kanakass Skrevet 2. oktober 2021 #2561 Del Skrevet 2. oktober 2021 (endret) Gjenferdet skrev (19 timer siden): Er Signe, Eldar og Viggo barn av Doris? Ja, og tror det ene kullet var fler som er plassert vekk. Altså Signe og en av de andre er eneste Doris fikk ved tidligere kull. Stine var litt paff fordi det kun var en denne gangen også.. Endret 3. oktober 2021 av kanakass Tilføyd info 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 2. oktober 2021 #2562 Del Skrevet 2. oktober 2021 Gjenferdet skrev (1 time siden): Er Signe, Eldar og Viggo barn av Doris? Ja... fra ulike kull... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 3. oktober 2021 #2563 Del Skrevet 3. oktober 2021 Strikkes vel på høygir der nå, Åsså plutselig viser hun fram det teppet som hun liksom ble ferdig med for leeeenge siden🧶 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 3. oktober 2021 #2564 Del Skrevet 3. oktober 2021 Strikker hun et teppe og viser det frem så er det feil. Da skal hun bare skryte. Strikker hun et teppe og ikke viser det frem så er det også feil. Da lyver hun. Strikker hun ikke et teppe, men derimot heller snakker om det som en god sak, så stikker ikke engasjementet dypt nok. Eller? Jeg skjønner godt at offentlige personer bare stenger ute kritikk. For hva skal de gjør? De som kritiserer er minst like selvmotsigende. De kritiserer noe de skulle ønske var annerledes, men om det hadde vært annerledes så hadde de funnet feil med det også. Forståelig at offentlige personer blokkerer, faktisk. De kan jo ikke gjøre noe rett. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 3. oktober 2021 #2565 Del Skrevet 3. oktober 2021 Gjenferdet skrev (8 timer siden): Strikker hun et teppe og viser det frem så er det feil. Da skal hun bare skryte. Strikker hun et teppe og ikke viser det frem så er det også feil. Da lyver hun. Strikker hun ikke et teppe, men derimot heller snakker om det som en god sak, så stikker ikke engasjementet dypt nok. Eller? Jeg skjønner godt at offentlige personer bare stenger ute kritikk. For hva skal de gjør? De som kritiserer er minst like selvmotsigende. De kritiserer noe de skulle ønske var annerledes, men om det hadde vært annerledes så hadde de funnet feil med det også. Forståelig at offentlige personer blokkerer, faktisk. De kan jo ikke gjøre noe rett. Artig at du kan vite hvilke intensjoner og baktanker alle vi som reagerer på handlingsmønstret til Stine har? Stine viser seg selv mens hun snakker og gjør ting. Hun viser handleposen fra Kiwi, hva den inneholder, hun rydder i skap mens kameraet ruller, inkludert strikkeskapet. Der har vi ikke sett noe teppe. Så enkelt. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 3. oktober 2021 #2566 Del Skrevet 3. oktober 2021 EllaSays skrev (17 minutter siden): Artig at du kan vite hvilke intensjoner og baktanker alle vi som reagerer på handlingsmønstret til Stine har? Stine viser seg selv mens hun snakker og gjør ting. Hun viser handleposen fra Kiwi, hva den inneholder, hun rydder i skap mens kameraet ruller, inkludert strikkeskapet. Der har vi ikke sett noe teppe. Så enkelt. Gjedferdet veit alt hun... og alltid ute med forvaring av Stine samme hva 😂 #lol Jeg også VET at hun hadde vist det fram om hun hadde strikket et teppe... hun viser jo fram alt fra når hun sitter på badet med en unge som dusjer, til gubben som går rundt i boksershorts på kvelden og hun selv har "unboxing" av poser med hverdagsmat fra Coop 🤦♀️ Så tro meg... hun hadde vist det fram 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 3. oktober 2021 #2567 Del Skrevet 3. oktober 2021 Jeg ser at Stine ofte bruker hender og føtter til å leke med kattungen. Det er ikke lurt. Greit nok at det ikke er vondt nå, men tiden kommer der kattungen får tenner og klør som gjør vondt, og da blir det en laaaang avvenningsperiode for å få kattungen til å slutte å bite og klore hvis den fra før av er opplært til å leke med hender og føtter. Katten blir også forvirret hvis hender og føtter først er leketøy, for å så senere få kjeft for å klore og bite på samme sted som tidligere var leketøy. Det beste er å heller lære kattungen til å leke med katteleker. Bare et velment råd, hvis de ikke vil ha en katt som biter og klorer i ett sett senere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 3. oktober 2021 #2568 Del Skrevet 3. oktober 2021 1 hour ago, Gjenferdet said: Jeg ser at Stine ofte bruker hender og føtter til å leke med kattungen. Det er ikke lurt. Greit nok at det ikke er vondt nå, men tiden kommer der kattungen får tenner og klør som gjør vondt, og da blir det en laaaang avvenningsperiode for å få kattungen til å slutte å bite og klore hvis den fra før av er opplært til å leke med hender og føtter. Katten blir også forvirret hvis hender og føtter først er leketøy, for å så senere få kjeft for å klore og bite på samme sted som tidligere var leketøy. Det beste er å heller lære kattungen til å leke med katteleker. Bare et velment råd, hvis de ikke vil ha en katt som biter og klorer i ett sett senere. Jeg vil råde deg til å ikke komme med gode råd eller kritikk av Stine herinne. Det vil bli sett på som mobbing og sjikane. Stine liker ikke råd. Hun vet alltid best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 3. oktober 2021 #2569 Del Skrevet 3. oktober 2021 Har ikke hun ALLTID hatt katt???? Hvem bruker fingre som «leketøy» til en liten kattunge? Ikke rart ingen av hennes katter liker kos om dette er måten hun «oppdrar» kattungene😰 Leketøy til lek, fingre og hender til kos! Basic learning! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leila87 Skrevet 3. oktober 2021 #2570 Del Skrevet 3. oktober 2021 Hva er det hun ikke orker å forholde seg til nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 3. oktober 2021 #2571 Del Skrevet 3. oktober 2021 Leila87 skrev (12 minutter siden): Hva er det hun ikke orker å forholde seg til nå? Avslørt for løgner igjen! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 3. oktober 2021 #2572 Del Skrevet 3. oktober 2021 Pålur skrev (38 minutter siden): Har ikke hun ALLTID hatt katt???? Hvem bruker fingre som «leketøy» til en liten kattunge? Ikke rart ingen av hennes katter liker kos om dette er måten hun «oppdrar» kattungene😰 Leketøy til lek, fingre og hender til kos! Basic learning! De ler når den lille pusen biter/klorer det minste barnet som leker på gulvet også. Det er kanskje søtt nå, men det er ikke søtt lenger når pus er blitt stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumundaline Skrevet 3. oktober 2021 #2573 Del Skrevet 3. oktober 2021 Pålur skrev (1 time siden): Avslørt for løgner igjen! Hva har noen "tatt" henne for nå da? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 3. oktober 2021 #2574 Del Skrevet 3. oktober 2021 Polarpuma skrev (2 timer siden): Jeg vil råde deg til å ikke komme med gode råd eller kritikk av Stine herinne. Det vil bli sett på som mobbing og sjikane. Stine liker ikke råd. Hun vet alltid best. Hun vet best og tar gjerne mot gaver og elsker masse masse ros. Ja, vi bør vist slutte å stille saklige og viktige spørsmål. Hun vet best. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majo88 Skrevet 4. oktober 2021 #2575 Del Skrevet 4. oktober 2021 Kjenner jeg blir provosert, er ho ute etter pakker i posten igjen nå da og morgenleveringer? Synes det alltid kommer noe hvergang ho synes synd seg selv.. Og leste noen nevnte ny spleis? Ho burde begynne og dokumentere utgiftene sine, for tidligere spleiser fikk ho inn 200 000,- og jeg krever snart mitt bidrag tilbake!! Dette er for lettvint og drøyt gjort av lureri mot oss som faktisk ønsker hjelpe dem som trenger det! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leila87 Skrevet 4. oktober 2021 #2576 Del Skrevet 4. oktober 2021 Majo88 skrev (18 minutter siden): Kjenner jeg blir provosert, er ho ute etter pakker i posten igjen nå da og morgenleveringer? Synes det alltid kommer noe hvergang ho synes synd seg selv.. Og leste noen nevnte ny spleis? Ho burde begynne og dokumentere utgiftene sine, for tidligere spleiser fikk ho inn 200 000,- og jeg krever snart mitt bidrag tilbake!! Dette er for lettvint og drøyt gjort av lureri mot oss som faktisk ønsker hjelpe dem som trenger det! Spent på om det blir morgenlevering i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 4. oktober 2021 #2577 Del Skrevet 4. oktober 2021 Majo88 skrev (23 minutter siden): Kjenner jeg blir provosert, er ho ute etter pakker i posten igjen nå da og morgenleveringer? Synes det alltid kommer noe hvergang ho synes synd seg selv.. Og leste noen nevnte ny spleis? Ho burde begynne og dokumentere utgiftene sine, for tidligere spleiser fikk ho inn 200 000,- og jeg krever snart mitt bidrag tilbake!! Dette er for lettvint og drøyt gjort av lureri mot oss som faktisk ønsker hjelpe dem som trenger det! Enig med deg . Men det med spleisen ? Var ikke det 83000 ? Tre spleis hun hadde . Den ene stod målet på 200000 men hun fikk inn 45 eller noe på den 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 4. oktober 2021 #2578 Del Skrevet 4. oktober 2021 Når det butter litt imot, er det enkelt å skylde på triggere. Ta frem " det er så synd på meg" kortet. Livet er ikke en dans på roser for noen av oss ~ det vil alltid følge med motbakker og feilskjær i dansen. Men å bevisst bruke motgang for å få sympati og gaver ~som morgenleveringer, blomster og spleis gjør meg kvalm. MEN det værste er alle dine løgner for å oppnå dette. Som igjen gjør at man ikke tror på noe av det du kommer med. Det holder dessverre ikke med lag på lag med sminke ~ selv ikke for nyfødtavd. på sykehuset som skal ha tepper eller advokaten som venter på papirer. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 4. oktober 2021 #2579 Del Skrevet 4. oktober 2021 Murstein skrev (12 minutter siden): Når det butter litt imot, er det enkelt å skylde på triggere. Ta frem " det er så synd på meg" kortet. Livet er ikke en dans på roser for noen av oss ~ det vil alltid følge med motbakker og feilskjær i dansen. Men å bevisst bruke motgang for å få sympati og gaver ~som morgenleveringer, blomster og spleis gjør meg kvalm. MEN det værste er alle dine løgner for å oppnå dette. Som igjen gjør at man ikke tror på noe av det du kommer med. Det holder dessverre ikke med lag på lag med sminke ~ selv ikke for nyfødtavd. på sykehuset som skal ha tepper eller advokaten som venter på papirer. Dette👆🏼🙌🏼 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 4. oktober 2021 #2580 Del Skrevet 4. oktober 2021 Gresshoppa skrev (2 timer siden): Dette👆🏼🙌🏼 👏👏👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå