Nussepus Skrevet 11. januar 2022 #6401 Skrevet 11. januar 2022 Gresshoppa skrev (13 minutter siden): Moderatorene her fikk vel en saftig advarsel da Stine gikk til politiet og anmeldte denne tråden og enkelte brukere her…😅 😂😂 6
Anneisabell Skrevet 11. januar 2022 #6402 Skrevet 11. januar 2022 Gresshoppa skrev (55 minutter siden): Moderatorene her fikk vel en saftig advarsel da Stine gikk til politiet og anmeldte denne tråden og enkelte brukere her…😅 Det vedder jeg på var tull... 5
Gjest Isadora2 Skrevet 11. januar 2022 #6403 Skrevet 11. januar 2022 (endret) Det er såååå verdt det å ha vondt i kropp etter oppussingen, men kunne være aktiv ute med familien, det kan hun ikke. For kroppen blir så vond av vind og kulde. Prioriteringen i heimen er tydelig, viktigheten av det materialistiske går foran alt og alle. Endret 11. januar 2022 av Isadora2
Anneisabell Skrevet 11. januar 2022 #6404 Skrevet 11. januar 2022 Isadora2 skrev (32 minutter siden): Det er såååå verdt det å ha vondt i kropp etter oppussingen, men kunne være aktiv ute med familien, det kan hun ikke. For kroppen blir så vond av vind og kulde. Prioriteringen i heimen er tydelig, viktigheten av det materialistiske går foran alt og alle. Det er rett og slett kvalmt å sitte å høre hva hun sier, med øyne som ruller og smil som går helt rundt..alt på grunn av en farge og en sofa..bruk like mye energi på gjengen din og jeg skal la meg imponere 18
Alma87 Skrevet 11. januar 2022 #6405 Skrevet 11. januar 2022 Isadora2 skrev (31 minutter siden): Det er såååå verdt det å ha vondt i kropp etter oppussingen, men kunne være aktiv ute med familien, det kan hun ikke. For kroppen blir så vond av vind og kulde. Prioriteringen i heimen er tydelig, viktigheten av det materialistiske går foran alt og alle. Spørs hvor lenge oppussingsrusen varer før det blir en nedtur igjen..😅 da blir det vel å unne seg noen nye planter eller klær. Ærligtalt det har hun virkelig fortjent🙈 Det er fasinerende at man kan drive en snapkanal ved å snakke om seg selv på en stakkarslig og selvsentrert måte dag ut og dag inn. Livet er ikke en dans på roser. Det er ikke mer synd på deg en andre, ta deg sammen!! Bruk tiden på barna og familien din! Alt er såå slitsomt så lenge det er noe hun har lyst til. Det er skremmende å se hvordan hun er som medmenneske og person. Dagens utblåsning😂 19
Gjest Isadora2 Skrevet 11. januar 2022 #6406 Skrevet 11. januar 2022 Anneisabell skrev (1 minutt siden): Det er rett og slett kvalmt å sitte å høre hva hun sier, med øyne som ruller og smil som går helt rundt..alt på grunn av en farge og en sofa..bruk like mye energi på gjengen din og jeg skal la meg imponere Er så enig. Forstår bare ikke hvorfor hun ikke kjemper på å få traumebehanding. Mange fysiske utfordringer har ofte sitt utspill fra det psykiske. Det er jo ingen tvil om at en slik behandling ville gjort henne og ikke minst familien godt❤ Har forresten vært lite prat om smerteplaster og ketaminbehandling de siste ukene. Er det stopp fra smerteklinikken? Noen som har hørt noe ang det?
Alma87 Skrevet 11. januar 2022 #6407 Skrevet 11. januar 2022 Isadora2 skrev (8 minutter siden): Er så enig. Forstår bare ikke hvorfor hun ikke kjemper på å få traumebehanding. Mange fysiske utfordringer har ofte sitt utspill fra det psykiske. Det er jo ingen tvil om at en slik behandling ville gjort henne og ikke minst familien godt❤ Har forresten vært lite prat om smerteplaster og ketaminbehandling de siste ukene. Er det stopp fra smerteklinikken? Noen som har hørt noe ang det? Skulle absolutt fått hjelp😕 Det hadde vært godt for både henne og familien.. mener hun hadde ketaminbehandling i desember om jeg ikke husker helt feil 3
Gullerot Skrevet 11. januar 2022 #6408 Skrevet 11. januar 2022 Jeg er nesten litt sur på meg selv for å ha spurt henne om noe på snap som jeg seriøst og ærlig lurte på... nå er jeg blokkert 🤐😔 7
FrkZ Skrevet 11. januar 2022 #6409 Skrevet 11. januar 2022 Gullerot skrev (1 minutt siden): Jeg er nesten litt sur på meg selv for å ha spurt henne om noe på snap som jeg seriøst og ærlig lurte på... nå er jeg blokkert 🤐😔 Oi! Hva spurte du om? 3
Minni75 Skrevet 11. januar 2022 #6410 Skrevet 11. januar 2022 FrkZ skrev (8 minutter siden): Oi! Hva spurte du om? Lure jeg og på!! 1
Sol Rampelyset Skrevet 11. januar 2022 #6411 Skrevet 11. januar 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. 2
Malleli89 Skrevet 11. januar 2022 #6412 Skrevet 11. januar 2022 Heisann😊 Å godt nyttår🥳♥️ Vil bare spørre etter litt oppdatering jeg😃 Jeg har ikke orka og vært inne på snappen hennes i d siste, da hu bare gjorde meg irritert å kvalm… Hva var d hun hadde grini å sutra over på snap?! Har hun slutta i joviale? 4
Gullerot Skrevet 11. januar 2022 #6413 Skrevet 11. januar 2022 Jeg hadde 2 spørsmål.. Hvordan hun så lett kunne tilgi pappaen sin i alt dette her og hvor lenge de tenkte å bo der de bor nå 🙈🙈🙈 8
Hyfia Skrevet 11. januar 2022 #6414 Skrevet 11. januar 2022 Gresshoppa skrev (5 timer siden): Moderatorene her fikk vel en saftig advarsel da Stine gikk til politiet og anmeldte denne tråden og enkelte brukere her…😅 Hun har ikke vært innom Politiet å anmeldt noe som helst, om så så er saken henlagt. Det så mye fjas som kommer ut av kjeften på det kvinnemennesket der at det er vanskelig å fatte hvor hun henter følgere fra 🤷🏼♀️ Men heldigvis har flere og flere fått opp øynene og begynt å se rett igjennom henne. 15
Mina 2 Skrevet 11. januar 2022 #6415 Skrevet 11. januar 2022 Viser frem både Signe og Viggo,men ikke Doris🤔 10
Trulteposen Skrevet 11. januar 2022 #6416 Skrevet 11. januar 2022 Jeg synes faktisk ikke at man har noen god stemme som influenser når det er så mye negativt fokus og snakk sminke og om fæl, feil, stygg hårfarge når hun ser helt normal ut og at hun ikke tåler to smuler på kjøkkenbenken og huset må være blåst bestandig for at det skal være bra nok. Hilsen ei uten sminke og med både feil hårfarge og rotete hus… men jeg er god på å kose meg med ungene da.. 21
Fjellgjeiter Skrevet 11. januar 2022 #6417 Skrevet 11. januar 2022 Støgga skrev (På 10.1.2022 den 18.46): Hun er nok sammen med Eldar nå😪 Å det var aldri noen grevling. Det tror jeg også😢 er noe i gjære ang kattungen også.. bare vent å se… og noe dyrlege var nok ikke noe som var meningen i det hele tatt!! Hu skal nok shoppe for de penga!!! Meeen hu har jo faktisk gavekort..,og holder seg til salgs budsjettet … SÆRLIG!!! Nei den dama der er fullstendig GAL!! Jeg følger henne bare pga intr ang BV saken.. mye som skurrer der også !! Hu blir SLETTA så fort det er avgjort.. 18
Ville91 Skrevet 11. januar 2022 #6418 Skrevet 11. januar 2022 Mina 2 skrev (9 minutter siden): Viser frem både Signe og Viggo,men ikke Doris🤔 Tenkte på det idag! Hvor er Doris?? 7
Silva Pluvialis Skrevet 11. januar 2022 #6419 Skrevet 11. januar 2022 Hyfia skrev (1 time siden): Hun har ikke vært innom Politiet å anmeldt noe som helst, om så så er saken henlagt. Det så mye fjas som kommer ut av kjeften på det kvinnemennesket der at det er vanskelig å fatte hvor hun henter følgere fra 🤷🏼♀️ Men heldigvis har flere og flere fått opp øynene og begynt å se rett igjennom henne. Har du fått noe svar på det du sendte inn? Vi er flere som er spente her. 7
Alma87 Skrevet 11. januar 2022 #6420 Skrevet 11. januar 2022 Ville91 skrev (9 minutter siden): Tenkte på det idag! Hvor er Doris?? Lurer jeg også på 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå