Snublefot62 Skrevet 26. september 2022 #14201 Del Skrevet 26. september 2022 drivhus skrev (23 minutter siden): Og hva er greia med å diskutere folk som ligger på sykehus? Du tenker samtidig som de vlogger om at de ligger på sykehus? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 26. september 2022 #14202 Del Skrevet 26. september 2022 drivhus skrev (24 minutter siden): Og hva er greia med å diskutere folk som ligger på sykehus? Sett deg inn i det, så finner du ut av det. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 26. september 2022 #14203 Del Skrevet 26. september 2022 drivhus skrev (3 timer siden): Og hva er greia med å diskutere folk som ligger på sykehus? Alt en offentlig person deler, kan diskuteres. De velger selv hva de deler og vet de må ta med i betraktning at det de deler kan diskuteres fritt. Velger Stine å oppdattere fra sykehuset gjentatte ganger, så er det helt naturlig at det blit diskutert rundt om. Vil hun ikke at slike ting skal deles, så dropper hun å dele på some. 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyyoda Skrevet 26. september 2022 #14204 Del Skrevet 26. september 2022 Umami skrev (På 25.9.2022 den 9.09): Er det ingen som vet at sjokolade er en trigger for migrene? Jeg hadde hyppig Migrene i mange år. Skilte meg fra et rasshøl og har ikke hatt et anfall siden 👌🏼🤪 Sjokolade spiser jeg også 😄 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 26. september 2022 #14205 Del Skrevet 26. september 2022 MaKis skrev (18 timer siden): Hun som ikke liker smågodt engang🤣 Husker hun sa i påsken at påskeegget hun hadde fått av A, som har stappfullt av smågodt kom hun til å ha til sommeren, siden hun ikke er så glad i smågodt🤣🤦🏼♀️ Hvorfor juge om noe sånt??? Skulle jo tro at hennes mann og samboer gjennom flere år hadde visst det om hun ikke var noe særlig glad i smågodt - og ikke fylt påskeegget hennes med akkurat det 🤭 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 26. september 2022 #14206 Del Skrevet 26. september 2022 Babyyoda skrev (1 time siden): Jeg hadde hyppig Migrene i mange år. Skilte meg fra et rasshøl og har ikke hatt et anfall siden 👌🏼🤪 Sjokolade spiser jeg også 😄 Bra valg😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saga2 Skrevet 26. september 2022 #14207 Del Skrevet 26. september 2022 Flettfrid skrev (3 timer siden): Alt en offentlig person deler, kan diskuteres. De velger selv hva de deler og vet de må ta med i betraktning at det de deler kan diskuteres fritt. Velger Stine å oppdattere fra sykehuset gjentatte ganger, så er det helt naturlig at det blit diskutert rundt om. Vil hun ikke at slike ting skal deles, så dropper hun å dele på some. En offentlig person er hvertfall sin egen person og står for det man deler, her gjemmer jo folk seg bak anonyme navn.. Hvor står det nedskrevet egentlig st så fort en offentlig person deler noe på some så kan det diskuteres og tolkes i alle mulige vinkler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 26. september 2022 #14208 Del Skrevet 26. september 2022 (endret) Saga2 skrev (34 minutter siden): En offentlig person er hvertfall sin egen person og står for det man deler, her gjemmer jo folk seg bak anonyme navn.. Hvor står det nedskrevet egentlig st så fort en offentlig person deler noe på some så kan det diskuteres og tolkes i alle mulige vinkler? Hadde hun enda stått for det hun deler så kunne vi hatt en diskusjon på det, men hun gjør jo ikke det, hun «husker» jo ikke hva hun sier fra uke til uke, hvis noen setter spørsmål ved noe så blir de blokka. Endret 26. september 2022 av Tessa12 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokkobolle Skrevet 26. september 2022 #14209 Del Skrevet 26. september 2022 Saga2 skrev (24 minutter siden): En offentlig person er hvertfall sin egen person og står for det man deler, her gjemmer jo folk seg bak anonyme navn.. Hvor står det nedskrevet egentlig st så fort en offentlig person deler noe på some så kan det diskuteres og tolkes i alle mulige vinkler? Stine, er det deg? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butinox Skrevet 26. september 2022 #14210 Del Skrevet 26. september 2022 Babyyoda skrev (3 timer siden): Jeg hadde hyppig Migrene i mange år. Skilte meg fra et rasshøl og har ikke hatt et anfall siden 👌🏼🤪 Sjokolade spiser jeg også 😄 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saga2 Skrevet 26. september 2022 #14211 Del Skrevet 26. september 2022 Tessa12 skrev (3 minutter siden): Hadde hun enda stått for det hun deler så kinne vi hatt en diskusjon på det, men hun gjør jo ikke det, hun «husker» jo ikke hva hun sier fra uke til uke, hvis noen setter spørsmål ved noe så blir de blokka. Blir blokkert av henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 26. september 2022 #14212 Del Skrevet 26. september 2022 Saga2 skrev (4 minutter siden): Blir blokkert av henne? Jepp, alle som stiller evt spørsmål som hun kan oppleve som kritikk el blir blokka. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 26. september 2022 #14213 Del Skrevet 26. september 2022 Saga2 skrev (1 time siden): En offentlig person er hvertfall sin egen person og står for det man deler, her gjemmer jo folk seg bak anonyme navn.. Hvor står det nedskrevet egentlig st så fort en offentlig person deler noe på some så kan det diskuteres og tolkes i alle mulige vinkler? En ytring anses å være offentlig når den blir fremsatt for 20-30 stk eller mer. Kilde: https://snl.no/offentlig_handling Det er ut over enhver tvil at Stine har flere følgere enn det og hun har nå delt glimt fra oppholdet sitt på sykehus med følgerene sine over flere dager (med noe opphold). Dette er og i en diskusjonstråd om nettopp Stine. Kan du da fortelle meg hvordan du argumenterer for at det skal være kritikkverdig å diskutere sykehusoppholdet (som Stine har delt), i tråden som omhandler Stine (som tjener penger på oppmerksomhet)? 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saga2 Skrevet 26. september 2022 #14214 Del Skrevet 26. september 2022 Snublefot62 skrev (13 minutter siden): En ytring anses å være offentlig når den blir fremsatt for 20-30 stk eller mer. Kilde: https://snl.no/offentlig_handling Det er ut over enhver tvil at Stine har flere følgere enn det og hun har nå delt glimt fra oppholdet sitt på sykehus med følgerene sine over flere dager (med noe opphold). Dette er og i en diskusjonstråd om nettopp Stine. Kan du da fortelle meg hvordan du argumenterer for at det skal være kritikkverdig å diskutere sykehusoppholdet (som Stine har delt), i tråden som omhandler Stine (som tjener penger på oppmerksomhet)? Hvordan tjener hun penger på oppmerksomhet nå når hun har vært på sykehuset? Ikke sett ett eneste innlegg med reklame mens hun har vært syk.. Og om hun tjener penger så har hun nå hvertfall lagd seg en liten inntekt mtp situasjonen hun er i.. hvorfor skal vi ha vondt av det? Er jo vi som følger hemne som isåfall gjør st hun tjener penger da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 26. september 2022 #14215 Del Skrevet 26. september 2022 Saga2 skrev (Akkurat nå): Hvordan tjener hun penger på oppmerksomhet nå når hun har vært på sykehuset? Ikke sett ett eneste innlegg med reklame mens hun har vært syk.. Og om hun tjener penger så har hun nå hvertfall lagd seg en liten inntekt mtp situasjonen hun er i.. hvorfor skal vi ha vondt av det? Er jo vi som følger hemne som isåfall gjør st hun tjener penger da.. Du argumenterte ikke mot å snakke om det hvertfall 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 26. september 2022 #14216 Del Skrevet 26. september 2022 (endret) Saga2 skrev (5 timer siden): En offentlig person er hvertfall sin egen person og står for det man deler, her gjemmer jo folk seg bak anonyme navn.. Hvor står det nedskrevet egentlig st så fort en offentlig person deler noe på some så kan det diskuteres og tolkes i alle mulige vinkler? Det ligger i ytringsfriheten her i Norge at man kan være anonym på diskusjonsforum, hadde det ikke vært lovlig måtte man identifisert seg med f.eks bankid for å kunne opprette en profil. Du skriver jo likefult med anonym bruker her inn. Endret 26. september 2022 av Flettfrid Rettet skriveleif 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusieK Skrevet 26. september 2022 #14217 Del Skrevet 26. september 2022 Etter å ha vært så lenge borte fra familien pga sykehusopphold ,så burde hun legge bort tlf å snap å heller være med ‘gjengen’ sin! Det er det minste hun kan gjøre 🤷♀️ 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 26. september 2022 #14218 Del Skrevet 26. september 2022 11 dager innlagt uten at de fant noe galt. Kom ikke som noen overraskelse akkurat…. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. september 2022 #14219 Del Skrevet 26. september 2022 Skjønner godt at hun har ligget alene på et rom de siste dagene siden hun fikk spinalhodepine eter spinalpunksjon. Har hatt spinalhodepine selv en gang, og det var helt grusomt! Mye verre enn migrene (som jeg har hatt i 30 år) Men en blodpatch som hun snakket om er virkelig ikke avansert og farlig prosedyre, jeg linket til det tidligere. Man tapper litt av pasientens eget blod, deretter tetter man igjen hullet/riften der man gikk inn i ryggen. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 26. september 2022 #14220 Del Skrevet 26. september 2022 Hun ser merkelig lykkelig/tilfreds ut når hun snappet fra sykehuset før i dag- når hun kan snakke om hvor fælt hun har hatt det, vise fram den greia med intravenøst, vise fram rommet osv 😳 akkurat som hun finner en tilfredshet ved det…… kunne snakke om sykdom og fortelle om alt de har gjort ….. 😳 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå