Gika Skrevet 7. oktober 2005 #121 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg så også den kjolen. Veldig fin, så du får ha lykke til i jakten! Kanskje de har den i Danmark... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 8. oktober 2005 #122 Del Skrevet 8. oktober 2005 Kjekt å se at du er tilbake. Og takk for at du besøk i d.b. Håper du får en avslappende helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 8. oktober 2005 #123 Del Skrevet 8. oktober 2005 Velkommen tilbake! Angående den MS-kjolen, så kan du jo sjekke om de har den utstilt i Danmark da? Vet forresten at de skal ha salg i disse dager, så da forsvinner den gjerne, men det er jo verdt et forsøk? Håper du får en herlig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2005 #124 Del Skrevet 10. oktober 2005 Gledar meg til treff eg!!! Berre litt over ei veke til no!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 10. oktober 2005 #125 Del Skrevet 10. oktober 2005 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karbojunkie Skrevet 10. oktober 2005 #126 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg finner ikke den hersens kjolen noen steder Men det jeg fant var at mange prøver å selge billige kinakopier som ekte vare..... Jeg blir så sint Men men, nok om det..... Ingenting nytt her på bryllupsfronten, er så smått begynt å lete etter kjole uten større hell!!!!! Nå er det heldigvis bare et par dager til min tilkomne kommer hjem igjen det skal bli deilig....... Nei nå må jeg lese litt i deres bøker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 11. oktober 2005 #127 Del Skrevet 11. oktober 2005 Håper du får en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. oktober 2005 #128 Del Skrevet 16. oktober 2005 Koss går det med planlegginga? Skjedd noko nytt i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 16. oktober 2005 #129 Del Skrevet 16. oktober 2005 Nå er det heldigvis bare et par dager til min tilkomne kommer hjem igjen det skal bli deilig....... ← Har du ham hjemme nå? kos dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 17. oktober 2005 #130 Del Skrevet 17. oktober 2005 Innom med en klem og håper dere koser dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 17. oktober 2005 #131 Del Skrevet 17. oktober 2005 innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #132 Del Skrevet 1. november 2005 Er det noko liv her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 3. november 2005 #133 Del Skrevet 3. november 2005 Hmm... her er visst en til som er bortevekk.... Er alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 4. november 2005 #134 Del Skrevet 4. november 2005 innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karbojunkie Skrevet 6. november 2005 #135 Del Skrevet 6. november 2005 Hallo ja!!! Har ikke vært i humør til å skrive her da bryllupet vårt er AVLYST!!!!! Vi elsker hverandre like høyt men desverre har langvarig sykdom rammet oss og vi ser oss nødt til å utsette/avlyse. Vi vet desverre ikke utfallet av dette, så vi får bare se. Men jeg må inrømme at det var med tungt hjerte at kirke, lokaler og fotograf ble avbestilt!!!!! Så til alle dere: Lykke til videre og dere skal ikke se bort ifra at jeg kommer sterkt tilbake om noen mnd!!!! Aldri si aldri...... Men jeg skulle ha stengt denne dagboka nå jeg.........Hva gjør jeg da?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 7. november 2005 #136 Del Skrevet 7. november 2005 Uff, nå ble jeg trist. Ikke kjekt å høre. Håper ting ordner seg for dere , sender alle mine gode tanker til dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 7. november 2005 #137 Del Skrevet 7. november 2005 Dette var utrolig trist å høre. Lykke til framover, håper vi ser deg her inne igjen om ikke så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 7. november 2005 #138 Del Skrevet 7. november 2005 Dette var utrolig trist å høre. Lykke til framover, håper vi ser deg her inne igjen om ikke så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 7. november 2005 #139 Del Skrevet 7. november 2005 Dette var trist da Tror du kan sende PM til Hege dersom du vil stenge dagboka di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 7. november 2005 #140 Del Skrevet 7. november 2005 Nei, så trist! Håper det ikke er noe veldig alvorlig da, og at vi ser deg igjen her inne når dere er klare! En god , mange varme tanker og gode ønsker fra Lúthien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå