AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #41 Skrevet 2. mai 2021 Jeg er kvinne og over 40. Har hatt min del av dater opp gjennom årene. Både de som har endt med den ene daten og de som har utviklet seg videre. Det skal mye til før jeg ikke gir folk en ny sjanse etter en dårlig førstedate. Da de fleste er nervøse første gang. Så her tror jeg faktisk det ligger på hvordan du oppfører deg på daten. Jobb og økonomi spiller ingen trille så lenge de kan forsørge seg selv. Det som betyr noe er måten de er på. menn som skryter og snakker om seg selv hele tida. Eller skal hevde seg selv er en dealbreaker. Samme med de som snakker om eksen konstant eller snakker negativt om andre. Sitter du og klager på at du er single og skryter av jobben din, så er det ikke rart noen ikke vil ha deg heller. Selvbildet ditt skal ikke ligge i jobb og økonomi. Men i hvem du er og hva du som person tilbyr andre. Anonymkode: 7c055...344 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #42 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Damer er alt for kresne i våre dager. Anonymkode: 714f9...35e Nja. Noen er nok kresne, men det gjelder jo både kvinner og menn. Jeg har barn i femte klasse på en skole og skal love deg at det er virkelig mange damer som ikke er kresne. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Menn som viser svakhet slik du gjør her blir bedt om å slutte å sutre, fordi sutring er uattraktivt. Så det er vel løsningen da, samt "jobbe med deg selv". Da løser alle problemer seg Anonymkode: 16651...6a7 Det gjelder ikke for menn, men for begge kjønn. Både menn og kvinner finner ting som selvtillit og livsglede attraktivt. Det er rett og slett sexy. Man ønsker en som matcher en selv på dette punktet. Det er de positive tingene i livet som gjør en glad, som latter og moro, ville påfunn. ❤️ Anonymkode: 29357...b35 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #43 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hmm, merkelig at jeg som kvinne på ung ufør har blitt avvist av alle menn når jeg har sagt at jeg er ufør. Anonymkode: 35638...a31 Jeg har også, som deg. For meg så har det gått veldig greit En eller annen er det alltid som er litt skeptisk, undrer seg litt, men har ikke opplevd noe avvisning på grunn av det (eller på grunn av at jeg har barn som bor med meg mesteparten av tiden). Vel, ikke opplevd ennå i hvert fall. Anonymkode: 29357...b35 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #44 Skrevet 2. mai 2021 En annen ting jeg glemte å si: Siden damer vil ha de mennene de tror andre damer vil ha hjelper dette: Omring deg med de damene som allerede liker deg. Så flørter du med dem foran de damene du egentlig vil ha. Da kommer de damene du vil ha som fluer fordi de tror plutselig at du er tiltrekkende. Hvis du hadde mye penger så kunne du ansette pene damer til å gå undercover på fest og flørte med deg foran andre damer. Da kommer damene du ikke har betalt for til å ville ha deg også. Dirty trick, men det funker. I tillegg liker damer menn som er populære hos andre menn. Så skaff deg venner. Anonymkode: e10ef...302 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #45 Skrevet 2. mai 2021 norw skrev (1 time siden): Men i 30-årene blir det fort alenemødre, de som rotet seg borti feil menn og forventer at menn som TS skal stå der med åpne armer. Hva er vitsen med å bli sammen om man ikke gjør det med åpne armer? De fleste single har vært sammen med feil folk før, ellers ville de jo fortsatt vært i lag med eksen.... Anonymkode: 85fb1...81c 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #46 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): ...Omring deg med de damene som allerede liker deg. Så flørter du med dem foran de damene du egentlig vil ha. Da kommer de damene du vil ha som fluer fordi de tror plutselig at du er tiltrekkende. Anonymkode: e10ef...302 Herregud så harry... Anonymkode: 85fb1...81c 6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #47 Skrevet 2. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Herregud så harry... Anonymkode: 85fb1...81c Kanskje det, men det fungerer! Jeg hadde en tid tilbake ett godt øye til en dame, men hun var ikke keen på meg. Greit tenkte jeg vi ble gode venner istedet og jeg la fra meg de romantiske følelsene for henne. Månedene gikk og jeg ble valgt av en annen dame, hvem tror du plutselig ville ha meg etter det? ;) Anonymkode: c4afb...bd3 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #48 Skrevet 2. mai 2021 Just now, AnonymBruker said: Kanskje det, men det fungerer! Jeg hadde en tid tilbake ett godt øye til en dame, men hun var ikke keen på meg. Greit tenkte jeg vi ble gode venner istedet og jeg la fra meg de romantiske følelsene for henne. Månedene gikk og jeg ble valgt av en annen dame, hvem tror du plutselig ville ha meg etter det? ;) Anonymkode: c4afb...bd3 edit: Jeg måtte ha godkjenning først fra andre damer før hun syntes jeg var bra nok 🙄 Anonymkode: c4afb...bd3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #49 Skrevet 2. mai 2021 Må si jeg stusser litt på at en med universitetsutdannelse og grei jobb tror han kan få uføretrygd fordi han ikke har draget på damene. Noe skurrer her, ts. Anonymkode: aaac0...9f3 6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #50 Skrevet 2. mai 2021 5 hours ago, Truly said: Du skriver du har jobb og utdannelse. Hva med hobbyer og interesser? En kjæreste skal ikke bli kollegaen din, hva du jobber med har ikke så mye å si. Det er hva du liker gjøre på fritiden som teller. Spør du meg er det først og fremst hvordan TS er som person som teller. Anonymkode: 3d5ae...3df 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #51 Skrevet 2. mai 2021 Hvis venninnene til en dame ikke synes du er kjekk, så kommer ikke hun til å synes det heller. Så hvis du er stygg: Aldri gi henne sosiale medier eller bilder av deg slik at hun kan få meningene til venninnene sine om deg. Anonymkode: e10ef...302
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #52 Skrevet 2. mai 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Hva skal man gjøre når damene tar de med høy inntekt og høy status? Oss på trygd er det ingen som vil ha. Anonymkode: 714f9...35e Du må "jobbe med deg selv", så løser alle problemer seg Anonymkode: 16651...6a7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #53 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hmm, merkelig at jeg som kvinne på ung ufør har blitt avvist av alle menn når jeg har sagt at jeg er ufør. Anonymkode: 35638...a31 Og minst like merkelig at jeg som kvinne med jobb, hus og bil er sammen med en uføretrygdet mann, som leier leilighet og ikke har bil Hadde muligens vært annerledes om jeg var 25 og så etter en å starte familie med, men for meg som har voksne unger og er rimelig selvstendig så var det helt greit med en mann som har andre kvaliteter enn fin jobb og eget hus... Anonymkode: 97a10...93e 1
Truly Skrevet 2. mai 2021 #54 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Spør du meg er det først og fremst hvordan TS er som person som teller. Anonymkode: 3d5ae...3df Men man kommer gjerne i kontakt med folk gjennom felles interesser. Det sier jo mye om noen om de bare kommer hjem fra jobb og sitter i stua resten av kvelden. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #55 Skrevet 2. mai 2021 Er det 4. Tråden du starter om samme tema, eller har jeg mistet telling? Har det kommet inn nye momenter siden sist? Anonymkode: 821d7...abe 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #56 Skrevet 2. mai 2021 Her var du deppa gutt. Løsningen er garantert ikke å sitte inne å deppe, det kommer du ingen vei med. Står man på, utfordrer seg selv og forsøker å kontinuerlig forandre på det en gjør feil så får du fremskritt. Du er 25 år og ikke 40. Det er dem på 40 som aldri har vært med noen, tenk på det og de har nok gjort som du. Masse negativ tenking og null inintiativ. Jeg hadde ikke hatt dame før jeg ble 28 og hadde ikke klina engang. Var nok som du og turte ikke noe når det gjelder damer. Om noen flørtet med meg eller tok på meg, så var jeg så redd at jeg stakk. Idiot ja og herregud så jeg angrer i dag. Men uansett så måtte jeg jobbe med meg selv og trene på å tåle avvisning. Hoppe ut i det og nettopp det gjorde jeg. Etter hvert ble det enkelt å få seg napp og ja, enkelt. Om ei jeg datet ikke ville noe mer en 1 kveld så dreit jeg i det til slutt. For jeg hadde så mange muligheter. Er gift og alt det derane nå og det er over 10 år siden jeg drev med datinga. Men det er like relevant da som nå. Forsøk nett samtidig som du forsøker å få nummer utenom nett. Ikke bli fiksert på ei, men heller på flere. Får sikkert plenty med avvisninger første tiden og kanskje første året. Men det løser seg ved at du til slutt ikke bryr deg. Og det merker damer og de hater en ting: Klengete menn og desperate menn. Anonymkode: d2a50...a6b 1
Anonymburker Skrevet 2. mai 2021 #57 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei, jeg er 25 år og har ingen kjæreste, det er 2 år siden jeg ble singel, og jeg opplever bare negativ respons fra jenter jeg spør på date, spesielt hvis jeg spør på date nr. 2. Jeg har en fast jobb som betaler bra og jeg har en universitetsutdannelse også. Men hver dag jeg går på jobb må jeg se på alle de lykkelige parene som etablerer seg og har en fremtid å glede seg til. Jeg tenker av og til at jeg hadde vært bedre stilt dersom jeg satt livstid i isolasjonsfengsel, da hadde jeg sluppet å se alle lykkelige par på gata med vanlige liv og uten problemer. Jeg er begynnt å misunne de innsatte i fengsel, spesielt manshaus som aldri slipper ut. Jeg vet at jeg når som helst kan dra til Thailand for kjærligheten. Men det skjer alltid noe som gjør at jeg ikke gjør det, kanskje pga stigmaet i samfunnet. Jeg har spurt nav om en uførepensjon, fordi jeg føler meg som den svakeste taper i samfunnet, men får bare avslag der også. Jeg har misbrukt min eneste sjans i livet mitt på å få dame på vgs, men dårlig selvtillit gjorde at jeg ikke fikk tatt muligheten. Hvorfor skulle jeg absolutt ødelegge livet mitt før det begynte? Jeg hadde alt foran meg, nå er løpet kjørt. Anonymkode: d22bd...71e Det er mer enn hva jeg har, og du er attpåtil 10 år yngre. Skulle gitt mye for å ha oppnådd dette i en alder av 25. Fast jobb med universitetsutdannelse er jo det de aller fleste har? Her ligger alle problemene dine i hodet, rett og slett. Du sier du ødela for deg selv på videregående, men det er jo akkurat det du gjør nå også. Løpet er ikke kjørt i en alder av 25! Du kan ha det livet du ønsker deg om 3 eller 5 år om du gjør de riktige tingene fra i dag. Som 25-åring fikk jeg den første og hittil eneste kjæresten jeg har hatt, og det varte knapt et halvt år. Altså nesten 9 år som singel i dag. 2 år som singel er ingenting. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #58 Skrevet 3. mai 2021 17 hours ago, Truly said: Du skriver du har jobb og utdannelse. Hva med hobbyer og interesser? En kjæreste skal ikke bli kollegaen din, hva du jobber med har ikke så mye å si. Det er hva du liker gjøre på fritiden som teller. Jeg tenker hun er mest opptatt av hvor mye han tjener. Mer desto bedre. Anonymkode: 714f9...35e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #59 Skrevet 3. mai 2021 5 hours ago, Expandable86 said: Det er mer enn hva jeg har, og du er attpåtil 10 år yngre. Skulle gitt mye for å ha oppnådd dette i en alder av 25. Fast jobb med universitetsutdannelse er jo det de aller fleste har? Kun 1/3 har universitetsutdannelse (det inkluderer også høyskoleutdannelse). Anonymkode: 714f9...35e 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #60 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kanskje det, men det fungerer! Jeg hadde en tid tilbake ett godt øye til en dame, men hun var ikke keen på meg. Greit tenkte jeg vi ble gode venner istedet og jeg la fra meg de romantiske følelsene for henne. Månedene gikk og jeg ble valgt av en annen dame, hvem tror du plutselig ville ha meg etter det? Anonymkode: c4afb...bd3 Og nå er dere gift? Anonymkode: 85fb1...81c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå