LinaHg Skrevet 22. september 2021 #2221 Del Skrevet 22. september 2021 GulleGull skrev (4 timer siden): Det kan bli såpass store utbetalinger om man beregner erstatning for allerede tapt og fremtidig tapt inntekt. Beregner man ut fra en gjennomsnittsinntekt over år bakover og fremover så kommer man fort opp i de summene. Om man får det er jo noe annet, det vil jo vise seg😊 Jeg tviler veldig veldig sterkt på at hun får en så stor sum som hun har pratet om. Så klart har hun hatt en vond barndom som har ført til tapt barndom og tapt arbeidsevne, og det er jo så klart lei og man unner ingen det. Men i Alvdalsaken, som er Norges groveste overgrepssak, fikk vel den ene av dem den største erstatningen på 1,6 mill eller noe. Da er det både urealistisk og veldig rart om hun skulle få 3,5 mill. Man skal ikke sammenligne saker, men saken hennes er jo ikke i nærheten av like grov som barna i Alvdalsaken ble utsatt for. Rart at det er så stille rundt saken også. Hun pratet så mye om den tidligere, og de gangene det har tatt lang tid i prosessen og lang tid før hun har fått svar på ting ifra kommunen, så har hun jo pratet masse om det også. Hun klikka jo da hun fikk beskjed om at det ville ta tid i sommer pga at de som jobber i BV og kommune skulle avvikle ferie. Så uansett, litt merkelig at det plutselig blir helt stille. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 22. september 2021 #2222 Del Skrevet 22. september 2021 LinaHg skrev (1 time siden): Jeg tviler veldig veldig sterkt på at hun får en så stor sum som hun har pratet om. Så klart har hun hatt en vond barndom som har ført til tapt barndom og tapt arbeidsevne, og det er jo så klart lei og man unner ingen det. Men i Alvdalsaken, som er Norges groveste overgrepssak, fikk vel den ene av dem den største erstatningen på 1,6 mill eller noe. Da er det både urealistisk og veldig rart om hun skulle få 3,5 mill. Man skal ikke sammenligne saker, men saken hennes er jo ikke i nærheten av like grov som barna i Alvdalsaken ble utsatt for. Rart at det er så stille rundt saken også. Hun pratet så mye om den tidligere, og de gangene det har tatt lang tid i prosessen og lang tid før hun har fått svar på ting ifra kommunen, så har hun jo pratet masse om det også. Hun klikka jo da hun fikk beskjed om at det ville ta tid i sommer pga at de som jobber i BV og kommune skulle avvikle ferie. Så uansett, litt merkelig at det plutselig blir helt stille. Eksakt det jeg tenker. Vi hadde ABSOLUTT hørt henne hvis det kunne gitt henne fordeler. Håper vel på en ny spleis før hun avslører henleggelsen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 22. september 2021 #2223 Del Skrevet 22. september 2021 esmeralda1 skrev (11 timer siden): Tror ikke det er rettferdighet hun er ute etter, det er penger hun vil ha !!! Skulle jo bare mangle spør du meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 22. september 2021 #2224 Del Skrevet 22. september 2021 GulleGull skrev (11 timer siden): Kan det være at hun har fått råd av advokat hvordan man skal håndtere saken før den kommer til retten. Det tar i tillegg tid å gå igjennom dokumenter fra en sak så graverende og omfattende som jeg skjønner Stine sin har vært. Stine har vært igjennom ting i barndommen ingen barn skulle ha gått igjennom -den eneste rettferdigheten hun kan få i etterkant er en rettslig dom og erstatning for tapt barndom samt det faktum at man har dratt på seg en uføregrad på bakgrunn av helseplager som relateres til oppvekst. En erstatning skal også evt dekke tapte og fremtidige inntekter ifht at hun kunne fungert bedre om kommunen hadde fulgt sine forpliktelser. Syntes det er ufint å tillegge mennesker «grådighet» når man vet bakgrunnen hennes. 👏👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 22. september 2021 #2225 Del Skrevet 22. september 2021 esmeralda1 skrev (12 timer siden): Det frekkeste er jo en spleisen hun har..Jeg tror hun har missforstått. Stine tenker " Jeg oppretter spleis til advokat for da trenger ikke jeg betale , men kan shoppe bort mine egne penger " Det er faktisk meningen du skal bidra med penger til advokat du også Stine...Om jeg hadde hatt så mye penger at jeg ik viste hva jeg skulle med de, da hadde jeg heller satt fyr på de enn og bidra til den shopping galskapen hennes. Godt sagt👏👏👏. Et hån for alle de som har bidratt i god tro i forhold til saken. Observerer en kommentar på at man ikke trenger å bidra på spleis. Det hadde jeg aldri gjort, hadde jeg sett utfallet av hennes ukritiske pengeforbruk. Må bare ha, fordi det er billig.....Noe skurrer her desverre. Ville heller gitt penga mine til de som virkelig trenger det... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 22. september 2021 #2226 Del Skrevet 22. september 2021 (endret) SnippSnappSnute2 skrev (På 22.9.2021 den 11.09): Godt sagt👏👏👏. Et hån for alle de som har bidratt i god tro i forhold til saken. Observerer en kommentar på at man ikke trenger å bidra på spleis. Det hadde jeg aldri gjort, hadde jeg sett utfallet av hennes ukritiske pengeforbruk. Må bare ha, fordi det er billig.....Noe skurrer her desverre. Ville heller gitt penga mine til de som virkelig trenger det... Det positive med hun ikke klarte og skjule sitt sanne jeg så lenge er jo at vi nå er så mange som har gjennomskuet henne Den spleisen ser jeg på som svindel...Hun legger ik frem dokumentasjon på at pengene går til advokat regninger. Etter at hun klokka inn hele 3 spleiser ble det jaggu helt slutt på snakken om kampen mot BV. Som hun jo sa, hun tar ikke bare kampen for seg selv men for de svake der ute!!!! Hun har jo en mani når det kommer til shopping , blir uvel av hele dame.. Endret 23. september 2021 av esmeralda1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 22. september 2021 #2227 Del Skrevet 22. september 2021 Nå er bankkortet hennes sperret , hun kjøper liv til spill 🙈 Det skal litt til at kortet blir sperret, da har man kjøpt mangen liv da.. hun snakket tidligere i dag om økonomi , ungdommene må lære seg verdien av penger 😆🤣🤣🤣 Og så a mor selv går bananas på mobilspill og lar det gå sport i å kjøpe liv, helt til bankkortet blir sperret 👌 Hmm kjekt med spleis si. 🤑🤑 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 22. september 2021 #2228 Del Skrevet 22. september 2021 2 minutter siden, Veranda said: Nå er bankkortet hennes sperret , hun kjøper liv til spill 🙈 Det skal litt til at kortet blir sperret, da har man kjøpt mangen liv da.. hun snakket tidligere i dag om økonomi , ungdommene må lære seg verdien av penger 😆🤣🤣🤣 Og så a mor selv går bananas på mobilspill og lar det gå sport i å kjøpe liv, helt til bankkortet blir sperret 👌 Hmm kjekt med spleis si. 🤑🤑 Er så enig. Herlig med spleis. Snart hun som burde meldes til spleis for svindel. For hun har enda ikke nevnt det med ett ord.💸🤑 Lurer på om tilhengerskaren her inne mener mobilspill og pengebruk er en del av rehabiliteringen🤐 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 22. september 2021 #2229 Del Skrevet 22. september 2021 Ja du Stine,du Stine… Gjør som jeg sier ikke som jeg gjør er det noe som heter. Blir vanskelig å lære barn økonomi med å vise på snap at du har shoppet liv på mobil spill, til kortet er sperret. I den ene snappen rantes det over med økonomi opplæring til barna, i neste er kortet sperret- for uvettig bruk😳😳 Tror kanskje hadde valgt å holde den for meg selv, etter at folk har fylt kontoen din gjennom spleis 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 22. september 2021 #2230 Del Skrevet 22. september 2021 Tulltulla skrev (18 minutter siden): Ja du Stine,du Stine… Gjør som jeg sier ikke som jeg gjør er det noe som heter. Blir vanskelig å lære barn økonomi med å vise på snap at du har shoppet liv på mobil spill, til kortet er sperret. I den ene snappen rantes det over med økonomi opplæring til barna, i neste er kortet sperret- for uvettig bruk😳😳 Tror kanskje hadde valgt å holde den for meg selv, etter at folk har fylt kontoen din gjennom spleis Hun burde seriøst hatt økonomisk verge slik hun holder på 🆘️ Ranter først om å lære unga om "30kr her og 30 kr der" og innrømmer dette etterpå. Herrejesus at det går ann 🤦♀️ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 22. september 2021 #2231 Del Skrevet 22. september 2021 Lillemor1982 skrev (2 minutter siden): Hun burde seriøst hatt økonomisk verge slik hun holder på 🆘️ Ranter først om å lære unga om "30kr her og 30 kr der" og innrømmer dette etterpå. Herrejesus at det går ann 🤦♀️ Litt flaut ja🙈🙈 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 22. september 2021 #2232 Del Skrevet 22. september 2021 (endret) . Endret 23. september 2021 av Hesya 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 22. september 2021 #2233 Del Skrevet 22. september 2021 Veranda skrev (46 minutter siden): Nå er bankkortet hennes sperret , hun kjøper liv til spill 🙈 Det skal litt til at kortet blir sperret, da har man kjøpt mangen liv da.. hun snakket tidligere i dag om økonomi , ungdommene må lære seg verdien av penger 😆🤣🤣🤣 Og så a mor selv går bananas på mobilspill og lar det gå sport i å kjøpe liv, helt til bankkortet blir sperret 👌 Hmm kjekt med spleis si. 🤑🤑 Det må jo være tredje gangen på noe mnd 🙈🤔 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 22. september 2021 #2234 Del Skrevet 22. september 2021 Er det slik at du shopper liv til mobilspill for resten av familien, -så du kan sitte å glo inn i en skjerm 24/7. Tror kanskje jeg ville holdt for meg selv at kortet blir sperret. Angående det å lære barn om økonomi ~ vel...Kanskje du burde kontakte en rådgiver,også for din egen del. Det begynner å bli mye nå🤦♀️ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 22. september 2021 #2235 Del Skrevet 22. september 2021 5 minutter siden, Murstein said: Er det slik at du shopper liv til mobilspill for resten av familien, -så du kan sitte å glo inn i en skjerm 24/7. Tror kanskje jeg ville holdt for meg selv at kortet blir sperret. Angående det å lære barn om økonomi ~ vel...Kanskje du burde kontakte en rådgiver,også for din egen del. Det begynner å bli mye nå🤦♀️ Det er så mye som skurrer. Sier det ene, men gjør det andre. Ord og handling spriker i forskjellige retninger. Det gjelder ikke bare med penger. Det gjelder alt hun viser frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 22. september 2021 #2236 Del Skrevet 22. september 2021 Flettfrid skrev (11 minutter siden): Det må jo være tredje gangen på noe mnd 🙈🤔 Ja helt utrolig 😂😂🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 22. september 2021 #2237 Del Skrevet 22. september 2021 Men banken bør jo absolutt kontakte kunden da, ikke bare sperre kortet uten å gi beskjed. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heahea1 Skrevet 22. september 2021 #2238 Del Skrevet 22. september 2021 Hadde hatt så lyst å se skjermtiden hennes! Eg har et gjennomsnitt på 5 timer ellerno. Lurer på hennes 😬 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 22. september 2021 #2239 Del Skrevet 22. september 2021 Tulltulla skrev (1 time siden): Ja du Stine,du Stine… Gjør som jeg sier ikke som jeg gjør er det noe som heter. Blir vanskelig å lære barn økonomi med å vise på snap at du har shoppet liv på mobil spill, til kortet er sperret. I den ene snappen rantes det over med økonomi opplæring til barna, i neste er kortet sperret- for uvettig bruk😳😳 Tror kanskje hadde valgt å holde den for meg selv, etter at folk har fylt kontoen din gjennom spleis Mistenkelig bruk -ikke uvettig bruk😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 22. september 2021 #2240 Del Skrevet 22. september 2021 GulleGull skrev (1 time siden): Mistenkelig bruk -ikke uvettig bruk😊 Det er ikke første gang kortet blir sperret pga det samme. Vet hun har nevnt det flere ganger tidligere. 😅 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå