AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 Hei, jeg er 25 år og har ingen kjæreste, det er 2 år siden jeg ble singel, og jeg opplever bare negativ respons fra jenter jeg spør på date, spesielt hvis jeg spør på date nr. 2. Jeg har en fast jobb som betaler bra og jeg har en universitetsutdannelse også. Men hver dag jeg går på jobb må jeg se på alle de lykkelige parene som etablerer seg og har en fremtid å glede seg til. Jeg tenker av og til at jeg hadde vært bedre stilt dersom jeg satt livstid i isolasjonsfengsel, da hadde jeg sluppet å se alle lykkelige par på gata med vanlige liv og uten problemer. Jeg er begynnt å misunne de innsatte i fengsel, spesielt manshaus som aldri slipper ut. Jeg vet at jeg når som helst kan dra til Thailand for kjærligheten. Men det skjer alltid noe som gjør at jeg ikke gjør det, kanskje pga stigmaet i samfunnet. Jeg har spurt nav om en uførepensjon, fordi jeg føler meg som den svakeste taper i samfunnet, men får bare avslag der også. Jeg har misbrukt min eneste sjans i livet mitt på å få dame på vgs, men dårlig selvtillit gjorde at jeg ikke fikk tatt muligheten. Hvorfor skulle jeg absolutt ødelegge livet mitt før det begynte? Jeg hadde alt foran meg, nå er løpet kjørt. Anonymkode: d22bd...71e
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #2 Skrevet 2. mai 2021 Kjøp deg en PS5 og begynn å game! Mye mer morsomt enn damer Anonymkode: 16651...6a7 12
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 Det er to år siden du ble singel? Anonymkode: aaac0...9f3 11
Gjest byråkrati Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 Du tenkete ufør var svaret på singeltilværelsen? Du har lyst å reise til Thailand, men har heldigvis for mye angst til at du får anledning til å misbruke jentene der. Du har åpenbart store psykiske problemer, og ja, det gjør det vanskelig å få kjæreste. Svaret er ikke ufør, det er å gå til psykolog og faktisk gjøre en innsats for å få det bra. Men som alle andre vil du ha en quick fix, så det gidder du vel ikke. Hvorfor faktisk gjøre en innsats og få et bra liv, når du kan syte istedet og syntes synd på deg selv? Du syntes jo det er attraktivt med kvinner som syter i offerrollen og ikke gidder ta tak i eget liv, regner jeg med? Du ville blitt sammen med ei dame som ikke gadd ta tak i eget liv?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #6 Skrevet 2. mai 2021 Det er vel ingen som spør om man skal være kjørester på andre date her i Norge lenger? Møter du disse damene på Tinder er jo alt håp ute. Damer drar på tre eller flere dater i uka. De er alltid på jakt etter noe bedre. Datingen: Gresset er grønnere på den andre siden I Oslo har dagene blitt lysere. Den behagelige temperaturen er et tegn på endring. Idas ønske om å finne en kjæreste er uforandret. Denne uken har hun planlagt å møte tre gutter fra Tinder Som mange andre unge, har Ida lett for å finne feil på de hun dater. Litt for å beskytte seg selv mot avvisning. Litt fordi hun ofte tenker at det kan finnes noen bedre der ute. Ida stiller spørsmål. Hun prøver å holde i gang en samtale som tidlig er i ferd med å dø ut. I løpet av de første minuttene har hun allerede bestemt seg for at han ikke er den rette. Det skjer en endring i måten man møter nye dater på. Mange forteller at de slutter å gi andre en reell sjanse. For når utvalget er stort, blir frykten enda større. Frykt for å velge feil. Og frykt for å bli valgt bort. https://www.nrk.no/bare-ett-sveip-til-1.15461657 Anonymkode: 94eff...1f9
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #7 Skrevet 2. mai 2021 Det beste du kan gjøre er å trene, være fin i tøyet og på håret og ha god hygiene. Deretter oppsøker du organisasjoner der de driver med ting du interesserer deg for. Religiøst, politisk eller idealistisk. Det spiller ingen rolle hva det er, poenget er at det er i slike sammenhenger man treffer likesinnede og får seg kjæreste, i tillegg til at man får bedre psyke og blir mindre ensom. Anonymkode: f47a9...802 11
tafta Skrevet 2. mai 2021 #8 Skrevet 2. mai 2021 Du er 25 år, har fast jobb som betalar bra og uni-utdanning. Eg var som deg i den situasjonen og fann ikkje dame. Løsna mot slutten av 20-åra og i 30-åra var det masse interesserte damer. Så ikkje fortvil, hald deg noko trent, fokuser på å ha det bra med vennar og ha interesser som held deg opptatt med du bygger karriere og generelt vis til verda at du trivst med livet. Då vil damene etterkvart komme. Gullalderen for menn er i 30-åra. Helsing kar eldre enn deg. 14
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #9 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hei, jeg er 25 år og har ingen kjæreste, det er 2 år siden jeg ble singel, og jeg opplever bare negativ respons fra jenter jeg spør på date, spesielt hvis jeg spør på date nr. 2. Jeg har en fast jobb som betaler bra og jeg har en universitetsutdannelse også. Men hver dag jeg går på jobb må jeg se på alle de lykkelige parene som etablerer seg og har en fremtid å glede seg til. Jeg tenker av og til at jeg hadde vært bedre stilt dersom jeg satt livstid i isolasjonsfengsel, da hadde jeg sluppet å se alle lykkelige par på gata med vanlige liv og uten problemer. Jeg er begynnt å misunne de innsatte i fengsel, spesielt manshaus som aldri slipper ut. Jeg vet at jeg når som helst kan dra til Thailand for kjærligheten. Men det skjer alltid noe som gjør at jeg ikke gjør det, kanskje pga stigmaet i samfunnet. Jeg har spurt nav om en uførepensjon, fordi jeg føler meg som den svakeste taper i samfunnet, men får bare avslag der også. Jeg har misbrukt min eneste sjans i livet mitt på å få dame på vgs, men dårlig selvtillit gjorde at jeg ikke fikk tatt muligheten. Hvorfor skulle jeg absolutt ødelegge livet mitt før det begynte? Jeg hadde alt foran meg, nå er løpet kjørt. Anonymkode: d22bd...71e Jeg støtter ideen om psykolog. Du skriver jo at det er to år siden du ble singel. Personlig så tenker jeg at det ikke er noe særlig lenge. Jeg er kvinne i tredve-årene og har vært singel i tretten år nå. Problemet ditt, tror jeg, er at mange du går på date med vil merke det negative forholdet du har til deg selv. Det gjelder både for kvinner og menn, så det er ikke sånn at bare skygger unna, men folk ønsker en partner som matcher en selv når det kommer til ting som f.eks livsglede. Jeg har uthevet litt for deg når jeg mener det negative forholdet. For å gi deg selv til en annen, så må du jobbe litt med deg selv og kunne bli tilfreds med deg selv Det er for såvidt en av grunnene til at jeg har vært singel så lenge. Jeg har vært nødt til å jobbe med meg selv og være et sted i livet der jeg kan kunne danne et bånd til en annen. Jeg prøvde en del for fem år siden, men jeg fant ut at jeg egentlig bare tok hva som helst og ble til desperat fordi ingen var interessert i å gå på date nummer to. Det handler ikke dem, men hvordan jeg følte meg selv. Sjarm, selvtillit og godt selvbilde er sexy. Anonymkode: 29357...b35 6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #10 Skrevet 2. mai 2021 Dette har du skrevet om før, og svaret er samme som før. Du får ikke dame før du gjør noe med selvbildet ditt! Du trenger å bruke en stund på å bli frisk, få opp selvbildet og skaffe deg en hobby. Psykolog og en coach er det beste for deg nå. God jobb og uni utdanning betyr nada! Det viktigste er dine holdninger, verdier og interesser. Hvem er du, og hva liker du å holde på med? Har du en hobby? Er du aktiv innen noe? Hva kan du tilby i ett forhold annet enn jobb? De fleste finner hverandre i 20årene og 30årene. Det er få som finner hverandre på vgs, og som faktisk holder sammen. Anonymkode: 003b3...717 13
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #11 Skrevet 2. mai 2021 47 minutter siden, AnonymBruker said: Det er vel ingen som spør om man skal være kjørester på andre date her i Norge lenger? Møter du disse damene på Tinder er jo alt håp ute. Damer drar på tre eller flere dater i uka. De er alltid på jakt etter noe bedre. Datingen: Gresset er grønnere på den andre siden I Oslo har dagene blitt lysere. Den behagelige temperaturen er et tegn på endring. Idas ønske om å finne en kjæreste er uforandret. Denne uken har hun planlagt å møte tre gutter fra Tinder Som mange andre unge, har Ida lett for å finne feil på de hun dater. Litt for å beskytte seg selv mot avvisning. Litt fordi hun ofte tenker at det kan finnes noen bedre der ute. Ida stiller spørsmål. Hun prøver å holde i gang en samtale som tidlig er i ferd med å dø ut. I løpet av de første minuttene har hun allerede bestemt seg for at han ikke er den rette. Det skjer en endring i måten man møter nye dater på. Mange forteller at de slutter å gi andre en reell sjanse. For når utvalget er stort, blir frykten enda større. Frykt for å velge feil. Og frykt for å bli valgt bort. https://www.nrk.no/bare-ett-sveip-til-1.15461657 Anonymkode: 94eff...1f9 Selvfølgelig bruker jeg ikke tinder, jeg har hatt tinder i 2 timer av livet mitt tror jeg før jeg slettet det igjen. Der sitter jentene, som du selv og artikkelen sier med alle stikkene på hånden. Jeg har mange hobbyer hvor jeg møter mange likesinnede, og spør også derfra ei jente ut på date i ny og næ dersom vi har en god kjemi. Jeg har truffet over 20 dater siden jeg ble singel (avvisning av alle så klart), ikke en av dem har vært via en datingportal. Anonymkode: d22bd...71e
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #12 Skrevet 2. mai 2021 Herregud, du er bare 25 år. Man må lære å klare seg alene. Anonymkode: af415...e79 7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #13 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Selvfølgelig bruker jeg ikke tinder, jeg har hatt tinder i 2 timer av livet mitt tror jeg før jeg slettet det igjen. Der sitter jentene, som du selv og artikkelen sier med alle stikkene på hånden. Jeg har mange hobbyer hvor jeg møter mange likesinnede, og spør også derfra ei jente ut på date i ny og næ dersom vi har en god kjemi. Jeg har truffet over 20 dater siden jeg ble singel (avvisning av alle så klart), ikke en av dem har vært via en datingportal. Anonymkode: d22bd...71e Hvis du kun har vært på 20 dater har du ikke prøvd nok. Anonymkode: 94eff...1f9
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #14 Skrevet 2. mai 2021 Just now, AnonymBruker said: Hvis du kun har vært på 20 dater har du ikke prøvd nok. Anonymkode: 94eff...1f9 Nei helt enig, men man kan jo ikke tvinge fram dater heller da. Anonymkode: d22bd...71e
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #15 Skrevet 2. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Selvfølgelig bruker jeg ikke tinder, jeg har hatt tinder i 2 timer av livet mitt tror jeg før jeg slettet det igjen. Der sitter jentene, som du selv og artikkelen sier med alle stikkene på hånden. Jeg har mange hobbyer hvor jeg møter mange likesinnede, og spør også derfra ei jente ut på date i ny og næ dersom vi har en god kjemi. Jeg har truffet over 20 dater siden jeg ble singel (avvisning av alle så klart), ikke en av dem har vært via en datingportal. Anonymkode: d22bd...71e Du skrev at det er to år siden du ble singel. Da er du ikke "evig singel", som er tittelen på tråden din. Anonymkode: aaac0...9f3 12
Truly Skrevet 2. mai 2021 #16 Skrevet 2. mai 2021 Du skriver du har jobb og utdannelse. Hva med hobbyer og interesser? En kjæreste skal ikke bli kollegaen din, hva du jobber med har ikke så mye å si. Det er hva du liker gjøre på fritiden som teller. 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #17 Skrevet 2. mai 2021 Deg igjen, som tror du vil være ensom hele livet fordi du ikke ba ut ei jente på videregående som virket interessert. På tide å få deg hjelp. Problemet ditt er at du tror et forhold vil gjøre livet ditt til en romantisk komedie. Det vil det ikke. Et forhold er mye jobb. Det er slitsomt. Det beste for deg er å jobbe med selvbildet ditt. Lær deg å ha det fint med deg selv, og kanskje da er du klar til å ha et forhold som vil vare Anonymkode: bab5c...639 10
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #18 Skrevet 2. mai 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Du skrev at det er to år siden du ble singel. Da er du ikke "evig singel", som er tittelen på tråden din. Anonymkode: aaac0...9f3 Det stemmer. Korreksjon: Evig fom. nå Anonymkode: d22bd...71e
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #19 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det stemmer. Korreksjon: Evig fom. nå Anonymkode: d22bd...71e Hva med oss som aldri har hatt kjæreste eller fått ett skyss en gang? Jeg er mye eldre enn deg. Skjerp deg og kom deg til psykolog. Anonymkode: 94eff...1f9 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #20 Skrevet 2. mai 2021 Damer er alt for kresne i våre dager. Anonymkode: 714f9...35e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå