AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #281 Skrevet 31. mai 2023 Your score was 28 out of a possible 50. Scores in the 26-32 range indicate some Autistic traits (Asperger's Syndrome). Anonymkode: 275d3...c07
Annoannonym Skrevet 3. august 2023 #282 Skrevet 3. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 30.5.2023 den 21.53): 34 av 50. Har en misstanke, men gidder ikke å gjøre noe med det. Har adhd diagnosen tho, kanskje det har noe å si? Kvinne 30 Det har absolutt noe å si. Endret 3. august 2023 av Annoannonym
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #283 Skrevet 3. august 2023 38. Har en del ASP trekk og har bestemt meg for å utredes. Scorer også høyt på RAAD. Anonymkode: 64635...f22
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #284 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): 38. Har en del ASP trekk og har bestemt meg for å utredes. Scorer også høyt på RAAD. Anonymkode: 64635...f22 Samme her, men vet ikke helt hvilke trekk det er og da tør jeg ikke be om utredning. Hva skal jeg si, liksom? Anonymkode: 80b15...494
Rosa Dartle Skrevet 3. august 2023 #285 Skrevet 3. august 2023 (endret) Oi, følte jo at jeg scoret litt i grenseland 😅 Hvor realistisk er den? Tror ikke jeg har noe Aspergers. Men jeg er ikke god på multitasking, forsvinner inn i oppgaver, er ganske detaljorientert og er ikke veldig glad i småprat. Your score was 21 out of a possible 50. Scores in the 0-25 range indicate few or no Autistic traits. Endret 3. august 2023 av Rosa Dartle
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #286 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Samme her, men vet ikke helt hvilke trekk det er og da tør jeg ikke be om utredning. Hva skal jeg si, liksom? Anonymkode: 80b15...494 Vet du ikke hva slags utfordringer du har? Anonymkode: 64635...f22 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #288 Skrevet 3. august 2023 35, har ikke aspbergers. Mannen fikk 38, heller ingen diagnose. Anonymkode: 3f7fa...4bc
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #289 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (På 3.5.2021 den 16.45): Jeg får 35. Jeg fikk nok den scoren fordi jeg er veldig usosial, liker dårlig endring og er unnvikende/sær sosialt, men jeg har ellers ikke andre autistiske trekk. Anonymkode: 3e8f6...dec Jeg kan også skore ganske høyt fordi jeg er så lite opptatt av sladder og sosiale ting, jeg er opptatt av sære ting, flink med tall osv.. Men jeg kan utmerket godt kan forestille meg det som skjer i en bok. Jeg har ingen problemer med å lese folk eller hva folk sier mellom linjene. Anonymkode: 64525...0ea
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #290 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 35, har ikke aspbergers. Mannen fikk 38, heller ingen diagnose. Anonymkode: 3f7fa...4bc Det er ikke sånn at en slik test avdekker om man har ASP eller ikke. Det er kun en indikator, og er alene ikke en grunn til å utredes. Anonymkode: 64635...f22
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #291 Skrevet 3. august 2023 Fikk 41. Aldri utredet for autisme. Anonymkode: 0c317...e60
Trish Skrevet 3. august 2023 #292 Skrevet 3. august 2023 32 Gir vel mening at jeg har et snev av en eller annen diagnose
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #293 Skrevet 3. august 2023 Fikk 32, har ikke asperges. Men er nok på grunn av at jeg har en angstdiagnose, er introvert og er et rutinemenneske😂 Anonymkode: f2b41...2f1
Raven.Writingdesk Skrevet 3. august 2023 #295 Skrevet 3. august 2023 Tok den i 2021 da fikk jeg 15, tok den igjen nå, fikk 5.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #296 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er ikke sånn at en slik test avdekker om man har ASP eller ikke. Det er kun en indikator, og er alene ikke en grunn til å utredes. Anonymkode: 64635...f22 Det vet jeg. Desverre er det mange som ikke vet det. Her på KG er jeg skremt over alle som vil utredes og tror en diagnose er en løsning. Anonymkode: 3f7fa...4bc
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #298 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det vet jeg. Desverre er det mange som ikke vet det. Her på KG er jeg skremt over alle som vil utredes og tror en diagnose er en løsning. Anonymkode: 3f7fa...4bc Generelt sett så ønsker folk utredning fordi utfordringer fra barndom som er i tråd med spekteret, i kombinert med slike tester, gjør at man ønsker å finne ut om det er dette man "har". Man får ikke diagnose hvis man har ASP. Anonymkode: 64635...f22
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #299 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vet du ikke hva slags utfordringer du har? Anonymkode: 64635...f22 Jo. Men jeg vet ikke hvilke som kan skyldes autisme. Anonymkode: 80b15...494
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #300 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Generelt sett så ønsker folk utredning fordi utfordringer fra barndom som er i tråd med spekteret, i kombinert med slike tester, gjør at man ønsker å finne ut om det er dette man "har". Man får ikke diagnose hvis man har ASP. Anonymkode: 64635...f22 Da har man diagnosen asparges. Så jo. Anonymkode: 3f7fa...4bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå