Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Har forsvart Stine tidligere her inne, men må legge meg flat. Den dama der er ikke god🙈🙈🙈 huff være assa.. Kan ikke skjønne at hun holder på sånn. Hun har jo bare gått fra snap til insta, men klarer ikke legge fra seg snappen heller🤣🤣🤣

• Liker 13
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

supermamz skrev (58 minutter siden):

Har forsvart Stine tidligere her inne, men må legge meg flat. Den dama der er ikke god🙈🙈🙈 huff være assa.. Kan ikke skjønne at hun holder på sånn. Hun har jo bare gått fra snap til insta, men klarer ikke legge fra seg snappen heller🤣🤣🤣

Det er flere av oss som var som deg. Etterhvert skurret det alt rundt denne dama, 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtp at hun trenger sakkyndig, er det ikke sånn at hvis man ser personen har prøvd behandling som terapi o.l, så stiller det vel saken sterkere for evt en erstatning? Stine har jo selv sagt at «terapi er for tapere». Det må jo gjøre så hele saken stiller svakere, når hun ikke har gått til noe form for behandling? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanakass skrev (3 minutter siden):

Mtp at hun trenger sakkyndig, er det ikke sånn at hvis man ser personen har prøvd behandling som terapi o.l, så stiller det vel saken sterkere for evt en erstatning? Stine har jo selv sagt at «terapi er for tapere». Det må jo gjøre så hele saken stiller svakere, når hun ikke har gått til noe form for behandling? 

Det kommer litt an på. Hun må jo ha vært innom psykiatrien for å få f.eks CPTSD-diagnosen. Om hun også har gått i behandling (ikke bare utreda) vet ikke jeg (kanskje noen andre som vet). Hvis hun f.eks har gått i behandling og DPS har vurdert at man ikke kommer noen vei, eller har kommet så langt man kan, og avslutter henne stiller det seg annerledes enn om hun har takket nei til tilbud og/el hun ikke har bedt om henvisning til behandling selv. Hun har jo f.eks takket nei til Rehab.opphold mtp fibromyalgien, som fastlegen har anbefalt. NAV stiller krav til at nok behandling skal være forsøkt forsøkt før det kan søkes ufør, så noe må hun jo ha vært innom, om hun da ikke har fått ufør «bare» pga fibro og endometriose. Men det vet jo bare Stine. Så er ment som generelle betraktninger dette, og forklaring på hvordan man tenker/vurderer 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, ryktespredning, krenkende kommentarer og spekulasjoner. 

Sol, admin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanilje70 skrev (36 minutter siden):

Stine! Skjerp deg virkelig! Har du glemt at du har følgere som husker regla du kom med i fjord? 

Du fikk inn penger på spleisene dine på tilsammen 80-90000, og du  viste frem kun kvittering på 20.000.  Du  skal ha mer enn nok penger til å dekke 60.000. Skulle gjerne likt å sett den regninga. For på meg så virker det som om den advokaten din ikke gjør noe som helst, du oppdater kun med at det ikke er noe å oppdatere, det er ingenting som skjer. Så hva skal du da betale 60.000 for? Jeg har rett til å kreve å se de spesifiserte regningene dine om det er dine følgere inkl meg selv, (selv om jeg er blokkert) som skal betale dem. Er virkelig nyskjerrig på hva den advokaten har gjort. Og som du selv sier: du gjør dette ikke minst for alle andre. Hva gjør du for alle andre? Du deler jo ingenting. Annet enn at det hvert år rett før ferien din: at du trenger penger. 
I år som i fjor, ordrett sa du akkurat det samme. For det vises veldig godt at du har lagret dine tigger/grine/offer snapvidoer fra sist. For du sier akkurat det samme ordrett. Du skal ikke undervurdere følgerne dine Stine! For om du tror at vi ikke ser og får med oss hele bilde, tar du grundig feil. Og til alle dere som mener Stine har nok penger, og bør spare selv osv. så er ikke tingen den at hun ikke har penger. Det ser vi jo at hun har. 
men Stine mener at det ikke er hun som skal betale for regningene selv, hun mener og har sagt høyt flere ganger at hun har blitt påført noe av sndre, som ikke er hennes feil! Derfor mener hun OG har sagt veldig mange ganger at det off bør betale advokatregningene. Derfor lager hun spleis på spleis på splei, sånn at de hun utnytter, sine gode snille følgere med et godt hjerte skal betale for henne. For hun driter jo i hvor pengene kommer fea! Bare de kommer. Og de krokkldilletårene dine stine, du er en steike god skuespiller som  virkelig kan replikkene dine. Du har pugget manuset fra i fjord, slik at du kan få feriepenger fra følgerne dine også i år. Målet hellighør middelet passer veldig godt på deg stine. Bare du når målet ditt, spiller det null rolle på hvilken måte du gjør det. 
og selfølgelig må du serriøst bruke den hatet for spleisen fra i fjor også kynisk! Du vil liksom ikke opprette spleis, fordi du tynes for det enda. Enda en grunn til å synes synd i deg! Men du vil ikke ha spleis, fordi da vet vi alle hva du får, om du får , og da må du stå til rette for hva du bruker dem til. Så klart vil du da ikke ha spleis, men du klarer å smette inn ordet vipps! Og for den følgeren som er observang, får du jaggu sagt at det er jo så mange som har nr ditt, siden de brukte vipps å kjøpe smykker fra deg!! Og selvfølgelig har du lært nok en gang at om du blir tatt i noe, så lærer du bare at sånn skal du ikke gjøre, men finner en ny vei. Da hadde vipps vært midt i blinken for deg! For som du sa: det er så mange som har nr ditt. 
for bruker en vipps, er d ingen som vil se om du får noe, eller hvor mye!! Og pengene kommer rett inn på lønnskontoen din! Og danner grunnlaget for ferien din. Du avslutta spleisen din i fjord rett før ferien dun og pengene ble utbetalt til stine. Og jeg har ikke sett noen bruke mer penger på dritt og alt mulig på en ferie. 
Hvist du skal bruke vipps, hvorfor ordner du ikke da en egen konto til den m eget nr? Nei fordi det vil foregå i stillhet. Ingen vil se eller få med seg hvem som vippser. Og den spleisen burde pengfne blitt utbetalt til advokaten din. 
og din ektemann er med på dette han og , likf mye. Han har et ansvar når det kommer til økonomi. Han ser jo snappen din han å, og han må jo være blind om han ikke ser shoppingen din. At du plutselig får mye penger nellom fingrene, og dere er solidarisk ansvarlig når det kommer til økonomi. 
Og synes du sa du skulle slutte med snap. Og bruke mer tid på familien dun?? Et hav av løgner! Det var akkurat som i fjor det også, du spiller på gode mennesker sin samvittighet, og det driter du vel i! Du ser jo ikke noen av oss likevel, eneste du er opptatt av er deg selv, og og du stirrer i et speil dagen lang og nyter det du ser! Du vet vel historien om narsisisten og speilbilde i vannet? Og  hva som skjedde der?

håper virkelig at alle bruker kommentarfeltet på instagram flittig!! Og var ikke snap og insta story ferskvare??? Da lurer j på hvorfor det samme ikke gjelder deg.  Hvorfor grine og gjenta deg selv til det uendelige? Når d ikke gjelder følgerne dine?

Husk at å undervurdere andre er det farligste du kan gjøre. Du graver din egen grav. For slike som deg, vil aldri forstå at vi andre ser hele bilde av deg og hvor kynisk du er! 

Finnes videoen fra i fjor noen plass eller husker du at hun sa det samme i fjor?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetraPerlesukker skrev (Akkurat nå):

Finnes videoen fra i fjor noen plass eller husker du at hun sa det samme i fjor?:)

Husker hvert ett ord

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (Akkurat nå):

Husker hvert ett ord

Var det samme regla eller? At hun skulle gi seg med snap osv?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetraPerlesukker skrev (6 minutter siden):

Var det samme regla eller? At hun skulle gi seg med snap osv?

Jaaa, akkurat helt likt. Alt. Og da mener jeg absolutt alt, samme rekkefølge osv. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noen bare sende alle de godtroende instagram-følgerene hennes som kommenterer under bildene hennes en DM med link til denne tråden?😇😇

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetraPerlesukker skrev (5 minutter siden):

Kan ikke noen bare sende alle de godtroende instagram-følgerene hennes som kommenterer under bildene hennes en DM med link til denne tråden?😇😇

Jaaa, hun får vel nok med å sitte å slette kommentarersom ikke passer inn på IG no sikkert! Men ja, det var en lur ide😂

Endret av Vanilje70
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PetraPerlesukker skrev (4 minutter siden):

Noen som tar på seg oppdraget?👏🏻

Jeg er blokkert, så hvist j ikke var det, skulle jeg meeeer enn gjerne gjort det

Endret av Vanilje70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetraPerlesukker skrev (48 minutter siden):

Fy søren!! Jaaa, hadde vært sååå kult!! 😂 må slette og lage meg ny insta jeg nå😂 jeg oppretta en til , men finner ikke stine med den profilen heller, så må nok slette hele insta først sikkert. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

helene89 skrev (9 minutter siden):

Kommentarfeltet hennes på Instagram er nå stengt, atter en gang… 

Akkurat! Viser bare at det er nok ikke sååå mye positive meld hun får

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det beste er å sende melding privat på insta,  til de som kommenterer støttende til henne. Da får hun det forhåpentligvis ikke med seg, og flere følgere blir obs på hva hun holder på med.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...