Smurfii Skrevet 3. mai 2021 #62 Skrevet 3. mai 2021 Nei. Det blir ikke og vil aldri bli helt «mannemann» i mine øyne.🤭 11
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #63 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Heisann! Jeg har skiftet kjønn, født kvinne, lever nå som mann. Jeg er ferdig med alt av operasjoner, og har levd som mann en god del å. Jeg har vært på flere dates, har da brukt tinder og det er ålreit det, selv om jeg ikke er så stor fan av tinder. Hvis jeg har gått på flere dater med samme person, og jeg føler at det kan føre til noe så forteller jeg om kjønnskifte. Jeg forteller det med andre ord aldri på første date, da jeg tenker at det handler først om å se om det er kjemi der. Jeg ønsker ikke å skjule noe sånt, det går heller ikke. MEN lurer på hva dere tenker om å bli sammen med noen som har gjenomgått kjønnskifte? Jeg aner ikke hva folk generelt tenker om sånt? Jeg har skjegg, du kunne aldri sett at jeg er født jente hvis du så meg på gata, det kunne du nesten ikke før hormoner og operasjoner heller Så heldig der. Maskulin og kjekk i følge venner og jenter jeg har datet. Jeg kan ikke få barn, men det er det mange heterofile par som heller ikke kan. Litt skummelt å spørre her inne på kvinneguiden, vet mange her inne ikke helt har filter og kan si ting som at jeg er "mentalt syk " osv, men det er jeg forberedt på.- Uansett, jeg ser frem til gode svar! Anonymkode: 1174e...f29 Hadde jeg visst det på forhånd hadde jeg nok takket nei. Men har også andre tullete preferanser hva gjelder utseende, så det er vel bare at man er litt overfladisk, og skeptisk/redd for ting som ikke ennå er like sosialt akseptert overalt. Anonymkode: c09f2...17e 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #64 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Veldig overrasket over hvor mange som sier at de ikke ville ha noe problem med det... Heeelt uaktuelt for meg som heterofil kvinne. Hadde også blitt ganske sint hvis dette var noe som ikke ble lagt på bordet umiddelbart. Anonymkode: 431e3...322 Sier mye om deg. Anonymkode: 1174e...f29 5
Hannah80 Skrevet 3. mai 2021 #65 Skrevet 3. mai 2021 Innbiller meg at det er lettere for transmenn, enn transkvinner å få kjæreste. Har sett ganske mange transmenn, og mange av dem er det rett og slett umulig å se på at de er født som biologisk kvinne. 2
Meadow Skrevet 3. mai 2021 #66 Skrevet 3. mai 2021 Jeg har ikke prøvd, så da skal jeg ikke utelukke det.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #67 Skrevet 3. mai 2021 Ts her: Jeg har skjegg, mørk stemme, hårete bryst, rygg, kropp generelt. Mannelig brystkasse, men har ingen reproduksjonsorganer. Penisen er heller ikke så funksjonell som jeg skulle ønsket, så man må være kreativ i senga. Du vil aldri gjette at jeg er født jente om du ser meg på gata, eller ser meg toppløs på stranda. Jeg skjønner at for noen blir dette feil, men må bare skyte inn at at jeg hetrofil, og at damer som har falt for meg , og venninner, sier at de glemmer at jeg er født som kvinne. De ser på meg som 100 prosent mann. Jeg operer ikke med begrepet "transmann" selv om mediene gjør det. Jeg har tatt samme runde med meg selv og tenkt kunne jeg blitt sammen med en som har vært mann og blitt kvinne,og svaret mitt er "ja, men kjemien må være på plass, og hun må være feminim, ha feminim stemme, se ut som en kvinne". Årsaken til det er at jeg ikke faller for det maskuline, jeg faller for damer, så ser for meg at dette må være på plass. Kjønnsorganet er ikke så viktig for min del. Jeg er sjeldent inne på Kvinneguiden, så godt mulig dette er det siste jeg skriver i tråden her. Uansett, takk for tilbakemeldinger, setter pris på alle og enhver unntatt de uvitene og ukompentente, som mener kjønnskifte er tull og at man er psykotisk. Ser lett at dere ikke har utdannelse innen helse eller sosialfaget. Er og en del hersketeknikker med de kommentarene der Anonymkode: 1174e...f29 11
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #68 Skrevet 3. mai 2021 1 hour ago, Catalina Culès said: Ja, det hadde ikke vært noe problem. Jeg ser personen ikke kjønnet. Så homofile ser bare kjønnet, ikke personen Anonymkode: 02d63...129 10
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #69 Skrevet 3. mai 2021 Nei! Og jeg hadde blitt forbanna om jeg hadde vært på flere dates med vedkommende før h*n fortalte det. Hadde kasta bort begges tid. Synes det er veldig lite respektfullt å ikke være åpen om det fra begynnelsen av. Anonymkode: 8d724...a0c 14
Jolene Skrevet 3. mai 2021 #70 Skrevet 3. mai 2021 Nei, det kunne jeg ikke. Er selv biseksuell, men tenner på kjønnet til den jeg ligger med. Dermed faller noen som er litt mer på midten utenom for min del. Man må enten være mann med mannlig kjønnsorgan, eller kvinne med kvinnelig kjønnsorgan. Ingen problemer med de som er trans, men det tenner ikke meg nok til at jeg hadde vurdert et forhold. 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #72 Skrevet 3. mai 2021 Kvinner har noen fakter som menn ikke har, og er man ikke biologisk mann har man ikke det. Det er ikke noe som kan læres. Så er det «vibben» man føler og dere avgir. Jeg ser med én gang når det er noe «off». Jeg tenner kun på heterofile biologiske menn med penis, men kan fint medgi at en del ftms ser kjekke ut, for eksempel Balian Buschbaum eller Buck Angel. Anonymkode: 2c298...648 5
miztyia Skrevet 3. mai 2021 #73 Skrevet 3. mai 2021 Nei dessverre. Jeg har prøvd, riktig nok hadde ikke personen tatt operasjoner enda. Det funket ikke for meg, mulig pga manglende operasjoner og at det var snakk om langt frem i tid. Jeg følte det ikke ble riktig seksuelt. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #75 Skrevet 3. mai 2021 Beklager, men nei. Jeg mener transer bør vurdere sterkt å beholde kjønnsorganene de er født med uansett hva de ellers forandrer. Jeg er heterofil mann og faller kun for biologiske kvinner, men ville heller hatt en dame med ekte pikk enn en kunstig vagina, hvis jeg måtte velge. Tenk at jeg skulle skrive det.... Det er bare min preferanse. Ikke mer enn det. Anonymkode: 92ff0...f12 10
Gjest Kristenmann Skrevet 3. mai 2021 #76 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Heisann! Jeg har skiftet kjønn, født kvinne, lever nå som mann. Jeg er ferdig med alt av operasjoner, og har levd som mann en god del å. Jeg har vært på flere dates, har da brukt tinder og det er ålreit det, selv om jeg ikke er så stor fan av tinder. Hvis jeg har gått på flere dater med samme person, og jeg føler at det kan føre til noe så forteller jeg om kjønnskifte. Jeg forteller det med andre ord aldri på første date, da jeg tenker at det handler først om å se om det er kjemi der. Jeg ønsker ikke å skjule noe sånt, det går heller ikke. MEN lurer på hva dere tenker om å bli sammen med noen som har gjenomgått kjønnskifte? Jeg aner ikke hva folk generelt tenker om sånt? Jeg har skjegg, du kunne aldri sett at jeg er født jente hvis du så meg på gata, det kunne du nesten ikke før hormoner og operasjoner heller Så heldig der. Maskulin og kjekk i følge venner og jenter jeg har datet. Jeg kan ikke få barn, men det er det mange heterofile par som heller ikke kan. Litt skummelt å spørre her inne på kvinneguiden, vet mange her inne ikke helt har filter og kan si ting som at jeg er "mentalt syk " osv, men det er jeg forberedt på.- Uansett, jeg ser frem til gode svar! Anonymkode: 1174e...f29 Jeg synes du er tøff som spør. Jeg dømmer ingen, men kunne ikke blitt sammen med en som hadde skiftet kjønn. Kan forstå at mange reagerer på det, men kanskje det er enklere om du finner en som har gjort det samme som deg? Uansett, du fortjener å bli behandlet med respekt. Både her og andre steder. Lykke til. Nyt livet. Håper du finner kjærligheten snart
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #77 Skrevet 3. mai 2021 Nei, er hetero. Men det er nok av panseksuelle om vil! Bare husk å si det til de du eventuelt ligger med, da det er voldtekt om du ikke opplyser om dette på forhånd. Anonymkode: 2c762...1eb 9
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #78 Skrevet 4. mai 2021 Nei, fordi jeg vil ha egene biologiske barn med mannen jeg skal være sammen med. Hadde jeg fått barna jeg ønsker for så å blitt singel, så kunne jeg helt sikkert det om det ikke var vagina eller pupper eller noe annet som kunne minne om en kvinne ved den mannen og at det fungerte å ha sex på normal måte med penetrering. Anonymkode: aca08...bab
Silva Pluvialis Skrevet 4. mai 2021 #79 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, er hetero. Men det er nok av panseksuelle om vil! Bare husk å si det til de du eventuelt ligger med, da det er voldtekt om du ikke opplyser om dette på forhånd. Anonymkode: 2c762...1eb Hvordan i alle dager er det voldtekt å ikke opplyse om at man er trans? 16
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #80 Skrevet 4. mai 2021 Jeg har vært det. Kunne nok blitt det igjen, om jeg var singel. Jeg er bifil/panfil. De "vanlige" mennene jeg har data har alle hatt noe feminint i seg. Han jeg er sammen med nå er transvestitt og liker at jeg kler ham opp i jenteklær. Og jeg synes han er hot pga det. I mine øyne den perfekte miks mellom mann og kvinne 🥰 Det krevende da jeg var sammen med min eks som gikk fra kvinne til mann, var at han gjennomgikk behandling og operasjoner mens vi var sammen. Ikke fordi det plagde meg at han blei mann/mer mann, men fordi stemmen hans forandra seg hyppig/hele tida (han kunne ringe meg og jeg skjønte ikke hvem det var uten å se navn/nummer, fordi stemmen var blitt dypere den dagen), og fordi brystoperasjon betød at jeg ikke fikk ligge inntil ham om natta på månedsvis. Han forandra helt utseende, lukt, behåring, det er som en pubertet på speed. Jeg tror ikke folk skjønner hvor omfattende rehabiliteringa er. Dråpen for forholdet vårt var da han anla permanent helskjegg og ga f i at jeg mislikte det. Da skjønte jeg at han ville ut av forholdet vårt. Jeg tror på et vis han holdt imot meg at jeg forelska meg i den dama han var, selv om det var jeg som nøda ham til å gå gjennom prosessen. Vi hadde også andre problemer, feks at han ikke ville bruke klinikk for å få barn pga det uansett ikke ble hans gener. Det at han fikk kjempestor klitt/minipikk av hormonene var egentlig spennende, og brystkassa hans med tett hårmanke var flott (vi forholdt oss i liten grad til puppene). Han er blitt en kjekk mann. Men jeg har en ekstra sorg i forbindelse med bruddet at han ikke kjennes som min (eks)mann. Og at jeg støtta ham i en prosess som endte opp med å fjerne ham fra meg. Men jeg angrer ikke. Det var det riktige å gjøre. Anonymkode: 8652b...79b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå