Truly Skrevet 3. mai 2021 #61 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg tenker hun er mest opptatt av hvor mye han tjener. Mer desto bedre. Anonymkode: 714f9...35e De færreste du møter til vanlig tjener noe særlig. Mange tror f eks 800 000 i året er bra lønn. En slik mann kan overhode ikke oppgradere livet ditt. Så nei. Vanlig jobb holder. Vi vil ha en mann det er ålreit å være med på fritiden. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #62 Skrevet 3. mai 2021 1 hour ago, Truly said: De færreste du møter til vanlig tjener noe særlig. Mange tror f eks 800 000 i året er bra lønn. En slik mann kan overhode ikke oppgradere livet ditt. Så nei. Vanlig jobb holder. Vi vil ha en mann det er ålreit å være med på fritiden. Vi trygda har bare 250.000. Det holder nok ikke. Anonymkode: 714f9...35e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #63 Skrevet 3. mai 2021 Just now, AnonymBruker said: Vi trygda har bare 250.000. Det holder nok ikke. Anonymkode: 714f9...35e ts her, tjener 850.000 årlig, det holder heller ikke for norske damer. Om jeg hadde 20 mill ville det heller ikke holdt.... Anonymkode: d22bd...71e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #64 Skrevet 3. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: ts her, tjener 850.000 årlig, det holder heller ikke for norske damer. Om jeg hadde 20 mill ville det heller ikke holdt.... Anonymkode: d22bd...71e Viser hvor håpløst det er. Anonymkode: 714f9...35e
Truly Skrevet 3. mai 2021 #65 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi trygda har bare 250.000. Det holder nok ikke. Anonymkode: 714f9...35e Er fler trygda kvinner. Kvinner får ofte beskjed om å "senke krava" Det kan menn lære seg og. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #66 Skrevet 3. mai 2021 On 5/2/2021 at 11:03 AM, AnonymBruker said: Kjøp deg en PS5 og begynn å game! Mye mer morsomt enn damer Anonymkode: 16651...6a7 Helt enig, men heller en PC. Mye mer morsomt med PC enn konsoll! Man trenger virkelig ikke kvinner, skjønner ikke hvorfor det er noen som er så opptatt av sex og kjæreste. Anonymkode: b6c9b...895
Truly Skrevet 3. mai 2021 #67 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ts her, tjener 850.000 årlig, det holder heller ikke for norske damer. Om jeg hadde 20 mill ville det heller ikke holdt.... Anonymkode: d22bd...71e Nei det holder ikke, er jo det jeg skrev. Personligheten din teller. Og damer som vil ha 100 mill, de må se 100 mill ut og. En vanlig mann som vil ha ei vanlig dame, trenger bare være ålreit, dusje hver dag, trene litt, og ha sunne interesser. Og IKKE være desperat. 1
Gjest byråkrati Skrevet 3. mai 2021 #68 Skrevet 3. mai 2021 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker said: ts her, tjener 850.000 årlig, det holder heller ikke for norske damer. Om jeg hadde 20 mill ville det heller ikke holdt.... Anonymkode: d22bd...71e Det stemmer. Alle millionene i verden visker ikke ut en kjip holdning og en sutrete tilnærming til livet. Med mindre man bruker pengene til psykolog, utfordre seg selv ved å begynne med hobbyer og aktiviteter som utfordrer komfortsonen og lignende, da. Noe mange med penger gjør, fordi de liker ikke være stuck i en offerrolle der livet reiser forbi mens de selv er fanget på utisden Endret 3. mai 2021 av byråkrati
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #69 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 2.5.2021 den 11.00): Hei, jeg er 25 år og har ingen kjæreste, det er 2 år siden jeg ble singel, og jeg opplever bare negativ respons fra jenter jeg spør på date, spesielt hvis jeg spør på date nr. 2. Jeg har en fast jobb som betaler bra og jeg har en universitetsutdannelse også. Men hver dag jeg går på jobb må jeg se på alle de lykkelige parene som etablerer seg og har en fremtid å glede seg til. Jeg tenker av og til at jeg hadde vært bedre stilt dersom jeg satt livstid i isolasjonsfengsel, da hadde jeg sluppet å se alle lykkelige par på gata med vanlige liv og uten problemer. Jeg er begynnt å misunne de innsatte i fengsel, spesielt manshaus som aldri slipper ut. Jeg vet at jeg når som helst kan dra til Thailand for kjærligheten. Men det skjer alltid noe som gjør at jeg ikke gjør det, kanskje pga stigmaet i samfunnet. Jeg har spurt nav om en uførepensjon, fordi jeg føler meg som den svakeste taper i samfunnet, men får bare avslag der også. Jeg har misbrukt min eneste sjans i livet mitt på å få dame på vgs, men dårlig selvtillit gjorde at jeg ikke fikk tatt muligheten. Hvorfor skulle jeg absolutt ødelegge livet mitt før det begynte? Jeg hadde alt foran meg, nå er løpet kjørt. Anonymkode: d22bd...71e Ja men herlighet... du TENKER FOR MYE på at du er singel. Du må endre tankegangen din, hvis ikke blir du evig singel. Du må prøve å nyte livet. Jeg er en attraktiv kvinne på 26, men har vært singel i 10 år. Du bare 2 år. Du har gjort dette til et psykisk problem. Tenk på utstrålingen din. Når du går på date med en bitter energi og tankene er fulle av desperasjon pga at du er singel, ja da påvirker du ubevist den du går på date med. Hun vil ikke gå på date med deg mer. Du må endre tankegangen din og slappe av. Det er vanskelig å finne kjærligheten. Du er bare 25 år og har masse tid. Ekte kjærlighet er når 2 menneskers energi smelter inn i hverandre. Anonymkode: 0e1f6...566 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #70 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ekte kjærlighet er når 2 menneskers energi smelter inn i hverandre. Anonymkode: 0e1f6...566 Nei, det er ikke det. Ekte kjærlighet er (som omtrent ikke finnes lenger hos de yngre folkene) er å være der for hverandre - NO MATTER WHAT. Den ene i forholdet holder på å dø? Da stikker man ikke av. Da holder man stand sammen til siste pust. Det heter respekt blant annet. Den ene i forholdet mister jobben? Da er det den andre parten sin oppgave å finne seg i og akseptere at det er helt normalt å holde stand og bruke mer av lønna si, mens den andre prøver sitt beste for å finne jobb igjen. Samme prinsipp med tanke på mer utdanning forøvrig. What else? Begge må respektere hverandre og alltid stå sammen, også utad. Om de har uenigheter, så må de aldri lufte dem foran andre. Andre folk er "slanger" og gleder seg alltid til å lage problemer mellom andre. Så er man uenig, så må man løse problemer med hverandre. Det heter å gi og ta - kompromiss og respekt igjen. Ekte kjærlighet er med andre ord "4 LIFE". Romeo og Juliet Style. Der man er villig til å ta en "kule" for den andre om det trengs. Eller der man er villig til å gi bort nyren sin gratis for den andre, er kanskje en bedre forklaring. Det er ordentlig kjærlighet. På et tidspunkt må man bare si at dette er livet en har fått tildelt i et forhold og man bør strekke seg til det EKSTREME - EXTREME LEVEL / NIVÅ for at det skal funke til man går i graven. Det er kjærlighet. Men den finnes knapt nok lenger. Skal jeg si deg hva en topp dame er? Hun her i linken. Det spiller ikke noe rolle at hun er gammel. Det som spiller en rolle er at hun har riktig tankegang - hjelpe sin mann i hele 15 år og stikker IKKE av. https://www.nrk.no/norge/krf-vil-ha-ny-kontantstotte-_-na-for-eldre-1.15473973 Det er skikkelig forhold, det. Og Ikke det de driver på med på din alder - å sveipe rundt på en jævla Tinder-App. Skulle trodd at verden ikke eksisterte før året 2013 for de fleste av dere under 35 sånn ca 🤣 Anonymkode: b3cf1...2f6 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #71 Skrevet 3. mai 2021 On 5/2/2021 at 12:23 PM, AnonymBruker said: Hva med oss som aldri har hatt kjæreste eller fått ett skyss en gang? Jeg er mye eldre enn deg. Skjerp deg og kom deg til psykolog. Anonymkode: 94eff...1f9 Et skyss? Anonymkode: aaac0...9f3 1
Frottis Skrevet 3. mai 2021 #72 Skrevet 3. mai 2021 Du er 25, har ikke kjæreste og synes du har tapt? Hæ? Er det dette utviklingen «flere mannlige tapere» handler om? Jeg er kvinne og myye eldre enn deg, og har ikke kjæreste, men jeg føler meg ikke som en taper. Kan savne en kjæreste ja, men er ikke noen taper. Jeg føler meg som en viktig del av samfunnet, gjør en viktig jobb og har venner, familie og interesser. Du er ikke taper selv om du ikke har kjæreste. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #73 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): ts her, tjener 850.000 årlig, det holder heller ikke for norske damer. Om jeg hadde 20 mill ville det heller ikke holdt.... Anonymkode: d22bd...71e Som sagt tidligere, så handler dette ikke om årslønnen, men din holdning til deg selv. Det er jo veldig tydelig at du ikke har det så greit med deg selv og da trekker mange seg unna. Du burde få deg en time hos en psykolog og begynne med å arbeide med deg selv. Det er ingen som orker å være sammen med en psykisk nedbrutt person. Varsellampene går på stevnemøte og man løper av gårde med halen mellom beina. Så fort du innser at du har et problem, jo bedre, så kan du få hjelp og få ting i orden igjen. Anonymkode: 29357...b35 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #74 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Vi trygda har bare 250.000. Det holder nok ikke. Anonymkode: 714f9...35e Jeg kastet meg i gang med datingen for en stund tilbake nå og jeg må si at dette med uføretrygd - det har folk tatt veldig fint Jeg trodde jeg skulle bli mye avvist på grunn av det og fordi at jeg har barn, men folk har virkelig stilt seg veldig positivt til begge deler. ❤️ Selv på de dårlige dagene (jeg har psykiske problemer) så har det ikke vært sagt noe negativt. Anonymkode: 29357...b35 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #75 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kastet meg i gang med datingen for en stund tilbake nå og jeg må si at dette med uføretrygd - det har folk tatt veldig fint Jeg trodde jeg skulle bli mye avvist på grunn av det og fordi at jeg har barn, men folk har virkelig stilt seg veldig positivt til begge deler. ❤️ Selv på de dårlige dagene (jeg har psykiske problemer) så har det ikke vært sagt noe negativt. Anonymkode: 29357...b35 Jeg har ikke barn men har ung ufør og er blitt avvist når det gjelder lengre forhold av av de menn jeg har vært på date med. Jeg er pen nok til å ligges med og ha "friends with benefits" ordning, men noe videre forhold ønsker de ikke å ha da de mener jeg har for dårlig råd. Nå har jeg bare slått meg til ro med å være alene livet ut. Regner ikke med å holde ut til å bli særlig gammel uansett. Om man er man eller kvinne, livet som fattig og syk er ikke noe liv. Anonymkode: 35638...a31 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #76 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke barn men har ung ufør og er blitt avvist når det gjelder lengre forhold av av de menn jeg har vært på date med. Jeg er pen nok til å ligges med og ha "friends with benefits" ordning, men noe videre forhold ønsker de ikke å ha da de mener jeg har for dårlig råd. Nå har jeg bare slått meg til ro med å være alene livet ut. Regner ikke med å holde ut til å bli særlig gammel uansett. Om man er man eller kvinne, livet som fattig og syk er ikke noe liv. Anonymkode: 35638...a31 Hvor gammel er du? Jeg er kvinne på 32 med tillegget for ung uføre og en 11 år gammel sønn. Har aldri hatt det problemet som du skisserer. Jeg var litt bekymret selv for å bli avvist på grunn av det med dårlig råd selv. Faren til sønnen min betaler ikke en krone for han, ikke barnebidrag heller. Har derimot opplevd at tilbakemeldingene har vært utelukkede positive. Når jeg prøvde meg på datingsmarkedet tidligere, så har jeg også klart å omvende en del menn med forpliktelsesangst. Han ene ringer meg ennå til tider, selv 6 år etter, og vil bare høre hvordan det går fordi at han ikke helt klarer å glemme meg. Anonymkode: 29357...b35
Anonymburker Skrevet 3. mai 2021 #77 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): ts her, tjener 850.000 årlig, det holder heller ikke for norske damer. Om jeg hadde 20 mill ville det heller ikke holdt.... Anonymkode: d22bd...71e Dummeste jeg har hørt. Det er definitivt ikke lønna di som er problemet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå