Gjest Fru G Skrevet 15. juli 2022 #13341 Del Skrevet 15. juli 2022 bygdefruen skrev (13 minutter siden): Noen vil bare lures. Men det er kanskje lettere for oss som har kjent henne personlig å ha et kritisk øye på henne. Ja, men disse har vel også fått med seg denne tårevåte seansen og nå ser hvor fantastisk hun har det. Alt er glemt og reklamerer og snapper som før. Er det virkelig mulig å være så ‘fan’ at dem ikke ser dette. Eller er folk så dumme? Hjelpes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 15. juli 2022 #13342 Del Skrevet 15. juli 2022 Få få få...få mer..🙈 legger ut brukte og billige klær til stiv pris. Klær er normalt at man ARVER i diverse grupper her jeg bor. Vi har Arve grupper. Helt genialt🤗 Må betales med en gang skriver hun også...hun er bare opptatt av å få å få,selger hennes klær til full pris😅 Er det noen som kjøper dette?😱 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 15. juli 2022 #13343 Del Skrevet 15. juli 2022 M.H85 skrev (5 minutter siden): Få få få...få mer..🙈 legger ut brukte og billige klær til stiv pris. Klær er normalt at man ARVER i diverse grupper her jeg bor. Vi har Arve grupper. Helt genialt🤗 Må betales med en gang skriver hun også...hun er bare opptatt av å få å få,selger hennes klær til full pris😅 Er det noen som kjøper dette?😱 Jævlig synd om noen kjøper fra henne..alle burde koikotta alt hun foretar seg. Og hun som kjøper alt på salg. Da må vell snapfæm se at hun bare lurer folk. Få opp øyene da folk 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 15. juli 2022 #13344 Del Skrevet 15. juli 2022 Selger de fantastiske bh-toppene fra mor Spania gitt😅 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 15. juli 2022 #13345 Del Skrevet 15. juli 2022 MsFri skrev (6 minutter siden): Selger de fantastiske bh-toppene fra mor Spania gitt😅 🤮 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 15. juli 2022 #13346 Del Skrevet 15. juli 2022 M.H85 skrev (1 time siden): Få få få...få mer..🙈 legger ut brukte og billige klær til stiv pris. Klær er normalt at man ARVER i diverse grupper her jeg bor. Vi har Arve grupper. Helt genialt🤗 Må betales med en gang skriver hun også...hun er bare opptatt av å få å få,selger hennes klær til full pris😅 Er det noen som kjøper dette?😱 Det fremstår ganske griskt og også noe desperat. En annen ting; slik klærne var slengt utover gulvet i går fremstår det ikke (for meg iallfall) mye tiltalende. Det er nok sikkert rent og greit nok, men det bor MANGE katter der og det ett eller annet da som ikke virker særlig appellerende 😕 6 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 15. juli 2022 #13347 Del Skrevet 15. juli 2022 Laia skrev (7 minutter siden): Det fremstår ganske griskt og også noe desperat. En annen ting; slik klærne var slengt utover gulvet i går fremstår det ikke (for meg iallfall) mye tiltalende. Det er nok sikkert rent og greit nok, men det bor MANGE katter der og det ett eller annet da som ikke virker særlig appellerende 😕 Jeg hadde aldri i livet slengt ting utover golvet hjemme. Har 2 katter og støvsuger daglig, men lell..... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 15. juli 2022 #13348 Del Skrevet 15. juli 2022 2 hours ago, bygdefruen said: Noen vil bare lures. Men det er kanskje lettere for oss som har kjent henne personlig å ha et kritisk øye på henne. Jeg kjenner henne ikke. Det tok meg et par uker + å forstå at noe skurret. For venninna mi (som heller ikke kjenner henne) tok det 30 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 15. juli 2022 #13349 Del Skrevet 15. juli 2022 Laia skrev (14 minutter siden): Det fremstår ganske griskt og også noe desperat. En annen ting; slik klærne var slengt utover gulvet i går fremstår det ikke (for meg iallfall) mye tiltalende. Det er nok sikkert rent og greit nok, men det bor MANGE katter der og det ett eller annet da som ikke virker særlig appellerende 😕 Helt enig. H&M klær med kattehår ....Hvis hun kan tyne penger ut av andre så kan hun selge alt slags ser det ut som 😱😬 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bygdefruen Skrevet 15. juli 2022 #13350 Del Skrevet 15. juli 2022 Polarpuma skrev (34 minutter siden): Jeg kjenner henne ikke. Det tok meg et par uker + å forstå at noe skurret. For venninna mi (som heller ikke kjenner henne) tok det 30 min. Trenger ikke ha mye peiling på folk for å skjønne at noe (det meste) skurrer hos Stine. Men det var ikke snap den gangen jeg var venn med henne så det kom ikke så tydelig frem. Men den gangen var det aldri noe snakk om traumer og fysisk/ psykisk sykdom. Kun en liten kommentar om at moren hennes døde av alkohol. Hun jobbet også den gangen, men hun så vel allerede da for seg et liv som hjemmeværende. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 15. juli 2022 #13351 Del Skrevet 15. juli 2022 (endret) bygdefruen skrev (4 timer siden): Trenger ikke ha mye peiling på folk for å skjønne at noe (det meste) skurrer hos Stine. Men det var ikke snap den gangen jeg var venn med henne så det kom ikke så tydelig frem. Men den gangen var det aldri noe snakk om traumer og fysisk/ psykisk sykdom. Kun en liten kommentar om at moren hennes døde av alkohol. Hun jobbet også den gangen, men hun så vel allerede da for seg et liv som Endret 15. juli 2022 av Fru G Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillePote Skrevet 15. juli 2022 #13352 Del Skrevet 15. juli 2022 MsFri skrev (3 timer siden): Selger de fantastiske bh-toppene fra mor Spania gitt😅 Det er ikke de som ble kjøpt i Spania. De fra Spania har ikke blonder. Disse har hun vist frem tidligere også. Men at noen orker å kjøpe🤮 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nassenøff Skrevet 15. juli 2022 #13353 Del Skrevet 15. juli 2022 Ble blokka av mor Spania og stine på Facebook gitt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin50 Skrevet 15. juli 2022 #13354 Del Skrevet 15. juli 2022 (endret) Fru G skrev (1 time siden): Kjenner flere som festet med henne i ungdommen og ingen av dem hørte om traumer. Hun er et samtaleemne i byen her. Frekk og beregnende er det som går igjen. Mor drakk, det er sant, men hun hadde samboer i mange år, inntil sin død. Hva med denne samboeren? Han er visst en rolig og snill mann. Det var i huset hans ved skolen de bodde. Har ikke fulgt henne så lenge, men ble tipset om hvordan hun holdt folk for narr. Det er bare trist. Trist å ikke la de døde få hvile i fred også, synes jeg. Håper bare flere får opp øynene for dette og at hun selv finner hverdagen meningsfull med tre flotte barn å ta vare på. Det er en grunn til at systemet er så totalt ødelagt, og de som trenger hjelp får ikke det. Mange av de som er på snapchat, har en felles ting, det er " psykisk helse" de er veldig opptatt av det. Ikke misforstår meg, det er veldig viktig å prate om det, men det finnes en grense. Alle har en historie, men alle sitter ikke å utlever seg på den måten her. Den 10 juni, 2021, Hvis hun at hun måtte igjennom en ny vurdering av hennes helse. Hvorfor har hun ikke gjort dette her, når hun og sikkert også advokat visst om? Nå etter et år senere, kommer det fram at hun trenger 60 000 kr til? Denne vurderingen, kan hun gjør igjennom fastlege, som sender henne videre. Det en sakkyndige gjøre er å innhente informasjon fra offentlig systemet og fra fastlege som sitter på lege journal hennes. Ikke så veldig vanskelig og veldig enkelt.Uansett så må sakkyndige ha disse dokumentene her. Hva er egentlig hun er redd for, som skal komme frem? Endret 15. juli 2022 av Kristin50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 15. juli 2022 #13355 Del Skrevet 15. juli 2022 Nassenøff skrev (19 minutter siden): Ble blokka av mor Spania og stine på Facebook gitt Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nassenøff Skrevet 15. juli 2022 #13356 Del Skrevet 15. juli 2022 Anneisabell skrev (1 minutt siden): Hvorfor? Sendte Spania en messenger 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nassenøff Skrevet 15. juli 2022 #13357 Del Skrevet 15. juli 2022 Ble blokka av mor Spania og stine på Facebook gitt 8 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 15. juli 2022 #13358 Del Skrevet 15. juli 2022 Nassenøff skrev (8 minutter siden): Ble blokka av mor Spania og stine på Facebook gitt Synes det var en helt innafor melding. Men da har hun vell trua på dronninga, samt at hun har så mye penger evt at det ikke merkes om det blir gitt litt til fruen. 7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nassenøff Skrevet 15. juli 2022 #13359 Del Skrevet 15. juli 2022 Anneisabell skrev (6 minutter siden): Synes det var en helt innafor melding. Men da har hun vell trua på dronninga, samt at hun har så mye penger evt at det ikke merkes om det blir gitt litt til fruen. Det betyr ihvertfall at de har kontakt, fant begge to på Facebook tidlig i dag, ingen nå. Synes jeg ikke skrev noe galt heller 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvemerdu Skrevet 15. juli 2022 #13360 Del Skrevet 15. juli 2022 «Mor Spania» er vel naiv hun også da, som veldig mange av oss andre har vært - gått rett på de tåredryppende historiene hennes, - også sitter vi her å klør oss i håret og lurer på hva faen er det vi har tenkt med?! Men, det er forskjell på folk: noen avslørte henne kjapt, andre har enda ikke gjort det. Ikke «mor Spania» heller, men, en vakker dag skjønner hun hva slags edderkopp Stine er - når hun sitter godt fast i spindelvevet hennes, og har sløst bort en hel haug av penger, som hun tror går til «saken», men som går til helt andre ting! 🕸 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå