Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Gjest Fru G
Kristin50 skrev (7 timer siden):

Her sitter helt vanlig menneske, og forteller en " grusom barndom" som hun da får penger støtte for. Da er også helt vanlig, at disse personene som har gitt penger, ønsker å se hvor pengene har gått til. Er det slik at de pengene har kun gått til advokat, da er vel bare å legge frem dokumenter på det? jeg skjønner ikke helt hva problemet? Dette her handler om troverdighet silk at de som har gitt penger vet at hun bruker det til denne saken her. 

Når det gjelder den bv saken hennes, og det jeg har fått med meg. Her er 2 foreldre som har manipulere bv til sin egen fordel, men dessverre gikk dette her utover en liten jente. Da får det dessverre ikke dette barnet den hjelpen hun eller han trenger. 

Her handler det om troverdighet, til de menneskene som har gitt henne penger.

Nettopp. Tenk på alle dem som virkelig bruker spleis til rett formål. De som misbruker slike spleiser ødelegger for alle andre. Det er snart ikke mulig å stole på noen lenger. Trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fru G skrev (8 minutter siden):

Nettopp. Tenk på alle dem som virkelig bruker spleis til rett formål. De som misbruker slike spleiser ødelegger for alle andre. Det er snart ikke mulig å stole på noen lenger. Trist.

Vi som bor i området, og det gjelder jo helt sikkert over hele landet, vi ser jo at det deles spleiser som går til etterlatte etter dødsfall, ved sykdom, etterlatte, ja alt - også håver denne kjerringa her inn over hundretusen som hun bruker på klær, sminke, større lepper, hår, planter og fandens oldemor. 

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: noen er bare rasshøl, og Stine er en dem!

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvemerdu skrev (18 minutter siden):

Vi som bor i området, og det gjelder jo helt sikkert over hele landet, vi ser jo at det deles spleiser som går til etterlatte etter dødsfall, ved sykdom, etterlatte, ja alt - også håver denne kjerringa her inn over hundretusen som hun bruker på klær, sminke, større lepper, hår, planter og fandens oldemor. 

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: noen er bare rasshøl, og Stine er en dem!

Amen!!!! ❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvemerdu skrev (2 timer siden):

Når det gjelder spleis, kom jeg over en dame som var igjennom en kreftbehandling, som også var ufør, ja hun fikk en støtte fra dette offentlige på 5000 kr til hodeplagg, og en ok parykk som er ok koster litt mer du må opp til 8-10000kr for å få en som du liker. Men hun ble hengt ut på det groveste, det ble til at hun slette hele sin spleis. Men Stine får støtte til bv ang sin grusomt barndom , hun får 80 000 og ikke klarer å legge fra dokumenter på 60 000 kr. Akkurat nå var jeg innom snapchat, jeg har rett og slett ord, der viser hun frem en ny kjole, og du får 15 % også var det veldig viktig å få fram at hun hadde vært ut å spise mat på restaurant og hun var god og mett. Om det ikke skulle ha skjedd noe som helst. Er det dette folk gir penger til? Hun bør heller brukt tiden sin på å be om en unnskyldning og en oppringt forklare til som har gitt henne penger. 

Det jeg tror er at de 60 000 kr har gått til skatt, ingenting er gratis.,

Endret av Kristin50
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin50 skrev (12 minutter siden):

Når det gjelder spleis, kom jeg over en dame som var igjennom en kreftbehandling, som også var ufør, ja hun fikk en støtte fra dette offentlige på 5000 kr til hodeplagg, og en ok parykk som er ok koster litt mer du må opp til 8-10000kr for å få en som du liker. Men hun ble hengt ut på det groveste, det ble til at hun slette hele sin spleis. Men Stine får støtte til bv ang sin grusomt barndom , hun får 80 000 og ikke klarer å legge fra dokumenter på 60 000 kr. Akkurat nå var jeg innom snapchat, jeg har rett og slett ord, der viser hun frem en ny kjole, og du får 15 % også var det veldig viktig å få fram at hun hadde vært ut å spise mat på restaurant og hun var god og mett. Om det ikke skulle ha skjedd noe som helst. Er det dette folk gir penger til? Hun bør heller brukt tiden sin på å be om en unnskyldning og en oppringt forklare til som har gitt henne penger. 

Det jeg tror er at de 60 000 kr har gått til skatt, ingenting er gratis.,

Ja, de som virkelig sårt trenger noen kroner til f eks parykk ifm kreftbehandling hetses pga spleis, mens denne dama håver inn. Jeg fatter ikke at folk ikke har gjennomskuer hennes jeg altså. Det er faktisk HELT utrolig! 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru G skrev (9 minutter siden):

Jeg kommer aldri til å handle på Uretusjert, det er sikkert og visst. 

…men det er vel derfor hun legger ut reklame sikkert, fordi hun fremdeles er i en avtale med de, - hun som plutselig la ned alt for å tenke på seg selv!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (12 minutter siden):

Jeg kommer aldri til å handle på Uretusjert, det er sikkert og visst. 

Heldigvis får man kjøpt varene de selger der i andre nettbutikker... ofte billigere også. Sjekk Zalando og Boozt 😊👍

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for moro skyld fulgt med på uretusjert. Det er helt klart noen har handlet ilt av kvelden for de har bare noen få igjen i str S-M😳

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye filming av "bestevennen" Signe nå. Virker som hu bytter favorittkatt sånn som hu gjør med mennesker.  Er vel bare gromme da de er små og nusselige. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (7 minutter siden):

Ikke mye filming av "bestevennen" Signe nå. Virker som hu bytter favorittkatt sånn som hu gjør med mennesker.  Er vel bare gromme da de er små og nusselige. 

I kjent stil! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Hoggorm skrev (11 minutter siden):

Jeg har for moro skyld fulgt med på uretusjert. Det er helt klart noen har handlet ilt av kvelden for de har bare noen få igjen i str S-M😳

Er jo et paradoks at hun reklamerer for Uretusjert også. Må jo være en selvmotsigelse… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (28 minutter siden):

Er jo et paradoks at hun reklamerer for Uretusjert også. Må jo være en selvmotsigelse… 

De ser ikke det vi ser. De ser ei flott dame De liker

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff må bare le av hele dama🙈🙈 Er det mulig! Er jo full snappe dag med reklame og alt... Må jo være flaut for familien det her.. Tigget til seg penger for alt var så grusomt og når pengene er kommet inn så later man som ingenting har skjedd😬😬

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
supermamz skrev (31 minutter siden):

Huff må bare le av hele dama🙈🙈 Er det mulig! Er jo full snappe dag med reklame og alt... Må jo være flaut for familien det her.. Tigget til seg penger for alt var så grusomt og når pengene er kommet inn så later man som ingenting har skjedd😬😬

Tragikomisk🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nassenøff skrev (1 time siden):

De ser ikke det vi ser. De ser ei flott dame De liker

Åssen er det f****s mulig? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Miniflipper skrev (5 minutter siden):

Åssen er det f****s mulig? 

Spør de på IG eller messenger, aner ikke hvordan de ikke snapper opp hvordan hun er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Hvemerdu skrev (10 timer siden):

Ja, de som virkelig sårt trenger noen kroner til f eks parykk ifm kreftbehandling hetses pga spleis, mens denne dama håver inn. Jeg fatter ikke at folk ikke har gjennomskuer hennes jeg altså. Det er faktisk HELT utrolig! 

Hun gråter sine modige tårer den ene dagen, mangler 60k til sakkyndig og spleis vil hun ikke ha, men vipps er fint. Er så lei seg og skal slutte med snap. Skal være litt på Insta da…, sier hun. Så går det to dager. Hun har det sååå bra, og det er jo fint det, men plutselig er det snapping og fullt kjør igjen som om ingen ting har skjedd. At ikke folk gjennomskuer spillet er meg ei gåte. Naivitet så det holder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (27 minutter siden):

Hun gråter sine modige tårer den ene dagen, mangler 60k til sakkyndig og spleis vil hun ikke ha, men vipps er fint. Er så lei seg og skal slutte med snap. Skal være litt på Insta da…, sier hun. Så går det to dager. Hun har det sååå bra, og det er jo fint det, men plutselig er det snapping og fullt kjør igjen som om ingen ting har skjedd. At ikke folk gjennomskuer spillet er meg ei gåte. Naivitet så det holder. 

Ganske så utspekulert. Ikke sjarmerende i det hele tatt

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (27 minutter siden):

Noen vil bare lures. Men det er kanskje lettere for oss som har kjent henne personlig å ha et kritisk øye på henne. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...