Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å følge henne i noen dager nå, men jeg rekker faktisk ikke å få med meg alle snappene hennes, det er uhorvelig mange ila dagene! Fra hun står opp til hun legger seg. Eneste hun ikke snapper tror jeg må være når hun er på do, i dusjen eller sover.

Jeg er også hjemme pga sykdom, men skulle jeg fått med meg alt Stine legger ut så hadde ikke dagene mine bestått av noe annet tror jeg.

Ang sminke; hun er pen og behøver ikke lag på lag. Ser ikke bra ut når hun får sollys på seg og man ser laget med sminke krakelere på huden når hun snakker eller smiler. I tillegg er hun plaget med en hudsykdom; rart at ingen leger eller sykepleiere har fortalt henne hvor viktig det er at huden får luft, dvs sminkeløs av og til. Ville også vært litt mere kritisk til hvilke produkter hun dekker huden med kontra billigste sort fra makeupmekka og normal. Satt seg litt inn i innholdet i produktene. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skruf skrev (7 timer siden):

Jeg har prøvd å følge henne i noen dager nå, men jeg rekker faktisk ikke å få med meg alle snappene hennes, det er uhorvelig mange ila dagene! Fra hun står opp til hun legger seg. Eneste hun ikke snapper tror jeg må være når hun er på do, i dusjen eller sover.

Jeg er også hjemme pga sykdom, men skulle jeg fått med meg alt Stine legger ut så hadde ikke dagene mine bestått av noe annet tror jeg.

Ang sminke; hun er pen og behøver ikke lag på lag. Ser ikke bra ut når hun får sollys på seg og man ser laget med sminke krakelere på huden når hun snakker eller smiler. I tillegg er hun plaget med en hudsykdom; rart at ingen leger eller sykepleiere har fortalt henne hvor viktig det er at huden får luft, dvs sminkeløs av og til. Ville også vært litt mere kritisk til hvilke produkter hun dekker huden med kontra billigste sort fra makeupmekka og normal. Satt seg litt inn i innholdet i produktene. 

Men som hun sa: "jeg bruker ikke veldig lang tid på badet, egentlig" 😂😂😂😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisy skrev (2 timer siden):

Men som hun sa: "jeg bruker ikke veldig lang tid på badet, egentlig" 😂😂😂😂

Da tror jeg at Stine og jeg har ulik definisjon på hva som er å bruke lang tid på badet er😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (19 timer siden):

Jeg har prøvd å følge henne i noen dager nå, men jeg rekker faktisk ikke å få med meg alle snappene hennes, det er uhorvelig mange ila dagene! Fra hun står opp til hun legger seg. Eneste hun ikke snapper tror jeg må være når hun er på do, i dusjen eller sover.

Jeg er også hjemme pga sykdom, men skulle jeg fått med meg alt Stine legger ut så hadde ikke dagene mine bestått av noe annet tror jeg.

Ang sminke; hun er pen og behøver ikke lag på lag. Ser ikke bra ut når hun får sollys på seg og man ser laget med sminke krakelere på huden når hun snakker eller smiler. I tillegg er hun plaget med en hudsykdom; rart at ingen leger eller sykepleiere har fortalt henne hvor viktig det er at huden får luft, dvs sminkeløs av og til. Ville også vært litt mere kritisk til hvilke produkter hun dekker huden med kontra billigste sort fra makeupmekka og normal. Satt seg litt inn i innholdet i produktene. 

Sannsynligheten for at hun hadde hatt mer nytte av en god hudpleie rutine enn masse sminke er ganske høy.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (21 timer siden):

Jeg har prøvd å følge henne i noen dager nå, men jeg rekker faktisk ikke å få med meg alle snappene hennes, det er uhorvelig mange ila dagene! Fra hun står opp til hun legger seg. Eneste hun ikke snapper tror jeg må være når hun er på do, i dusjen eller sover.

Jeg er også hjemme pga sykdom, men skulle jeg fått med meg alt Stine legger ut så hadde ikke dagene mine bestått av noe annet tror jeg.

Ang sminke; hun er pen og behøver ikke lag på lag. Ser ikke bra ut når hun får sollys på seg og man ser laget med sminke krakelere på huden når hun snakker eller smiler. I tillegg er hun plaget med en hudsykdom; rart at ingen leger eller sykepleiere har fortalt henne hvor viktig det er at huden får luft, dvs sminkeløs av og til. Ville også vært litt mere kritisk til hvilke produkter hun dekker huden med kontra billigste sort fra makeupmekka og normal. Satt seg litt inn i innholdet i produktene. 

Vondt å se på hvordan hun ødelegger huden sin. Ganske sprøtt at hun ikke ser hvor skrukkete/krakelert hun er med all den sminken.  For ikke å snakke om alle som er rundt henne - at de ikke sier ifra. Når det er sagt ser man jo at hun har ødelagt huden når hun går uten sminke. Mon tro hva som er igjen av dette ansiktet når hun passerer 50….

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier hun ikke kan tekste alle snappene og d skjønner j jaggu godt😅For da blir d mindre content (som d så fint heter på influencer språk))og dårligere content. Mindre er vel helt greit siden hun klager over vondter her og der,sååååå sliten osv. Dårligere content?? Vel når hun filmer sg sjøl mens hun rører rundt i den oljeblanda «påmm fritten»inni ovnen,sier d litt kanskje om innholdet?  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvor mange minutt hun snapper daglig? 
Og så mye RÆL fra Temu? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alisha* skrev (På 9.5.2024 den 11.39):

Vondt å se på hvordan hun ødelegger huden sin. Ganske sprøtt at hun ikke ser hvor skrukkete/krakelert hun er med all den sminken.  For ikke å snakke om alle som er rundt henne - at de ikke sier ifra. Når det er sagt ser man jo at hun har ødelagt huden når hun går uten sminke. Mon tro hva som er igjen av dette ansiktet når hun passerer 50….

Det er FORFERDELIG stygt å kommentere andre sitt utseende. Det er faktisk grusomt. Du sitter på nett, bak et anonymt  Nick og kritiserer et annet MENNESKE! Det er helt greit å diskutere sak. På alle. Når man som voksen begynner å gå på kropp og utseende, da har man mistet noe grunnleggende! 
Ingen har noe med hvordan andre ser ut, eller sminker seg. 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (4 timer siden):

Det er FORFERDELIG stygt å kommentere andre sitt utseende. Det er faktisk grusomt. Du sitter på nett, bak et anonymt  Nick og kritiserer et annet MENNESKE! Det er helt greit å diskutere sak. På alle. Når man som voksen begynner å gå på kropp og utseende, da har man mistet noe grunnleggende! 
Ingen har noe med hvordan andre ser ut, eller sminker seg. 

Når man er voksen og har fyllt 40, bør man ha lært hva flere lag med sminke gjør med huden.  Jeg ser daglig hudskader på fine, flotte  damer som har brukt mye sminke over flere år. De fleste angrer - for huden og selvfølelsen er ødelagt for alltid. Men ja som voksen bestemmer man selv - jeg har nok mistet noe grunnleggende!!!!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at legene ikke har sagt til hu at så mange lag ikke er bra? For ifølge hu så har hu jo både den ene og den andre hudsykdommen….

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Joico hårkuren hun la ut og som hun sa ikke var så gæærn i pris»kosta ikke mere enn Define på butikken..». Da lurer j på hvor hun har kjøpt den?? J syns nemlig at prisen på over kr 500 og som da var  på tilbud,er litt dyrt j da😅😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (10 timer siden):

Den Joico hårkuren hun la ut og som hun sa ikke var så gæærn i pris»kosta ikke mere enn Define på butikken..». Da lurer j på hvor hun har kjøpt den?? J syns nemlig at prisen på over kr 500 og som da var  på tilbud,er litt dyrt j da😅😅

Fikk ho ikke den i 40 årsgave??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (16 timer siden):

Den Joico hårkuren hun la ut og som hun sa ikke var så gæærn i pris»kosta ikke mere enn Define på butikken..». Da lurer j på hvor hun har kjøpt den?? J syns nemlig at prisen på over kr 500 og som da var  på tilbud,er litt dyrt j da😅😅

Ho sa ikke det! Ho sa den kosta litt mer enn Define på butikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alisha* skrev (På 10.5.2024 den 23.05):

Når man er voksen og har fyllt 40, bør man ha lært hva flere lag med sminke gjør med huden.  Jeg ser daglig hudskader på fine, flotte  damer som har brukt mye sminke over flere år. De fleste angrer - for huden og selvfølelsen er ødelagt for alltid. Men ja som voksen bestemmer man selv - jeg har nok mistet noe grunnleggende!!!!

Hvilke hudskader får man av å sminke seg? Stine sminker seg ikke mye. Og hun steller huden sin. Ja, du har mista mye omkring respekt for andre mennesker. Nå er du på et nivå der du leter etter noe å ta henne på. Stine er over gjennomsnittet et ansiktspent menneske. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (3 timer siden):

Hvilke hudskader får man av å sminke seg? Stine sminker seg ikke mye. Og hun steller huden sin. Ja, du har mista mye omkring respekt for andre mennesker. Nå er du på et nivå der du leter etter noe å ta henne på. Stine er over gjennomsnittet et ansiktspent menneske. 

Det nytter ikke å stelle huden sin, når man legger på lag med lag, primer, concealer, foundation (tykt lag), mere concealer, bronzerstick, pudder og mere pudder. 🤷🏼‍♀️ så jo, hu sminker seg mye. Hu har jo 3-4 lag med forskjellig mascara å.  Bruker man feil produkter for huden sin, så blir det cakey og krakelert, noe som igjen ikke ser så pent ut. 
 

 

 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usminka skrev (2 timer siden):

Det nytter ikke å stelle huden sin, når man legger på lag med lag, primer, concealer, foundation (tykt lag), mere concealer, bronzerstick, pudder og mere pudder. 🤷🏼‍♀️ så jo, hu sminker seg mye. Hu har jo 3-4 lag med forskjellig mascara å.  Bruker man feil produkter for huden sin, så blir det cakey og krakelert, noe som igjen ikke ser så pent ut. 
 

 

 

I tillegg avslutter hun med settingspray, noe flere hudleger advarer mot da flere av de er lik hårspray, men for ansiktet. Med så mange lag + settingspray tilslutt så får ikke huden/porene luft

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/hudleger-advarer-om-bruk-ville-ikke-brukt-det-selv/16454652/

Det er ingen her som har kritisert Stine sitt medfødte utseende, tvert i mot så er hun ei pen dame. Det er mengde sminke, lag på lag som får huden til å krakelere, i tillegg billigste sort uten tanke for innhold i det hun putter på. Ser jo bare hvor pen hun er på badet før hun begynner sminkeregimet sitt.

De fleste kvinner tør jeg å påstå er penere med en naturlig look uten konturing og brunt ansikt på vinteren når nakke, hals og hender er hvite. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Harnoejegvilsi skrev (6 timer siden):

Hvilke hudskader får man av å sminke seg? Stine sminker seg ikke mye. Og hun steller huden sin. Ja, du har mista mye omkring respekt for andre mennesker. Nå er du på et nivå der du leter etter noe å ta henne på. Stine er over gjennomsnittet et ansiktspent menneske. 

Tror ikke det er noen som sier hun ikke er pen,for som sagt det er hun. Bruker hun mye sminke lag på lag som gjør en 40årig hud mer kakete og eldre? Ja. Det er poenget. Forøvrig må hun gjerne sminke seg lag på lag om hun ønsker, men ikke sunt for huden samt mot sin hensikt. Det er poenget her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, M.H85 said:

Tror ikke det er noen som sier hun ikke er pen,for som sagt det er hun. Bruker hun mye sminke lag på lag som gjør en 40årig hud mer kakete og eldre? Ja. Det er poenget. Forøvrig må hun gjerne sminke seg lag på lag om hun ønsker, men ikke sunt for huden samt mot sin hensikt. Det er poenget her.

Det værste er at hun sover med sminke, og er ikke redd for å vise det frem eller innrømme det. Det er det værste man kan gjøre mot huden, uansett om man har hudsykdom eller ei. Så klager hun etterpå over huden sin! Får ikke sympati her. Kostholdet hennes er noe av det usunneste jeg har sett. Tonnevis med Monster og ultra prossessert mat. Noe av det værste man kan gjøre mot en syk kropp, som hun reklamerer mot at hun har. Masse av de problemer hun har med hud og helse er selvforskyldt. Som man reder ligger man, heter det visst. 

  • Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (32 minutter siden):

Det værste er at hun sover med sminke, og er ikke redd for å vise det frem eller innrømme det. Det er det værste man kan gjøre mot huden, uansett om man har hudsykdom eller ei. Så klager hun etterpå over huden sin! Får ikke sympati her. Kostholdet hennes er noe av det usunneste jeg har sett. Tonnevis med Monster og ultra prossessert mat. Noe av det værste man kan gjøre mot en syk kropp, som hun reklamerer mot at hun har. Masse av de problemer hun har med hud og helse er selvforskyldt. Som man reder ligger man, heter det visst. 

Noe usunt kosthold ja. Monster, hvete rundstykker og masse smågodt. Litt sånn tenåring. Viktig med mye fiber og vitaminer når man er syk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må ha  råd til både advokat honorar og eget hus,for makan til shopping gæærn dame! Eller satser hun på og vinne millioner i erstatning?? Har jo vært nevnt 2-3 mill fra henne… eller rett og slett shopping-avhengig? J hadde ihvertfall gått m dundrende underskudd skulle j kjøpt så mye klær,planter,dill og dall og ikke minst mat,snop osv.  Og snapper samme greier hver dag hvor hun gjentar seg sjøl i d uendelige. Hvor tomt innhold,dårlig samvittighet-i all verden,hvorfor tror hun folk er så avhengige av hennes viten og råd og tips osv? Hun må da ha ett tomt og ensomt liv,og snappinga har jo eskalert så til de grader akkurat slik d var like før hun ga seg sist. Maniske greier. Og klarer aldri stoppe og snappe for dagen heller,sier»hade»,men fortsetter likevel. Må være jævlig slitsomt,så ja,som hun nevnte sjøl,tror ei pause ville gjort godt

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...