Vanilje70 Skrevet 10. juli 2022 #13201 Del Skrevet 10. juli 2022 Mårran skrev (23 timer siden): Det er stille som i graven på samtlige kanaler. Denne stikke hodet i sanden og gå under jorden-taktikken, når det begynner å brenne under føttene - har vi sett flere ganger før, fra andre influensere med samme lemfeldige innstilling til lover og regler. Når denne tråden er stengt ned, de kritiske røstene har stilnet og vipps-donasjonene er sløst vekk på fjas - ja, da kan det hende hun kryper frem fra under steinen sin igjen. Avhengig av rampelyset som hun er Akkurat samme teknikk som i fjor! Hun kommer gråtende tilbake i kveld ell i morgen, for å fortelle hvor jævlig hun har det! Og svarer vel på chatt tenker jeg , at hun får gitt bort billettene,,sånn aat hun får gitt bort nr sitt sånn at de bare kan vipse 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 10. juli 2022 #13202 Del Skrevet 10. juli 2022 (endret) Grisk hele kjærringa! Narsisist Endret 10. juli 2022 av Vanilje70 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 10. juli 2022 #13203 Del Skrevet 10. juli 2022 Kvinne__35 skrev (22 timer siden): Tror rett og slett ikke han gidder å følge med på det fjaset der.. han er ikke typen til det… og han jobber hele dagen. Så dette finner jo ikke han ut ….!? Han må vel merke når hun får så mye penger mellom hendene:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja1892 Skrevet 10. juli 2022 #13204 Del Skrevet 10. juli 2022 Hun vet det brenner under bena nå, så da er taktikken å ligge lavt å håpe at folk glemmer heller den runden med tårer og surv. Så er hu tilbake igjen, men nå har folk fått nok av frøken Knutsen så dette blir ikke borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 10. juli 2022 #13205 Del Skrevet 10. juli 2022 What you see, is not always what you get, sier hun. Håper alle følgerne hennes vil også se det snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillePote Skrevet 10. juli 2022 #13206 Del Skrevet 10. juli 2022 Nå har hun ingen bekymringer, og alt ordner seg. Hun sier hun har fått hjelp av familien, dvs hun har fått 60k og det blir sakkyndig til høsten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin50 Skrevet 10. juli 2022 #13207 Del Skrevet 10. juli 2022 (endret) Hun bør bare å skamme seg, det gjelder også familie hennes, ta imot penger at helt frem personer. Det hun bør gjøre er å legge fram dokumenter på hva de 80 000 kr gikk til. Å plutselig nå skal familie hjelp til med en sakkyndige. Hvorfor kunne ikke de hjelp til å et tidligere tidspunkt? Sakke å sier fra seg alt ansvar, og prat rundt grøten.... sett seg selv i en offerrolle.. De fleste oppegående mennesker, skjønner at hun ikke lenger fram hele sin dag på snapchat, det hun gjør er å legger frem på snapchat er kun når hun må ha oppmerksomhet og omtanke slik at hun føler seg vellykket. Det er ingen mennesker som er perfekte, ikke en gang henne. Hun er helt vanlig menneske, hun har heller ikke en unik sak, alle som ikke får dokumenter dra bv, kan sende inn en klage, så får de dokumentene som de ønsker. Dette her er helt gratis å gjøre selv. Endret 10. juli 2022 av Kristin50 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mårran Skrevet 10. juli 2022 #13208 Del Skrevet 10. juli 2022 LillePote skrev (1 time siden): Nå har hun ingen bekymringer, og alt ordner seg. Hun sier hun har fått hjelp av familien, dvs hun har fått 60k og det blir sakkyndig til høsten. Det er nok Snæpfæmmen, de vakre sjelene, som har vippset rundhåndet 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne__35 Skrevet 10. juli 2022 #13209 Del Skrevet 10. juli 2022 Kvinne__35 skrev (På 9.7.2022 den 16.07): Jeg tror (les vet) at hun pakker en del av pakkene selv…. Det ser man på papiret som blir brukt… liten gjennomtenkt …? Ja😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne__35 Skrevet 10. juli 2022 #13210 Del Skrevet 10. juli 2022 FØLG MED, Frøken Knutsen er tilbake på snap,😂tok ikke veldig lang tid! Sitt der å surve og skapa seg, akkurat slik hu er ! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 10. juli 2022 #13211 Del Skrevet 10. juli 2022 Så nå har hun bare ferie fra snap og some 🤣🤣🤣🤣 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja1892 Skrevet 10. juli 2022 #13212 Del Skrevet 10. juli 2022 supermamz skrev (1 minutt siden): Så nå har hun bare ferie fra snap og some 🤣🤣🤣🤣 Noe så dumt. "Ferie" Hun har mistet kontrollen og makten sin. Ikke lett å håndtere Instagram som snap der hun bare kan blokkere alt hun ikke tåler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 10. juli 2022 #13213 Del Skrevet 10. juli 2022 Jøsses. Tilbake på snap?😅 Viktig å sende mann og barn på teltur så mor får litt egentid i helgen også. Når fant hun på noe sist med kun barna? Når fikk mannen hennes egentid sist? Fascinerende.... 6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClusterOfGrapes Skrevet 10. juli 2022 #13214 Del Skrevet 10. juli 2022 (endret) Mange har nok begynt å følge S pga saken. Med sine hyppige oppdateringer på snap også. Noe er hun bra på. Flink til å prate, interessant med strikkeprosjekter og interiør. Men så blir en å stusse. Spesielt dette med sykdom. Operert for tarmslyng? Neste dag ute av sykehuset? Hull på lungen? Ja, her var det flere som rapporterte til Snap og hun måtte fjerne innlegget. Hun eksponerer ofte barna sine når vi ser at de ikke er bekvemt med det. Om hun ikke ser det selv, hvem skal da si ifra? Det er vel best at influenceren selv har ansvaret for å ivareta barna sine? Alt annet blir vel bakvendt? Hun har mottatt spleispenger. Ved spørsmål om disse ikke holdt nok til advokatutgifter, vil hun ikke svare. Bare at hun nå trenger mer pga at hun må betale en sakkyndig. Hun har barn i en barnehage som hun har kritisert offentlig, for 10-tusenvis. Det er ikke greit. Om hun får holde på slik uten å bli kritisert. Hva med presedensen? Skal det være greit at nye, håpefulle influencere også skal være like utleverende ift barn, feilaktige opplysninger om sykdomstilstander og spleis? Jeg mener nei. Endret 10. juli 2022 av ClusterOfGrapes 26 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 10. juli 2022 #13215 Del Skrevet 10. juli 2022 Er det ingen grense for hvor mye man kan få på Vipps før bank og skatteetaten reagerer? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jazzie Skrevet 10. juli 2022 #13216 Del Skrevet 10. juli 2022 Frøken_ida skrev (3 minutter siden): Er det ingen grense for hvor mye man kan få på Vipps før bank og skatteetaten reagerer? Det tror jeg det er. Har hatt venninner som har solgt diverse hjemmeproduserte ting (mat, strikk osv) som gav beskjed om at banken hadde reagert.... (husker ikke eksakt ordlyden, men at banken hadde reagert på alt som kom inn på vipps) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minten Skrevet 10. juli 2022 #13217 Del Skrevet 10. juli 2022 ClusterOfGrapes skrev (10 minutter siden): Mange har nok begynt å følge S pga saken. Med sine hyppige oppdateringer på snap også. Noe er hun bra på. Flink til å prate, interessant med strikkeprosjekter og interiør. Men så blir en å stusse. Spesielt dette med sykdom. Operert for tarmslyng? Neste dag ute av sykehuset? Hull på lungen? Ja, her var det flere som rapporterte til Snap og hun måtte fjerne innlegget. Hun eksponerer ofte barna sine når vi ser at de ikke er bekvemt med det. Om hun ikke ser det selv, hvem skal da si ifra? Det er vel best at influenceren selv har ansvaret for å ivareta barna sine? Alt annet blir vel bakvendt? Hun har mottatt spleispenger. Ved spørsmål om disse ikke holdt nok til advokatutgifter, vil hun ikke svare. Bare at hun nå trenger mer pga at hun må betale en sakkyndig. Hun har barn i en barnehage som hun har kritisert offentlig, for 10-tusenvis. Det er ikke greit. Om hun får holde på slik uten å bli kritisert. Hva med presedensen? Skal det være greit at nye, håpefulle influencere også skal være like utleverende ift barn, feilaktige opplysninger om sykdomstilstander og spleis? Jeg mener nei. Er så enig med deg..! Jeg begynte å følge henne etter saken ble vist på tv2 .. Først boblet det over av sympati og forståelse for hvordan hun hadde det. Jo mer jeg fulgte henne jo mer falt ting fra hverandre. Ting hun sa og ting hun gjorde. Hun sier en ting og utstråler noe helt annet. Jeg fatter heller ikke hvilken energi hun har. Så mange diagnoser og vondter i kroppen . Hun får gjort mer på en dag, enn jeg får gjort på en hel uke. En del av meg blir oppgitt og irritert, en annen del tenker at hun rett og slett har fått sine varige men etter en vanskelig barndom. Og kansje bruker det som en unnskyldning for de valgene hun velger videre. Men som jeg har sagt så mange ganger før på min vei. Som voksne tar man selv valget for fremtiden. Man velger hvordan man vil være som mamma, som kone/kjæreste, som venn. Ja man velger helt selv hvordan man vil være mot andre mennesker. Det er ikke slik at hvis man har hatt en tøff start på livet, så kan man rettferdig gjøre det å behandle andre som man vil. Jeg håper Stine ser dette selv en vakker dag. Men det kan virke som hun kjører stødig på sporet sitt, om og om igjen. Bare så trist at hun gjør det i lyset av saken. 12 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 10. juli 2022 #13218 Del Skrevet 10. juli 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 10. juli 2022 #13219 Del Skrevet 10. juli 2022 Jazzie skrev (31 minutter siden): Det tror jeg det er. Har hatt venninner som har solgt diverse hjemmeproduserte ting (mat, strikk osv) som gav beskjed om at banken hadde reagert.... (husker ikke eksakt ordlyden, men at banken hadde reagert på alt som kom inn på vipps) Jeg har tipsa skatteetaten. Så kan de se på det. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 10. juli 2022 #13220 Del Skrevet 10. juli 2022 Frøken_ida skrev (1 time siden): Jeg har tipsa skatteetaten. Så kan de se på det. Lurer på om hun har rapportert inn all sponsen sin som inntekt til NAV. Må jo ligge an til over 0,4G… 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå