Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

GulleGull skrev (27 minutter siden):

Enig i hva du sier -hadde jeg filmet meg selv hver dag for så å la noen mikroanalysere og fritt tolke ting uten å ta det hele bildet med i betraktning  - så kunne man fint ta meg i selvimotsigelser mange ganger i løpet av den tiden. Ingenting som er svart/hvitt eller hogd i stein her i livet tenker jeg. 

🙏🙏🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jotun skrev (1 time siden):

Jeg bare rekker opp hånden her, uten å involvere meg så mye om helsesaken:

For jeg har bare sett Stine ta en liten bit av sjokolade,snop eller kake e.l, så legger hun det bort. Så jeg forstår ikke at noen skriver at hun slafser og gomler i seg store mengder med sukker? Ikke har jeg sett store mengder med potetgull og snop på stuebordet når hun setter seg ned for å strikke og slappe av. 

Da skulle dere sett meg og mine og de jeg kjenner til😉 Hun spiser som en liten mus ut fra det jèg kan se. 

Åj, da må du ha hoppa over mange av snapene hennes. De siste dagene, spesielt etter det ble skrevet mye om her, så har det ikke vært like mye. Hun drikker flere bokser med energidrikke hver dag, hun kjøper seg ofte «bare» en donut når hun er ute å kjører, hun går jevnt å plukker fra godisskåla i strikkeskapet, hun drikker kaffekopper med kaffesirup i, når alle disse morgenleveringene kommer spiser hun kanelbolle til frokost og makroner til lunsj osv.Jeg kan også dytte i meg store mengder altså, men ikke hver eneste dag. Og jeg klager ikke på uren hud, vondt i hodet, lite energi, dårlig matlyst osv osv.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (50 minutter siden):

Forstår hva du mener. Er ikke alt jeg reagerer på her heller 🤷‍♀️ men om man ikke er enig med det de fleste her på siden mener så må man nesten forsvare seg, det blir for dumt. Jeg er langt i fra naiv eller fan....... Om jeg følger en vlogger jeg ikke liker så slutter jeg å følge den personen, så enkelt synes jeg det er i stedet for å bruke tiden på det. Har nok av tid jeg vil bruke på andre ting 🥰 det er motsigende igjen i mitt hode, først følger man noen for så igjen sitte å klage på alt de gjør? Og henge seg opp i hver minste detalj (sier ikke at du gjør det)

Mange her inne hiver stein i glasshus, uten å vite det tror jeg, har gjort det selv, så vet hvordan det er 🙈 men lærer hver dag. Her inne virker mange som om de er feilfrie og perfekte. Aldri sier de noe feil, aldri har de snakket stygt om noen, aldri har de gjort noe gale ifht sine barn m.m.

Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg har gjort mange feil både som mor, kone, datter, venninne, kollega, ja i alle roller man har som menneske. Jeg er bare et menneske, og jeg kommer til å feile igjen. Ingen er perfekte.

Mange her fortsetter å følge henne mye pga BV saken, og fordi de har gitt penger til spleis og venter på at pengene går til advokatutgifter, mens hun shopper som en millionær.  Skjønner også godt at folk har behov for å skrive her inne og få ut frustrasjon, for mange blir blokka pga at de har stilt et kritisk spørsmål. Men hvorfor bruker du tid her inne da? Blir jo det samme. 
Jeg vet at jeg gjør og sier masse feil, at jeg har mine mangler og at jeg er langt i fra perfekt. Men som du sier, man lærer hver dag. Stine tar aldri selvkritikk for noe som helst, med mindre hun driter kraftig på draget så hun ikke har noe annet valg enn å beklage(feks da hun baksnakket Jannicke på egen snap). Hun nekter å ta imot velmente råd og tips, hun blir sur og man får beskjed om at man ikke trenger å komme å fortelle henne hva som er best for hu, at hu ikke har spurt om råd, at «jeg er jo ikke så dum at jeg ikke har prøvd det» type ting. Gang på gang når hun blir konfrontert med noe, går hun rett i offerrollen. Hun kan sitte å spy ut av seg med stygge ord og anklager om andre, ha sine egne meninger om alt som ikke angår henne, si hva so helst uten konsekvenser. Men nåde oss om vi kommer med spørsmål eller kritikk.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (1 minutt siden):

Mange her fortsetter å følge henne mye pga BV saken, og fordi de har gitt penger til spleis og venter på at pengene går til advokatutgifter, mens hun shopper som en millionær.  Skjønner også godt at folk har behov for å skrive her inne og få ut frustrasjon, for mange blir blokka pga at de har stilt et kritisk spørsmål. Men hvorfor bruker du tid her inne da? Blir jo det samme. 
Jeg vet at jeg gjør og sier masse feil, at jeg har mine mangler og at jeg er langt i fra perfekt. Men som du sier, man lærer hver dag. Stine tar aldri selvkritikk for noe som helst, med mindre hun driter kraftig på draget så hun ikke har noe annet valg enn å beklage(feks da hun baksnakket Jannicke på egen snap). Hun nekter å ta imot velmente råd og tips, hun blir sur og man får beskjed om at man ikke trenger å komme å fortelle henne hva som er best for hu, at hu ikke har spurt om råd, at «jeg er jo ikke så dum at jeg ikke har prøvd det» type ting. Gang på gang når hun blir konfrontert med noe, går hun rett i offerrollen. Hun kan sitte å spy ut av seg med stygge ord og anklager om andre, ha sine egne meninger om alt som ikke angår henne, si hva so helst uten konsekvenser. Men nåde oss om vi kommer med spørsmål eller kritikk.

Jeg bruker ikke tid her for at jeg irriterer meg over henne i allefall, jeg visste ikke om denne siden før Stine snakka om den og ble nysgjerrig rett og slett 🙈 

Jeg forstår folk er kritiske, men folk kan vel holde seg til det og ikke drive med skittkasting? Da er de jo ikke bedre enn hu de snakker dritt om. De synker jo ned på samme nivå. 

Har selv stilt henne kritiske spm på snap ifht hennes barn, fikk høflig svar og ble ikke blokkert. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Jeg bruker ikke tid her for at jeg irriterer meg over henne i allefall, jeg visste ikke om denne siden før Stine snakka om den og ble nysgjerrig rett og slett 🙈 

Jeg forstår folk er kritiske, men folk kan vel holde seg til det og ikke drive med skittkasting? Da er de jo ikke bedre enn hu de snakker dritt om. De synker jo ned på samme nivå. 

Har selv stilt henne kritiske spm på snap ifht hennes barn, fikk høflig svar og ble ikke blokkert. 

Nei, men du bruker jo tid her og kommenterer for at du irriterer deg over ting som blir skrevet her inne. Eller? 
De aller fleste innleggene her inne er saklige og ikke skittkasting. Så klart er noen av kommentarene usaklige, sånn er det dessverre overalt. Men tror folk begynner å bli mektig lei av veldig mye. 
Jeg har sett screenshot av spørsmål noen har stilt henne, og de har overhode ikke vært ufine. Et vedkommende jeg kjenner, spurte henne på en ordentlig måte om hvor vidt denne BV saken hjalp henne på bedringens vei eller om den kanskje bare forverra situasjonen/helsa hennes. Og at hun tross alt hadde klart seg godt, med mann, tre flotte barn, venner, mange hobbyer som hun er dyktig på osv. Kanskje prøve å fokusere mer på det. Etc. Vedkommende som spurte har selv opplevd overgrep og vært syk, så forstår godt hva Stine står i. Ble da blokkert. Ei annen spurte en gang om hvorfor hun brukte så mye penger på unødvendige ting, og hvordan hun hadde samvittighet til det når hun hadde spleis for å dekke advokatutgifter. Hun ble blokkert.
Kanskje det handler om hva man regner som kritikk/kritiske spørsmål, at noen er litt mer hårsåre for hva de oppfatter som kritikk/kritiske spørsmål enn andre. Dette med pengeforbruk og spleis, og at Stine blokkerer de som spør, unngår å snakke om det, ofte kommer med unnskyldinger når hun har kjøpt seg noe, vitner om veldig veldig dårlig selvinnsikt i beste fall. Jeg kaller det egoistisk, bedragersk og respektløst. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (28 minutter siden):

Nei, men du bruker jo tid her og kommenterer for at du irriterer deg over ting som blir skrevet her inne. Eller? 
De aller fleste innleggene her inne er saklige og ikke skittkasting. Så klart er noen av kommentarene usaklige, sånn er det dessverre overalt. Men tror folk begynner å bli mektig lei av veldig mye. 
Jeg har sett screenshot av spørsmål noen har stilt henne, og de har overhode ikke vært ufine. Et vedkommende jeg kjenner, spurte henne på en ordentlig måte om hvor vidt denne BV saken hjalp henne på bedringens vei eller om den kanskje bare forverra situasjonen/helsa hennes. Og at hun tross alt hadde klart seg godt, med mann, tre flotte barn, venner, mange hobbyer som hun er dyktig på osv. Kanskje prøve å fokusere mer på det. Etc. Vedkommende som spurte har selv opplevd overgrep og vært syk, så forstår godt hva Stine står i. Ble da blokkert. Ei annen spurte en gang om hvorfor hun brukte så mye penger på unødvendige ting, og hvordan hun hadde samvittighet til det når hun hadde spleis for å dekke advokatutgifter. Hun ble blokkert.
Kanskje det handler om hva man regner som kritikk/kritiske spørsmål, at noen er litt mer hårsåre for hva de oppfatter som kritikk/kritiske spørsmål enn andre. Dette med pengeforbruk og spleis, og at Stine blokkerer de som spør, unngår å snakke om det, ofte kommer med unnskyldinger når hun har kjøpt seg noe, vitner om veldig veldig dårlig selvinnsikt i beste fall. Jeg kaller det egoistisk, bedragersk og respektløst. 

Jeg bruker død tid her og er vel mer overrasket at folk lar seg irritere over rett og slett små ting og henger seg opp i filleting og gjør 1 fjær til 10 høns. 

Som sagt er ting som jeg har full forståelse for. 

Jeg var vel bare "heldig" som ikke ble blokkert da. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (25 minutter siden):

Jeg bruker død tid her og er vel mer overrasket at folk lar seg irritere over rett og slett små ting og henger seg opp i filleting og gjør 1 fjær til 10 høns. 

Som sagt er ting som jeg har full forståelse for. 

Jeg var vel bare "heldig" som ikke ble blokkert da. 

Du tolker at vi  irriterer oss. Det er din tolkning at ting er små. Noen synes at mye begynner å bli rimelig mye å sette spørsmål ved.

Hva vet du om at ei fjør blir til 10 høns?

Les alle saklige innlegg 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnippSnappSnute2 skrev (3 minutter siden):

Du tolker at vi  irriterer oss. Det er din tolkning at ting er små. Noen synes at mye begynner å bli rimelig mye å sette spørsmål ved.

Hva vet du om at ei fjør blir til 10 høns?

Les alle saklige innlegg 

Spise kjeks på badet tolker jeg som at ting er små ja 🤔 

Andre ting har jeg sagt jeg forstår. 

Er ikke vanskelig å se at 1 fjør blir til 10 høns. 

Har ikke sagt det ikke er saklige 🤦‍♀️

Ting om Stine er også deres tolkning...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (19 timer siden):

👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke gi Stine noen tips om migrene. Det er så slitsomt å lese. Og siden hun har mye verre migrene enn andre, så hjelper ingen tips. Hva med å legge bort tlf i 5 min hvis du har så vondt i hodet? Må være slitsomt å være så selvsentrert. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (21 minutter siden):

Bare ikke gi Stine noen tips om migrene. Det er så slitsomt å lese. Og siden hun har mye verre migrene enn andre, så hjelper ingen tips. Hva med å legge bort tlf i 5 min hvis du har så vondt i hodet? Må være slitsomt å være så selvsentrert. 

Hu skal ikke ha tips om noe ho vet du, skal kunn ha sympati, medlidenhet å ros hu der🤪 Ja!! Det må være kjipt å være så selvsentrert… Tror ikke ett sekund på at hu har «selvmords migrene», å jeg bryr meg ikke om noen sier at man ikke skal spekulere i andre sine diagnoser! Det er nye diagnoser å plager annenhver dag, jeg fatter ikke at hu klarer å bruke så himla mye tid på mobilen med alle de plagene hun har… 

Endret av Malleli89
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å send melding til Stine på hennes premisser😂 tar jo helt av den dama der. «Jeg setter pris på at dere sender meldinger , MEN ikke spør opp om ting, ikke mas om bv saken, ikke kom med tips ang helsa, ikke kom med tips ang bamselaging» loooord🙈 Men send gjerne meldinger, setter veldig pris på det😂😂😂

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alma87 skrev (9 minutter siden):

Husk å send melding til Stine på hennes premisser😂 tar jo helt av den dama der. «Jeg setter pris på at dere sender meldinger , MEN ikke spør opp om ting, ikke mas om bv saken, ikke kom med tips ang helsa, ikke kom med tips ang bamselaging» loooord🙈 Men send gjerne meldinger, setter veldig pris på det😂😂😂

Bare hvis meldingen innholder hjerter og rosende ord..og gjerne en gave på døra også. Kvalmende 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Polarpuma
15 minutter siden, Alma87 said:

Ikke spør hvor mange garnnøster jeg bruker, ikke spør hvor den jakken er fra. Ikke spør hva den og den og den koster. Men her på kanalen kan man spørre om alt🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun påstår at hun har clusterhodepine/selvmordshodepine. Når har hun hatt daglige anfall av dette i en periode på 4-12 uker??

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (3 minutter siden):

Hun påstår at hun har clusterhodepine/selvmordshodepine. Når har hun hatt daglige anfall av dette i en periode på 4-12 uker??

Visste ikke hun hadde migrene før de siste ukene jeg. Ramler litt av alle plagene 🙈

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Alma87 skrev (Akkurat nå):

Visste ikke hun hadde migrene før de siste ukene jeg. Ramler litt av alle plagene 🙈

Ja, det begynner å blir vanskelig å holde styr på alle diagnosene hun har. Kommer alltids noe nytt. At hun påstår at hun har selvmordshodepine er helt vanvittig spør du meg. Hun har knapt hatt noen dager borte fra snap det siste året. Hadde hun hatt dette, så hadde hun ikke vært i stand til å snappe dagen etter et sånn anfall engang. Og det nytter ikke å si «alle reagerer forskjellige på sykdommer». Enkelte ting er likt for alle. Blir som å si at «ja jeg er lam fra nakken og ned, men jeg kan jogge fordi alle reagerer forskjellig på sykdommen/skaden». Hu er ikke sann altså.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Fibromyalgi 

-Me

-Migrene

-Selvmordshodepine

- Prolaps i ryggen

- Låsninger i nakken

- IBS

- Byller i munn og lyske

- Allergiske reaksjoner

- PTSD

- Angst

- Søvnvansker

- Leddgikt/revmatisme

Det er diagnosene jeg har fått med meg🤔

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært mye lettere å bare skrive på skjermen hvor klærne er i fra, så slipper hun disse meldingene? Når folk skriver at de ikke kan ha på lyd/hører dårlig osv..

Tar lenger tid å sutre over at folk spør enn å bare skrive det🥲 Stine har så sinnsykt lange snapdager at, i hvertfall jeg, hopper over de snappene med bare prat..

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (Akkurat nå):

-Fibromyalgi 

-Me

-Migrene

-Selvmordshodepine

- Prolaps i ryggen

- Låsninger i nakken

- IBS

- Byller i munn og lyske

- Allergiske reaksjoner

- PTSD

- Angst

- Søvnvansker

- Leddgikt/revmatisme

Det er diagnosene jeg har fått med meg🤔

Kan da ikke være mulig å ha så mange diagnoser. Har falt av for lenge siden, orker rett og slett ikke å høre om alt. Men tross alle disse diagnosene, elsker dama å posere foran kamera ~ å være pen og få oppmerksomhet  ser ut til å være riktig medisin. Virker nok på alle diagnoser🤦‍♀️🤷‍♀️

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...