Gjest LeneAm Skrevet 26. august 2022 #13681 Del Skrevet 26. august 2022 Litt Off topic - men har hun hatt slag eller noe iløpet av livet? Eller bare prater hun med halve ansiktet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isadora2 Skrevet 26. august 2022 #13682 Del Skrevet 26. august 2022 (endret) . Endret 26. august 2022 av Isadora2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butinox Skrevet 26. august 2022 #13683 Del Skrevet 26. august 2022 At det går ann å være så stygg mot ei dame, den ene etter den andre kjemper om å skrive nedsettende og stykt om henne. Tenk å si noe sånt at alle har da hadd noe i barndomnen, så liksom at det er bare å ta seg sammen. Vet dere hva det gjør med et barn som har vært utsatt for fysisk og psykisk vold gjennom flere år? Nei.. barnet blir som oftest ødelgt for livet. Ingen er like, noen trenger psykolog resten av livet mens andre velger noe annet.SÅ IKKE DØM NOEN DERE KUN KJENNER PÅ SNAP! Hvist noen av dere har vippset henne og mener hun ikke bruker pengene rett, enkelt, forlang penger tilbake. Isteden for å gjette dere til hva som skjer. Eller dra hjem til henne å si alt det du skriver på kg om henne, alt fra at hun danser, hennes katter , hva hun handler, hvorfor hun kjører sønnen på skolen osv. Da da får dere kanskje svar og trenger ikke lengere å synse og mene at dere har det rette svaret, og ikke fortsette å tråkke på noen dere overhode ikke kjenner 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten!! Skrevet 26. august 2022 #13684 Del Skrevet 26. august 2022 Butinox skrev (1 time siden): At det går ann å være så stygg mot ei dame, den ene etter den andre kjemper om å skrive nedsettende og stykt om henne. Tenk å si noe sånt at alle har da hadd noe i barndomnen, så liksom at det er bare å ta seg sammen. Vet dere hva det gjør med et barn som har vært utsatt for fysisk og psykisk vold gjennom flere år? Nei.. barnet blir som oftest ødelgt for livet. Ingen er like, noen trenger psykolog resten av livet mens andre velger noe annet.SÅ IKKE DØM NOEN DERE KUN KJENNER PÅ SNAP! Hvist noen av dere har vippset henne og mener hun ikke bruker pengene rett, enkelt, forlang penger tilbake. Isteden for å gjette dere til hva som skjer. Eller dra hjem til henne å si alt det du skriver på kg om henne, alt fra at hun danser, hennes katter , hva hun handler, hvorfor hun kjører sønnen på skolen osv. Da da får dere kanskje svar og trenger ikke lengere å synse og mene at dere har det rette svaret, og ikke fortsette å tråkke på noen dere overhode ikke kjenner Veldig mange her inne, inkludert meg kjenner henne..... Trist å se noen forsvare denne galskapen... 27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin50 Skrevet 26. august 2022 #13685 Del Skrevet 26. august 2022 (endret) Butinox skrev (16 timer siden): At det går ann å være så stygg mot ei dame, den ene etter den andre kjemper om å skrive nedsettende og stykt om henne. Tenk å si noe sånt at alle har da hadd noe i barndomnen, så liksom at det er bare å ta seg sammen. Vet dere hva det gjør med et barn som har vært utsatt for fysisk og psykisk vold gjennom flere år? Nei.. barnet blir som oftest ødelgt for livet. Ingen er like, noen trenger psykolog resten av livet mens andre velger noe annet.SÅ IKKE DØM NOEN DERE KUN KJENNER PÅ SNAP! Hvist noen av dere har vippset henne og mener hun ikke bruker pengene rett, enkelt, forlang penger tilbake. Isteden for å gjette dere til hva som skjer. Eller dra hjem til henne å si alt det du skriver på kg om henne, alt fra at hun danser, hennes katter , hva hun handler, hvorfor hun kjører sønnen på skolen osv. Da da får dere kanskje svar og trenger ikke lengere å synse og mene at dere har det rette svaret, og ikke fortsette å tråkke på noen dere overhode ikke kjenner For å være helt ærlig, alle har en historie. Jeg selv har min, ja jeg har vært utsatt for et overgrep når jeg var 12 år, ja jeg har også foreldre som ikke skulle hatt barn, men jeg heller ikke kontakt med de idag, mine barn vet heller ikke om hvordan mine foreldre har vært, det trenger de heller ikke. Det er mitt valg, som passer for meg og min familie. pluss at jeg har vært veldig opptatt at mine barn skal være et helt vanlig barn, som ikke skal få noen spørsmål om dette her, av andre voksne som er veldig nysgjerrig fordi de har hørt noe. Jeg er ganske sikker på at det er flere her inne som har hatt en dårlig opplevelse i barn og ungdom tid. Dette kommer helt annen hvordan du selv håndtere, ja noen må ha psykolog resten av sitt liv, mens andre holder det med en gang. Og de går videre med sitt liv med familie, venner og jobbe. Hva hun bruker penger, det et hennes valg. Med da sitter man ikke på snapchat, og tigger etter penger. 2021 visst hun at hun måtte ha en ny utredning, hvorfor har hun ikke gjort den, men de pengene hun fikk? Jeg håper virkelig at de som har, støttet henne med penger, at de tar den utfordringen med å kreve de tilbake. Det blir spennende å høre hvor hvor mange som får tilbake penger, det var kanskje derfor hun måtte hjemme, og lage et regnskap? Det er helt iorden at fruen selv kan prate ned andre mennesker, men så fort det er noe som stiller et spørsmål, blir de blokkert, er det oki? Det vi også vet, er at vi har et rettensystem og bvj som overhodet ikke fungerer, det er pga foreldre som manipulere systemet til sin egen fordel. Slik at barn ikke får den hjelpen de trenger til rett tid. Når du velger selv å være en offentlig person, og viser så mye som hun gjør, Er det ikke så veldig vanskelig å se at det kanskje er mer dårlig dager enn positiv. Jeg selv kjenner ikke henne, men etter som jeg skjønner, er det en del her inne som gjør det. Det er også helt iorden at man har diagnose, men det finnes en grense på hvor mye man skal prate om det, på sosiale medier. Disse diagnose som hun har, kan helt vanlig menneske få. Kan man bli helt frisk fra PTSD? Noen blir helt friske av behandlingen. Det kan være vanskelig å snakke om den traumatiske hendelsen, og noen avslutter terapien på grunn av dette ubehaget. Kognitiv adferdsterapi fokuserer ikke direkte på traumet og kan derfor være et godt alternati Jeg selv har ptsd, det er også mye egen pleie , som ta godt vare på seg selv, god mat, god sove rutiner, gå en tur i skogen. Mye å gjøre på egen hånd. Fibromyalgi ; Fokuser på hva som kan gjøre deg bedre, ikke hva som har forårsaket sykdommen din. De fleste kan leve et godt og normalt liv. Sett deg konkrete og realistiske treningsmål. Vær fysisk aktiv i minimum 20 – 30 minutter hver dag. Vanlige aktiviteter som å gå i trapper, gå en tur eller sykle er en god start. Etter hvert kan det være lurt å legge inn noen økter hvor du trener slik at pust og puls øker. Finn ut hvilken treningsform som passer for deg. Det er lurt å velge mellom ulike treningsformer slik at forskjellige muskelgrupper trenes. Oppvarming før treningen og god uttøyning etterpå er viktig. Trening i oppvarmet basseng virker smertelindrende for mange. Kroppsbaserte bevegelsesterapier som Tai Chi og yoga kan lette symptomene for noen. Gi deg selv en pause hver dag. Oppmerksomhets- og avspenningsøvelser kan være en hjelp til å stoppe opp. Det finnes mange CD’er og app’er som gir gode instruksjoner. Innarbeid en god søvnrytme. Søvn bidrar til at kroppen reparerer seg selv, både fysisk og mentalt. Det er lurt å stå opp og legge seg på samme tid hver dag. Unngå å sove i løpet av dagen og begrens inntaket av koffein. Nikotin virker også stimulerende, så det anbefales å slutte å røyke. Et sunt og variert kosthold er viktig. Øk gjerne inntaket av grønnsaker, frukt og fisk. Velg grove kornprodukter og reduser mengden animalske kjøttprodukter, salt og sukker. Både kosthold og fysisk aktivitet er viktig for å unngå overvekt. Noen personer med fibromyalgi vil ha behov for et tilpasset rehabiliteringsprogram på et opptreningssenter. Siden du kjenner fruen, er det her et tips du kan gi, ja hun kan leve et godt liv med disse diagnose som hun har, kommer helt annen på hvilken valg mann tar. Denne historien med Fruen, hun er ikke alene. Det finnes barn der ute som opplever mye mer enn det vi kan forstilling oss. Da er mitt spørsmål, hvor var resten av familien, om de viste om dette her? at hun ikke hadde bra hjemme hos mor? som sagt mange spørsmål? Dette her handler om hvilke valg man tar for seg selv, hvordan man håndtere. Ha en strålende kveld videre.. Endret 27. august 2022 av Kristin50 16 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 27. august 2022 #13686 Del Skrevet 27. august 2022 Butinox skrev (13 timer siden): At det går ann å være så stygg mot ei dame, den ene etter den andre kjemper om å skrive nedsettende og stykt om henne. Tenk å si noe sånt at alle har da hadd noe i barndomnen, så liksom at det er bare å ta seg sammen. Vet dere hva det gjør med et barn som har vært utsatt for fysisk og psykisk vold gjennom flere år? Nei.. barnet blir som oftest ødelgt for livet. Ingen er like, noen trenger psykolog resten av livet mens andre velger noe annet.SÅ IKKE DØM NOEN DERE KUN KJENNER PÅ SNAP! Hvist noen av dere har vippset henne og mener hun ikke bruker pengene rett, enkelt, forlang penger tilbake. Isteden for å gjette dere til hva som skjer. Eller dra hjem til henne å si alt det du skriver på kg om henne, alt fra at hun danser, hennes katter , hva hun handler, hvorfor hun kjører sønnen på skolen osv. Da da får dere kanskje svar og trenger ikke lengere å synse og mene at dere har det rette svaret, og ikke fortsette å tråkke på noen dere overhode ikke kjenner Ah. Enda en one hit wonder? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusieK Skrevet 27. august 2022 #13687 Del Skrevet 27. august 2022 LeneAm skrev (20 timer siden): Litt Off topic - men har hun hatt slag eller noe iløpet av livet? Eller bare prater hun med halve ansiktet? Himler med øynene å prater vanvittig merkelig! Står i stil til dama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusieK Skrevet 27. august 2022 #13688 Del Skrevet 27. august 2022 Murstein skrev (22 timer siden): Når man så gjerne vil være en stor influencer - ja så til de grader, at man må stå i skolegården og fremheve hvor travel hverdagen er. Hvilken inspirasjon denne dama og kanalen har, er meg en gåte. Nye hobbyer annenhver dag med tilsvarende innkjøp av duppedingser. Samme strikk på hver eneste genser. Står og beundrer sine grønne blader på plantene. Stiller opp kamera for å komme dansende inn døra med handleposene. Så har vi sofaen, pledd og kattene. Seriøst!? Når man gråter seg til flere følgere, og tar en lang pause fra SoMe - Ja da burde man komme inn igjen med frisk pust og nytt spennende innhold. Kanskje pausen ble i korteste laget allikevel!!? Håper disse hun forteller dette til går inn på kanalen hennes å ser hvor talentløst det er. Med en katt som er fødemaskin ingen verteinær på kattungene. Fjortiss musikk,tigger penger ol ol . Da tenker jeg nok de danner seg bilde selv😉 stine du er INGEN stor influenser 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 27. august 2022 #13689 Del Skrevet 27. august 2022 LeneAm skrev (20 timer siden): Litt Off topic - men har hun hatt slag eller noe iløpet av livet? Eller bare prater hun med halve ansiktet? Mener det er blitt nevnt noe med «filler gone wrong» en gang, så noe skjedde med en nerve. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin50 Skrevet 27. august 2022 #13690 Del Skrevet 27. august 2022 SusieK skrev (11 minutter siden): Håper disse hun forteller dette til går inn på kanalen hennes å ser hvor talentløst det er. Med en katt som er fødemaskin ingen verteinær på kattungene. Fjortiss musikk,tigger penger ol ol . Da tenker jeg nok de danner seg bilde selv😉 stine du er INGEN stor influenser Når hun har en positiv dag, som kommer det fram, se hva jeg har kjøpt. Når man ser på de " store influenser" og når man ser på de " store influenser" så jobber de på en helt annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 27. august 2022 #13691 Del Skrevet 27. august 2022 Har hun åpnet opp igjen for nye følgere på Instagram? Trudde hun skulle slette ukjente innpå der, eller tar jeg feil? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin50 Skrevet 27. august 2022 #13692 Del Skrevet 27. august 2022 Istinde skrev (7 minutter siden): Har hun åpnet opp igjen for nye følgere på Instagram? Trudde hun skulle slette ukjente innpå der, eller tar jeg feil? Helt riktig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.A.m.a Skrevet 27. august 2022 #13693 Del Skrevet 27. august 2022 Tessa12 skrev (9 timer siden): Mener det er blitt nevnt noe med «filler gone wrong» en gang, så noe skjedde med en nerve. Tror stine selv forklarte det med piercing i leppa som ødela en nerve en gang i tida, da ho tok den 2 ganger på samme side. Correct me if I'm wrong🙊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 27. august 2022 #13694 Del Skrevet 27. august 2022 M.A.m.a skrev (7 minutter siden): Tror stine selv forklarte det med piercing i leppa som ødela en nerve en gang i tida, da ho tok den 2 ganger på samme side. Correct me if I'm wrong🙊 Det kan nok hende det var det og ikke filler ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone- Skrevet 28. august 2022 #13695 Del Skrevet 28. august 2022 (endret) Syns faktisk hun er veldig inspirerende når det kommer til strikking og baking, da ser jeg snappene hennes og følger med, blir det bare offersnakk (syns for alldel det er trist att hun har hatt en slik barndom, det er ikke riktig att noen skal ha slik bagasje) og man ser hun grubler for mye, da trykker jeg meg bare bortover. Baking, strikking og andre hobbyer hun er innom, Virker det som hun trives veldig godt med, og da senker skuldrene litt. Så syns hun skal gjør mer av det og bruke mindre energi på å snakke om fortiden. Den forverrer bare hennes egen psykiske helse. Så hun må slutte tenke seg selv fast og heller se fremover og bli den muntre og inspirerende damen hun kan være 🙂 Å hun er jo en vakker dame, la oss ikke snakke stygt om andres utseende. Det syns jeg er feil av hvem som helst å gjøre. Hun er da vakker uansett om hun smiler med ene munnviken eller begge. Tenker det er godt å se att hun ser ut til å trives i egen kropp. Det håper jeg også alle som kommenterer i tråden her gjør om seg selv. La oss framsnakke hverandre istede for å ødelegge andre. Peace and love ❤ Endret 28. august 2022 av Tone- 3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 28. august 2022 #13696 Del Skrevet 28. august 2022 8 hours ago, Tone- said: Syns faktisk hun er veldig inspirerende når det kommer til strikking og baking, da ser jeg snappene hennes og følger med, blir det bare offersnakk (syns for alldel det er trist att hun har hatt en slik barndom, det er ikke riktig att noen skal ha slik bagasje) og man ser hun grubler for mye, da trykker jeg meg bare bortover. Baking, strikking og andre hobbyer hun er innom, Virker det som hun trives veldig godt med, og da senker skuldrene litt. Så syns hun skal gjør mer av det og bruke mindre energi på å snakke om fortiden. Den forverrer bare hennes egen psykiske helse. Så hun må slutte tenke seg selv fast og heller se fremover og bli den muntre og inspirerende damen hun kan være 🙂 Å hun er jo en vakker dame, la oss ikke snakke stygt om andres utseende. Det syns jeg er feil av hvem som helst å gjøre. Hun er da vakker uansett om hun smiler med ene munnviken eller begge. Tenker det er godt å se att hun ser ut til å trives i egen kropp. Det håper jeg også alle som kommenterer i tråden her gjør om seg selv. La oss framsnakke hverandre istede for å ødelegge andre. Peace and love ❤ Kan du ikke skrive dette til henne også? Fremsnakke andre istedenfor å ødelegge andre? Det er jo nettopp derfor det skrives om henne, fordi hun er så falsk, snakker ned om andre og henger ut folk i det offentlige, lyver og manipulerer i stor stil. Dersom hun ikke gjorde dette, ville ikke denne tråd ha eksistert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål! Skrevet 29. august 2022 #13697 Del Skrevet 29. august 2022 Endelig liv i denne tråden igjen ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne__35 Skrevet 30. august 2022 #13698 Del Skrevet 30. august 2022 DER KOM DET, «jeg har fått en del forespørsler om perle bestillinger» men akkurat nå er det kun en hobby🤣🤣🤣hvordan kunne vi forutsi dette tro👏🏼…? Hun er som å lese en åpen bok😎 18 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 30. august 2022 #13699 Del Skrevet 30. august 2022 Noen som vet om hun leser det som er skrevet her?🤡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin50 Skrevet 30. august 2022 #13700 Del Skrevet 30. august 2022 SinfulBby skrev (49 minutter siden): Noen som vet om hun leser det som er skrevet her?🤡 Ja hun gjør det. Hun også er et lite "nett troll"😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå