Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Eevie skrev (1 minutt siden):

Som j skrev lengre opp her,hun er en skuespiller av dimensjoner som spiller på folks medlidenhet ig»beundring»over hvor tapper osv hun er. Da inkl rettssaken og de som beundrer,stiller heller aldri ? ang penger. Hun sjøl skjuler d jo ikke,da blir d og skyte sg sjæl i foten når hun snakker om rettsak og hvor dyrt d er.

Ber hun om penger? Det har ikke jeg fått med meg. 
Hvordan «spiller» hun på at hun er tapper? Skjønner ikke, for jeg ser ikke at hun tigger, ber om sympati eller trigger folks medlidenhet. Sikkert bare jeg som ikke får det med meg…

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Harnoejegvilsi skrev (6 minutter siden):

Ber hun om penger? Det har ikke jeg fått med meg. 
Hvordan «spiller» hun på at hun er tapper? Skjønner ikke, for jeg ser ikke at hun tigger, ber om sympati eller trigger folks medlidenhet. Sikkert bare jeg som ikke får det med meg…

Hun har hatt flere spleis før ja. Vet ikke om hun har spleis nå. Hun samlet inn ganske mye penger på tidligere spleis ! Hun shopper jo mer enn de fleste, samt dags handler mye. Kan ikke være så trått med økonomien til rettssak da gitt.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (57 minutter siden):

Ber hun om penger? Det har ikke jeg fått med meg. 
Hvordan «spiller» hun på at hun er tapper? Skjønner ikke, for jeg ser ikke at hun tigger, ber om sympati eller trigger folks medlidenhet. Sikkert bare jeg som ikke får det med meg…

Noen ganger må en lese litt mellom linjene,  eller kjenne litt til hvordan historien rundt henne er for å forstå

 Dessverre er det fortsatt mange som blir blendet og tror på alt hun legger ut

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (12 minutter siden):

Noen ganger må en lese litt mellom linjene,  eller kjenne litt til hvordan historien rundt henne er for å forstå

 Dessverre er det fortsatt mange som blir blendet og tror på alt hun legger ut

Hva må man lese mellom linjene ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 time siden):

Hun har hatt flere spleis før ja. Vet ikke om hun har spleis nå. Hun samlet inn ganske mye penger på tidligere spleis ! Hun shopper jo mer enn de fleste, samt dags handler mye. Kan ikke være så trått med økonomien til rettssak da gitt.

Men hun har ikke bedt om penger. Her hentes det tydeligvis frem gammelt grums fra tidligere tider. Ingen har vel noe med handlemønsteret til sine medmennesker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (1 minutt siden):

Men hun har ikke bedt om penger. Her hentes det tydeligvis frem gammelt grums fra tidligere tider. Ingen har vel noe med handlemønsteret til sine medmennesker. 

Tidligere tider er ikke lengre  enn halvannet til to år siden.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Harnoejegvilsi skrev (2 minutter siden):

Men hun har ikke bedt om penger. Her hentes det tydeligvis frem gammelt grums fra tidligere tider. Ingen har vel noe med handlemønsteret til sine medmennesker. 

Gammelt grums? Det er fortsatt DEN samme rettssaken. Ingenting som er gammelt her, gjeldende rettssak nå som for 2-3 år siden da spleis var aktuelt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (Akkurat nå):

Tidligere tider er ikke lengre  enn halvannet til to år siden.

Ja og samme rettssak.😅🙈 Gammelt grums? Hva er det...Har hun enda spleis forresten? Gjerne bare ikke promoterer den...jeg vet ikke altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 minutter siden):

Gammelt grums? Det er fortsatt DEN samme rettssaken. Ingenting som er gammelt her, gjeldende rettssak nå som for 2-3 år siden da spleis var aktuelt.

Men hun tigger ikke penger! Hun spiller ikke på noens samvittighet. Litt rart å secat folk håner et menneske som virkelig har erfart hvordan livet kan være når det ikke er rosenrødt. Hadde man vært like nedlatende om dette var ens egne? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (16 timer siden):

Men hun tigger ikke penger! Hun spiller ikke på noens samvittighet. Litt rart å secat folk håner et menneske som virkelig har erfart hvordan livet kan være når det ikke er rosenrødt. Hadde man vært like nedlatende om dette var ens egne? 

Følgte du henne for 1,5 år siden ? Hva prater du om? Jo hun tigget penger på flere spleis. Snakket om spleisen annenhver dag. Spleis for å dekke en privat rettssak. Det er tigging jo,eller hva kaller du det da?

Hva har dette med at livet har sine stormer og skjær? Det er mange med vonde barndommer, voldelige forhold ,voldtekter ++++ som skal i rettssaker få behandlinger osv. Livets dritt kan ramme mange! Mesteparten av disse åpner ikke privat spleis og reklamerer for det. 

OG i tillegg har shopping mani samtidig som det klages på en dyr rettssak...😬 Så her er nok de fleste uenige med deg , og tigging er det...ukjente folk skal vippse deg. Enkelt og greit.

Endret av M.H85
  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (11 timer siden):

Følgte du henne for 1,5 år siden ? Hva prater du om? Jo hun tigget penger på flere spleis. Snakket om spleisen annenhver dag. Spleis for å dekke en privat rettssak. Det er tigging jo,eller hva kaller du det da?

Hva har dette med at livet har sine stormer og skjær? Det er mange med vonde barndommer, voldelige forhold ,voldtekter ++++ som skal i rettssaker få behandlinger osv. Livets dritt kan ramme mange! Mesteparten av disse åpner ikke privat spleis og reklamerer for det. 

OG i tillegg har shopping mani samtidig som det klages på en dyr rettssak...😬 Så her er nok de fleste uenige med deg , og tigging er det...ukjente folk skal vippse deg. Enkelt og greit.

Jeg fulgte henne da ja. Jeg merker at du refererer til den gangen. Det kan jeg ikke forholde meg til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (11 timer siden):

Jeg fulgte henne da ja. Jeg merker at du refererer til den gangen. Det kan jeg ikke forholde meg til😊

Da satser vi på nesten 100.000 innsamlet gikk til advokat og ikke til shopping😀😀😀 Hun la sikkert frem bevis😀bevis😀🤔

Screenshot_20240506_103259_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20240506_103306_com.android.chrome.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (3 minutter siden):

Da satser vi på nesten 100.000 innsamlet gikk til advokat og ikke til shopping😀😀😀 Hun la sikkert frem bevis😀bevis😀🤔

Screenshot_20240506_103259_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20240506_103306_com.android.chrome.jpg

Er dette nå eller for noen år siden? Driver hun enda med spleis og vippsing? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (56 minutter siden):

Er dette nå eller for noen år siden? Driver hun enda med spleis og vippsing? 

Dette er noen år siden. Men samlet da inn litt under 100.000 tusen.... Satse på de gikk til ADV regning da.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (12 minutter siden):

Hun er så pen! 

😂😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anonyym97 skrev (2 timer siden):

Hun er så pen! 

Er vel rimelig det når hun selv tror og mener det. Så er det utrolig hva flere lag med sminke kan gjøre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alisha* skrev (2 minutter siden):

Er vel rimelig det når hun selv tror og mener det. Så er det utrolig hva flere lag med sminke kan gjøre. 

Ja det er maaange lag😱

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisy skrev (1 time siden):

Ja det er maaange lag😱

Må jo ha mange lag m sminke så hun klarer og snappe så mye som mulig på en gang vettu😅😅Samt tømme handleposer,rydde skuffer og skap,en kan til og md bli m i postkassa og høre og se hva hun fikk i posten. Hun  klarer jaggu tørrsnakke ut ett tema uten problemer. Ikke rart hun ikke orker og jobbe og har vondt i hodet. Men hun hadde visst så dårlig samvittighet den perioden hun ikke snappet for da fikk hun ikke oppdatert rettsaken for folk. Var visst dog ved ett»uhell»hun begynte og snappe igjen😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (14 timer siden):

Hun er så pen! 

Hun er en pen dame ingen tvil, men huden hennes ser eldre ut enn den er grunnet for mye sminke og mye dill. Hun bruker jo mer tid på å sminke seg enn tenåringer😅 Men pen er hun ,det ser man jo. ✌

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...