Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Isadora2
Vanilje70 skrev (21 timer siden):

Akkurat samme teknikk som i fjor! Hun kommer gråtende tilbake i kveld ell i morgen, for å fortelle hvor jævlig hun har det! Og svarer vel på chatt tenker jeg , at hun får gitt bort billettene,,sånn aat hun får gitt bort nr sitt sånn at de bare kan vipse

Hvilke billetter skal/skulle gis bort? Gir hun ting fra seg, gratis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun klarer ikke å legge vekk snappen, har for tre timer siden lagt ut. 🤣! Men igjen…. Dette er fortsatt hennes typiske spill! Det er jo slik hun er. !

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Less'is'more
Kvinne__35 skrev (9 minutter siden):

Hun klarer ikke å legge vekk snappen, har for tre timer siden lagt ut. 🤣! Men igjen…. Dette er fortsatt hennes typiske spill! Det er jo slik hun er. !

Legger merke til det samme. Hun må innom snap der hun håper at alle har det bra.

Jeg skrev tidligere i tråden at hun burde ta lang pause i snappinga si. Og kvelden etterpå ble det tårevått farvel via snap. Leser hun disse innleggene på Kg?

💫Ønsker henne bare godt med å anbefale henne å ta pause fra SoMe. 💫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Less'is'more skrev (10 minutter siden):

Legger merke til det samme. Hun må innom snap der hun håper at alle har det bra.

Jeg skrev tidligere i tråden at hun burde ta lang pause i snappinga si. Og kvelden etterpå ble det tårevått farvel via snap. Leser hun disse innleggene på Kg?

Hun leser både her, på Discord og Jodel evt på Reddit også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
19 minutter siden, Less'is'more said:

Tårevått farvel på snap. Og så er hun tilbake og “stikker innom”. Så hva er poenget med farvel på snap, når hun likevel snapper, bare mindre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens snap var kun får å vise at hun var på en lekeplass, for å vise at hun «bryr» seg om sønnen.. ingen ann grunn enn det.. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for avsporinger og spekulasjoner

Sol, admin.

Endret av Sol Rampelyset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G

Skulle hun ikke slutte å snappe da? Jeg har ikke bidratt til disse spleisende, fordi jeg bor i samme by som henne og ser det jeg ser. Ja, hun har hatt en mor som drakk og dopet seg på medisiner i perioder, men det gir en ikke rett til å svindle andre godtroende mennesker. Jeg tenker på barna og er glad de har en far og ei stemor som er i en helt annen divisjon. Jeg tror hun trenger hjelp av psykolog, men det er visst for pyser. Bare en slik holdning burde få de fleste følgerne til å reagere. Ser på Insta alle hjertene. Eier ikke folk evnen til kritisk tenkning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (24 minutter siden):

Skulle hun ikke slutte å snappe da? Jeg har ikke bidratt til disse spleisende, fordi jeg bor i samme by som henne og ser det jeg ser. Ja, hun har hatt en mor som drakk og dopet seg på medisiner i perioder, men det gir en ikke rett til å svindle andre godtroende mennesker. Jeg tenker på barna og er glad de har en far og ei stemor som er i en helt annen divisjon. Jeg tror hun trenger hjelp av psykolog, men det er visst for pyser. Bare en slik holdning burde få de fleste følgerne til å reagere. Ser på Insta alle hjertene. Eier ikke folk evnen til kritisk tenkning? 

Dette er som jeg skulle skrevet det selv. Bor i samme by, men var klar nok i hodet til å ikke bidra på spleisen. Da hadde det begynt å gå opp for meg hva dette dreide seg om! 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Hvemerdu skrev (1 time siden):

Dette er som jeg skulle skrevet det selv. Bor i samme by, men var klar nok i hodet til å ikke bidra på spleisen. Da hadde det begynt å gå opp for meg hva dette dreide seg om! 

Hun har en far også. Hvor var han i oppveksten? Jeg er klar over at han jobbet på Nordsjøen, men burde han ikke heller fått seg jobb på land og tatt seg av dattera si? Normale foreldre etterlater ikke barnet sitt i slike forhold som Stine beskriver. Det er mye som ikke stemmer her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som undres på, hvorfor hun har menneskenavn på alle kattene? Ser hun på de som barna sine, psykologisk sett🤷‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Chrisy skrev (3 minutter siden):

Er det bare jeg som undres på, hvorfor hun har menneskenavn på alle kattene? Ser hun på de som barna sine, psykologisk sett🤷‍♀️

Det er det da mange som har, meg selv inkludert. Noen «døper» katten sin Cola, andre Stian. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisy skrev (3 minutter siden):

Har vi også, men ser absolutt ikke på de som barna mine. De er kattene mine og har navn som passer de.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Chrisy skrev (19 minutter siden):

Jeg synes menneskenavn på dyr er superfint og går gjerne for det selv. Jeg ville feks at hunden vår skulle hete Thorvald😍

Mannen var ikke enig da så det ble noe annet😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (30 minutter siden):

Hun har en far også. Hvor var han i oppveksten? Jeg er klar over at han jobbet på Nordsjøen, men burde han ikke heller fått seg jobb på land og tatt seg av dattera si? Normale foreldre etterlater ikke barnet sitt i slike forhold som Stine beskriver. Det er mye som ikke stemmer her. 

Faren var der. Men han forventet at andre skulle finne ny jobb til han på land så kan kunne være mer til stede for Stine. Noe han ikke fikk så vidt jeg vet.

I tillegg motarbeidet han barnevernet med å inngå private avtaler med barnemor som da gjorde at tiltak ikke ble effektive eller satt i verk i det hele tatt.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (31 minutter siden):

Jo, og det er vel derfor far er kasta under bussen nå. Han og mor gikk bort fra barnevernets forslag om tiltak, blant annet fosterhjem. Men i stedet for dette så gjorde mor OG FAR andre ting, som å skulle ta seg av henne selv, og lagde avtaler med andre private. Hun har selv sagt, i beste sendetid på tv, at «pappa var min trygge havn». Men ikke nå lenger! Nå har hun skjønt at pga han, så har hun en jævlig dårlig sak.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (2 timer siden):

Hun har sittet febrilsk og slettet alle konstruktive spm og kommentarer etter hun gikk over på IG. Kun beholdt hjerter og gode ord. For sannheten den svir, å den skal ikke deles med andre. Eventyrfortellingen hennes har startet å rakne. Bare synd at ikke alle disse godtroende fans’a hennes ser hva hun holder på med.

Endret av LillePote
  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...