usikker. Men jeg hadde garantert hatt masse spørsmål - rett og slett fordi jeg er nysgjerrig av meg. Anonymkode: b0edc...875 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #86 Skrevet 4. mai 2021 5 hours ago, Gjenferdet said: Hvordan i alle dager er det voldtekt å ikke opplyse om at man er trans? Det er voldtekt om man later som man har på kondom, men tar den av under sex også. Eller man har HIV f.eks. Så om man da lyver om noe som kan hindre den andre i å gi samtykke. "Rape by deception" / Voldtekt ved bedrag, eller "Ponzi-voldtekt", er en situasjon der gjerningsmannen oppnår offerets avtale om å delta i samleie eller andre seksuelle handlinger, men får det ved bedrag, for eksempel falske utsagn eller handlinger. Anonymkode: 2c762...1eb 13
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #87 Skrevet 4. mai 2021 I utgangspunktet ikke. Men hadde jeg ikke vist og fått føleser hadde jeg gitt det en sjanse. Men viktig å fortelle før kyss eller noe intimitet. Anonymkode: c0e40...d3d 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #88 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): ja, det kan du og lese deg litt opp på for å bli klokere. Du er uviten. Men skriv ha du vil, jeg bryr meg ikke. Kanskje det er du som er psykotisk? Hvetfall blotta for empati og trangsynt Anonymkode: 1174e...f29 Jeg har historien og 95-99 % av verdensbefolkningen på min side 🧐 Anonymkode: 0f7da...d1d 7
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. mai 2021 #89 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så homofile ser bare kjønnet, ikke personen Anonymkode: 02d63...129 Så vidt jeg har fått med meg tiltrekkes homofile av samme kjønn.....bifile av begge kjønn ......og panfile av personlighet....
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #90 Skrevet 4. mai 2021 Ja, det kunne jeg, hvis kjemien var på plass. Jeg er bifil og ser absolutt kjønn, så i utgangspunktet liker jeg kvinne- og mannskropper slik de er fra naturens side, men jeg utelukker ikke transkjønnede. Jeg ville derimot ha syntes militante holdninger til kjønn var problematisk, i og med at det utraderer muligheten til å definere seg som fullstendig homo, bifil og hetero. Anonymkode: a0da9...424
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #93 Skrevet 4. mai 2021 Det hadde ikke vært aktuelt nei, jeg tenner ikke på kvinner. En kvinne som har operert seg til å bli mann og tar mannlige hormoner er fremdeles en kvinne for meg når det kommer til tiltrekning. Men - det finnes nok av mennesker som ikke er A4-streite. Panfil, bifil, andre som har gjort kjønnsoperasjon motsatt vei etc. tipper det er i det segmentet man må for å finne en partner. Anonymkode: ceec0...cc5 6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #94 Skrevet 4. mai 2021 Jeg tenker i utgangspunktet nei, og det er fordi jeg ønsker meg barn. Samtidig vet jeg at det ikke er noen garanti for at man kan få barn uansett. Og jeg ville ikke forlatt mannen min nå dersom det viser seg at han ikke kan få barn. Så, jeg vet ikke helt egentlig. Hadde alt annet stemt og jeg hadde blitt forelsket i en som hadde skiftet kjønn, så finnes det jo muligheter for å få barn likevel. Synes det er et vanskelig spørsmål, og jeg tror egentlig ikke jeg kan vite svaret før jeg eventuelt står i den situasjonen at jeg er betatt av en som har skiftet kjønn. Anonymkode: f064e...ecb
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #95 Skrevet 4. mai 2021 Jeg tviler på det. Merker jeg blir veldig usikker på penisen og hvordan den ville fungert.. Ser den helt normal ut? Noen skriver her at den ikke kunne brukes til penetrering og at nytelsespunktene var på siden.. det blir for sært for meg dessverre. Anonymkode: 59bc1...1f4 2
Blomsterpotta Skrevet 4. mai 2021 #96 Skrevet 4. mai 2021 Nei, det ville ikke tiltrukket meg på noen som helst måte. 8
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #97 Skrevet 4. mai 2021 Ikke for å være slem. Men en slik penis som ftm har ser gjerne ikke helt delikat ut. Det er da tatt hud fra lårben, rullet sammen som en pølse og sydd sammen. Jeg kunne ikke tenkt meg det, men kunne vurdert før kjønnskorrigerende inngrep. Altså at vedkommende har sin opprinnelige vagina. Med hormon behandlingen vokser klitoris og kan i noen tilfeller bli rimelig stor, som en liten penis. Det hadde vært bedre for meg. Anonymkode: 5b67a...995 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #98 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Feil. Dette er svært få som "angrer", bare rundt 0,4%. De aller fleste som har hatt nedre operasjon kan oppnå orgasme. Anonymkode: 3fdfb...67e Det er ikke fullt så rosenrødt. Det kan være 8% eller mer som amgrer avhengig av hvordan man undersøker. Når man snakker om under 1% så er det kanskje de som faktisk reversere prosessen etter kirurgi: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Detransition Man må også huske at det er gamle tall. Nå er antallet "født i feil kropp" mangedoblet på få år, og det er et stort press på å behandle tidlig. En veldig stor andel av de som føler seg født i feil kropp som barn skifter mening innen de er 20 år. Kanskje flertallet, men det er usikre tall. Anonymkode: 92ff0...f12 5
Morpheus Skrevet 4. mai 2021 #100 Skrevet 4. mai 2021 Nei! Det mener jeg er homofili, uansett hva andre skulle mene om det. Jeg er ikke homofil. Så selv om han har pupper, blir det bare enda mer creepy å tenke på som partner. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå