Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Gjest Fru G
Chrisy skrev (43 minutter siden):

Sendte en melding å sa hun sparte seg mye hets, om hun bare la frem kvitteringer fra advokaten 🤷‍♀️

Sier alt, absolutt alt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fru G skrev (1 time siden):

Sier alt, absolutt alt.  

Hææ? Hvorfor var det grunn til å bli blokkert??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjærgårds_datter skrev (37 minutter siden):

Mange som har spurt, alle blir blokkert

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
skjærgårds_datter skrev (54 minutter siden):

Det sier alt om henne.Hvorfor blokkere noen som stiller et relevant spørsmål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare herregud, dette her er underholdning når du kjede deg og ikke for sove.. tenk å lage mye problemer for seg selv, Hadde S være litt smart så hadde hun laget disse fakturaene fra advokat sin. Så hadde l probleme vært løste og hun kunne ha vært på en lykkelig ferie.  Men man kan ikke legge frem dokumenter som man ikke har.

Jeg tok litt feil, ifølge henne på Facebook, så er  2 flott advokater hun har, da kan jeg tenke meg, at de tar betalt for 2 advokat og ikke en. Hmm veldig rart. 

Det jeg lurer på, er hva sier advokatene hennes? de også Google litt...

Og en annen ting hun må også tenkt på, har bv en advokat som er ute etter å ta deg på troverdighet så gjøre de det. Som sagt ærlighet kommer man langt med. Jeg sier bare lykke til, for hun har ødelagt for seg selv

He he, mine barn blokkere meg, når de er sur på meg, når jeg har tatt de for en løyn... Dette her barn. Men når et dame på 38 år, gjør det. Sier det litt om denne personen her og hennes troverdighet...

Endret av Kristin50
  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (2 timer siden):

Det sier alt om henne.Hvorfor blokkere noen som stiller et relevant spørsmål. 

Ja, men dette er jo Fruen i et nøtteskall.

Vet det skrives mye i diverse forum om at det er lagt frem en kvittering på 19-20.000 kr.

Men det var ikke en kvittering hun viste frem.

Det var en regning på 19-20.000 kr.

Om hun noengang betalte den, vites jo ikke.

Og vet vi om det fortsatt eksisterer en sak? 

Har kommunen eller bv i det hele tatt lov til å uttale seg offentlig på om det eksisterer en sak eller ei? Jeg spør fordi jeg ikke vet.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I andre saker i media så ser man ofte at kommunen/BV velger å ikke uttale seg selv om de blir løst fra taushetspliktløftet, noe de gjør av personvern-hensyn; dvs hensyn til den som klager/kjører sak. Rett og slett for å ivareta vedkommende som ikke selv ser sitt eget beste ved å skulle la BV uttale seg fritt 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som også skurrer litt er at en advokat tar på seg en jobb, i dette tilfelle Stine sin sak. Da pleier advokater å gjøre jobben ferdig før de fakturerer. Synes det er rart at det deles opp. Men hun har vel fått en egen avtale. 🤷‍♂️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mav1975 skrev (19 minutter siden):

Det som også skurrer litt er at en advokat tar på seg en jobb, i dette tilfelle Stine sin sak. Da pleier advokater å gjøre jobben ferdig før de fakturerer. Synes det er rart at det deles opp. Men hun har vel fått en egen avtale. 🤷‍♂️

Det stemmer ikke.

Er det nye klienter så pleier til og med mange advokater å be om et forskudd før de overhodet starter på saken. Og det er helt vanlig å fakturere for utført arbeide underveis i saken, en á konto, som blir avregnet med en sluttfaktura når saken er avsluttet. Husk at mange saker går over flere år og advokater har også utgifter som skal betales. Og hvis de ikke skal fakturere noe før saken er avsluttet, så kan beløpet fort ha kommet opp i flere hundre tusen og mange vil ikke ha mulighet til å betale et så stort beløp på en gang. Og da risikerer de å ikke få betaling.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mav1975 skrev (25 minutter siden):

Så om en sak tar flere år før den er i mål - hvordan skal advokaten dekke sine utgifter og lønn?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et helt hus hjemme fullt av kattunger og katter. Hun bør dermed ha noen boende hos seg. Det holder ikke at noen kommer innom å gir de mat😧 Kattunger er som små barn,de er overalt og må passes på. Hadde aldri reist på ferie med et kull hjemme. Utrolig...

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (1 time siden):

Det stemmer ikke.

Er det nye klienter så pleier til og med mange advokater å be om et forskudd før de overhodet starter på saken. Og det er helt vanlig å fakturere for utført arbeide underveis i saken, en á konto, som blir avregnet med en sluttfaktura når saken er avsluttet. Husk at mange saker går over flere år og advokater har også utgifter som skal betales. Og hvis de ikke skal fakturere noe før saken er avsluttet, så kan beløpet fort ha kommet opp i flere hundre tusen og mange vil ikke ha mulighet til å betale et så stort beløp på en gang. Og da risikerer de å ikke få betaling.

Det kommer helt annen på advokaten du har, og kjemi. Ser advokat at du ikke har penger der og da. og at du har en god sak. Går det helt fint å lage en avbetaling, slik at du får den hjelpen du trenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mav1975 skrev (2 timer siden):

Det er mye som skurrer i denne saken her.,

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kristin50 skrev (2 timer siden):

Det kommer helt annen på advokaten du har, og kjemi. Ser advokat at du ikke har penger der og da. og at du har en god sak. Går det helt fint å lage en avbetaling, slik at du får den hjelpen du trenger. 

Regel nummer 1: en oppegående advokat vil bannlyse deg fra å prate åpent om saken din før den skal inn til retten!! snakker av erfaring.  Alt det kan ødelegge for deg. Minst mulig prat om noe som helst. Og spør alltid advokaten din før du slenger ut med ting/snakker høyt. I dette tilfelle snakk i åpent snap kanal over flere år. Så JA her skurrer det mye. 🙈 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Stine noen gang fått erstatning for tapt barndom? Rettferdsvederlag?

Er saken nå at hun skal gå til sak mot barnevern og kommune for deres manglende inngripen?

(Går litt i surr her...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Istinde skrev (1 time siden):

Har Stine noen gang fått erstatning for tapt barndom? Rettferdsvederlag?

Er saken nå at hun skal gå til sak mot barnevern og kommune for deres manglende inngripen?

(Går litt i surr her...)

Spør henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Polarpuma
6 hours ago, Mav1975 said:

Dette er ikke min erfaring. Saken varet i 6 år. Jeg fikk regning for hver gang advokaten skrev et brev, var med i retten osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (1 minutt siden):

Spør henne. 

Det jeg har skjønt, er at hun blokkerer folk som spør henne om dette 😒 Og jeg gidder ikke å bli blokkert. Ønsker å velge selv om jeg vil følge henne på Insta/Snap.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
6 hours ago, Lunabelle said:

Det stemmer ikke.

Riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...