Anneisabell Skrevet 1. oktober 2021 #2521 Del Skrevet 1. oktober 2021 Lillemor1982 skrev (7 minutter siden): Alle burde sendt de til sykehuset selv- hvorfor skal de innom Stine egentlig ? 🤷♀️ (utenom det åpenbare... kun for at hun skal få cred) Skjønner ikke jeg heller.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 1. oktober 2021 #2522 Del Skrevet 1. oktober 2021 Jotun skrev (33 minutter siden): Synst enkelte kan roe ned skittkastinga her. Stine er ikke utdanna journalist, og representer ikke Aftenposten, Nrk, Tv2 osv. Hun er ei dame som snapper om livet sitt. Det er klart at da kommer mye «feil» ut. Men å blande seg bort i sminke og snufsing? Hva er poenget? Gjør det dere godt? Nå trenger dere ikke skrive at jeg er fan og digger alt hun gjør og sier. For det er feil. Men jeg har ikke store forventninger til en person som sitter og snapper, det er ren gratis underholdning. Alle er vel enige om at hun er en form for underholdning vel😉 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 1. oktober 2021 #2523 Del Skrevet 1. oktober 2021 Jotun skrev (2 timer siden): Synst enkelte kan roe ned skittkastinga her. Stine er ikke utdanna journalist, og representer ikke Aftenposten, Nrk, Tv2 osv. Hun er ei dame som snapper om livet sitt. Det er klart at da kommer mye «feil» ut. Men å blande seg bort i sminke og snufsing? Hva er poenget? Gjør det dere godt? Nå trenger dere ikke skrive at jeg er fan og digger alt hun gjør og sier. For det er feil. Men jeg har ikke store forventninger til en person som sitter og snapper, det er ren gratis underholdning. Klart at det kommer mye feil ut? Altså, greit at man kan drite seg ut, komme med en uheldig kommentar etc. Men hun sier to forskjellige ting veldig ofte. Sier en ting en dag, en helt annen ting dagen etter. Hun motsier seg selv og er dobbeltmoralsk til de grader. Snakker stygt og nedlatende om veldig mange på snapen sin, to timer etterpå legger hun ut bilde på Instagram med tekst som; «Vi må slutte å snakke hverandre ned og slutte å slenge dritt. Vi må være gode mor hverandre og være gode forbilder. Hva skjedde med fornuft og vanlig folkeskikk?» Om man forteller sannheten så er det ikke vanskelig å holde seg til historien.Og sminke greia, så klart har ingen noe med hvor mye hun sminker seg og hva hun bruker. Men der igjen, klager på dårlig hud, uren hud, acne. Men sover med sminke, spiser enorme mengde sukker og kunstig sukker etc. Det er det som er greia, hu er dobbeltmoralsk og sier to forskjellige ting hele tida. Hu mister troverdighet og det blir vanskelig å ta det hu sier som en sannhet. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 1. oktober 2021 #2524 Del Skrevet 1. oktober 2021 Brumundaline skrev (6 timer siden): Om jeg ikke husker feil, så tror jeg hun har nevn at hun strikker på babyteppe. Men, jeg tror det er ren løgn, for hun hadde garantert vist det fram om hun faktisk hadde starta. Tipper hun tar et noen andre har strikket, og sier hun har strikket det selv🙈 Neida joda😟 Men å levere en hau med hjemmelagde babytepper på sykehuset, og få all æren(på en måte) for det er direkte...tja...kvalmende😳 Jeg bor ikke langt ifra S og begynte også å strikke sånne babytepper pga at hun nevnte det, men ikke f💥en om jeg leverer det til henne!! Det blir jeg å levere selv, eller sende det med en bekjent som jobber der. Men hun fikk meg til å strikke sånne tepper da, det skal hun ha🥰 Og fra det ene til det andre, i natt (eller var det forrige natt🤔) stidde hun opp igjen...med full sminke...altså, sover hun med det laget hver natt??? Men sånn egentlig bryr det meg midt på kneet, det går kun utover henne selv, og er ikke noe å hisse seg opp over....bortsett fra at man må høre på sutring over disse byllene som dukker opp i trynet da🤣 Tror ikke hun inspirerer/influencer noen til å gjøre det samme😂😂 Jeg syns hun er en racer på å strikke, veldig flink, så jeg syns det er gøy å følge henne pga det😊 Men denne sminkinga hver dag, og hvilke produkter hun bruker, blir jeg mektig lei av! Tror neppe hun får så mange spørsmål hver dag om å vise det, og hva hun bruker😵 Jovialegjengen, 2 av de har nå prata om at de kjøper for mye klær osv, og skal skjerpe seg, men S har ikke hengt seg på...det syns jeg er rart, før hun er jo en hermekråke...eller lar seg lett påvirke av sine "kollegaer". Hun vil vel ikke skjerpe seg..eller det ligger vel helst der at hun ser ikke at hun kjøper over evne! Summerer man alt av unødvendige ting hun har kjøpt seg i 2021, så er vel det ganske likt summen av det hun har fått inn på spleis. Normale folk hadde droppa å kjøpt alt dette om de hadde hatt denne type ekstra utgift, men nei, ikke S!! Jeg er fortsatt sjokkert over at hun kjøper så mye klær, planter, snop, alt mulig med sukker i😲 Det hjelper ikke å drikke sukkerfri brus og energidrikke når ALT det andre du trør i kjeften er fult av sukker😧😧😩 Hun påstår hun ikke reagerer på sukker mtp smerter, betennelser osv. Men, er hun stokk dum eller???? Det er en grunn til at hun ofte har lite energi også, og sover dårlig. Ikke kom å fortell meg at sukker i disse mengdene er helt greit for kroppen. Og hva med tennene...Hun som har/har hatt så ille tannlegeskrekk. Og hun lærer barna at store mengder snop og usunne drikker og matvarer er helt grei alle hverdager og helg🤢 Jeg spydde nesten da hun poppa "tusen" suketter i teen🤮 God helg folkens🥳 Signerer😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 1. oktober 2021 #2525 Del Skrevet 1. oktober 2021 Det viktigste med de teppene er at de som trenger de får de, ikke hvem som får «cred» og ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 1. oktober 2021 #2526 Del Skrevet 1. oktober 2021 Chroma skrev (1 time siden): Det viktigste med de teppene er at de som trenger de får de, ikke hvem som får «cred» og ikke. For Stine er det nok viktigere at hun får cred ja. Hvorfor ellers skal de sendes til henne først så hun skal "overrekke" dem? Må vel være like lettvint at strikkerne sender de rett til nyfødtavdelingen? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 1. oktober 2021 #2527 Del Skrevet 1. oktober 2021 Signerer og sier meg enig i det du skriver😊 FrkZ skrev (10 timer siden): Godt hun innser at hun ikke kan bruke 1500-2000kr hver mnd, eller annen hver mnd på frisør da.Hun må tross alt spare til barnevernsaken som hun sa. Plutselig kommer det en ny spleis, eller en snill frisør som gir dette gratis til Stine🤗»Så fornuftig som hun bruker pengene sine, så skjønner folk at de må stille opp for henne»🙄 Blir en smuule provosert kjenner jeg! Hun hadde hatt råd til både det ene og det andre, om hun hadde stoppet den kjøpegalskapen sin. Går med en del lapper på energidrikker, kaffe med tilbehør, donuts, snacks, sminke, neglelakker, klær o.s.v. Et hån mot de som faktisk virkelig sliter med økonomien sin, og har problemer med å få pengene til å strekke til. Og spinner og sparer på det meste. Ble litt sjokkert når hu sa hu måtte spare pga denne BV saken, er det så dyrt og gå til sak? Ettersom ikke spleisen(e) ikke dekker opp‼️😬 Prioriteringene hennes har vel ikke vært det beste, og det føler hu nok på det nå. Bare det i sommer at ei pulsklokke til 3K blir prioritert fremfor en sterilisering av katten fks⁉️. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 1. oktober 2021 #2528 Del Skrevet 1. oktober 2021 Heeipådeg skrev (Akkurat nå): Signerer og sier meg enig i det du skriver😊 Ble litt sjokkert når hu sa hu måtte spare pga denne BV saken, er det så dyrt og gå til sak? Ettersom ikke spleisen(e) ikke dekker opp‼️😬 Prioriteringene hennes har vel ikke vært det beste, og det føler hu nok på det nå. Bare det i sommer at ei pulsklokke til 3K blir prioritert fremfor en sterilisering av katten fks⁉️. Jepp. Og så rett på Rusta i dag og handle til badet. Kjempeviktig. 🙄 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 1. oktober 2021 #2529 Del Skrevet 1. oktober 2021 LinaHg skrev (5 timer siden): Klart at det kommer mye feil ut? Altså, greit at man kan drite seg ut, komme med en uheldig kommentar etc. Men hun sier to forskjellige ting veldig ofte. Sier en ting en dag, en helt annen ting dagen etter. Hun motsier seg selv og er dobbeltmoralsk til de grader. Snakker stygt og nedlatende om veldig mange på snapen sin, to timer etterpå legger hun ut bilde på Instagram med tekst som; «Vi må slutte å snakke hverandre ned og slutte å slenge dritt. Vi må være gode mor hverandre og være gode forbilder. Hva skjedde med fornuft og vanlig folkeskikk?» Om man forteller sannheten så er det ikke vanskelig å holde seg til historien.Og sminke greia, så klart har ingen noe med hvor mye hun sminker seg og hva hun bruker. Men der igjen, klager på dårlig hud, uren hud, acne. Men sover med sminke, spiser enorme mengde sukker og kunstig sukker etc. Det er det som er greia, hu er dobbeltmoralsk og sier to forskjellige ting hele tida. Hu mister troverdighet og det blir vanskelig å ta det hu sier som en sannhet. 👏👏👏👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 2. oktober 2021 #2530 Del Skrevet 2. oktober 2021 Heeipådeg skrev (4 timer siden): Signerer og sier meg enig i det du skriver😊 Ble litt sjokkert når hu sa hu måtte spare pga denne BV saken, er det så dyrt og gå til sak? Ettersom ikke spleisen(e) ikke dekker opp‼️😬 Prioriteringene hennes har vel ikke vært det beste, og det føler hu nok på det nå. Bare det i sommer at ei pulsklokke til 3K blir prioritert fremfor en sterilisering av katten fks⁉️. Ja, og hvor mange ganger har hu ikke klaga på nabokatten som ikke er sterilisert? Mens hennes egen katt ikke er det, og får 2-3 kull med kattunger i året. Igjen, sier en ting gjør noe annet, klager på andre men gjør akkurat det samme selv. Blir helt matt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 2. oktober 2021 #2531 Del Skrevet 2. oktober 2021 Lillemor1982 skrev (8 timer siden): For Stine er det nok viktigere at hun får cred ja. Hvorfor ellers skal de sendes til henne først så hun skal "overrekke" dem? Må vel være like lettvint at strikkerne sender de rett til nyfødtavdelingen? Det er isåfall trist og viser veldig feil fokus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 2. oktober 2021 #2532 Del Skrevet 2. oktober 2021 LinaHg skrev (4 timer siden): Ja, og hvor mange ganger har hu ikke klaga på nabokatten som ikke er sterilisert? Mens hennes egen katt ikke er det, og får 2-3 kull med kattunger i året. Igjen, sier en ting gjør noe annet, klager på andre men gjør akkurat det samme selv. Blir helt matt. Nå trengs det snart en kastrering av både mammakatten og kattungen men tviler på at hun gidder å prioritere det 🤦♀️ Bedre å bruke penga på New Yorker, ræl fra Søstrene Grene, kaffekopper, godis og energidrikker 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 2. oktober 2021 #2533 Del Skrevet 2. oktober 2021 Lillemor1982 skrev (45 minutter siden): Nå trengs det snart en kastrering av både mammakatten og kattungen men tviler på at hun gidder å prioritere det 🤦♀️ Bedre å bruke penga på New Yorker, ræl fra Søstrene Grene, kaffekopper, godis og energidrikker Håper ikke mammapus får lov til å gå ut, den kan jo bli gravid igjen allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 2. oktober 2021 #2534 Del Skrevet 2. oktober 2021 Chroma skrev (52 minutter siden): Håper ikke mammapus får lov til å gå ut, den kan jo bli gravid igjen allerede. Hu har vært ute mange turer allerede... Stine har vist det på Snap 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 2. oktober 2021 #2535 Del Skrevet 2. oktober 2021 Anneisabell skrev (21 timer siden): Vil du bli blokkert eller hudfletta så kjør på 😄 Han spurt henne på snap. Fikk til svar at hun er ferdig med teppet, det har hun synt frem på snap skrev hun og nå var det desverre pakket ned sammen med det andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 2. oktober 2021 #2536 Del Skrevet 2. oktober 2021 Veranda skrev (9 minutter siden): Han spurt henne på snap. Fikk til svar at hun er ferdig med teppet, det har hun synt frem på snap skrev hun og nå var det desverre pakket ned sammen med det andre. Tullprat, vi er så mange her som følger henne, så noen hadde sett hvis hun hadde vist det fram..å hun pakker vel ikke bort det hvis det snart skal leveres. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 2. oktober 2021 #2537 Del Skrevet 2. oktober 2021 17 minutter siden, Støgga said: Tullprat, vi er så mange her som følger henne, så noen hadde sett hvis hun hadde vist det fram..å hun pakker vel ikke bort det hvis det snart skal leveres. 29 minutter siden, Veranda said: Han spurt henne på snap. Fikk til svar at hun er ferdig med teppet, det har hun synt frem på snap skrev hun og nå var det desverre pakket ned sammen med det andre. Jeg følger ivrig med på strikkinga hennes. Jeg har ikke sett det ferdigstrikkede teppet. Når viste hun det frem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 2. oktober 2021 #2538 Del Skrevet 2. oktober 2021 46 minutter siden, Polarpuma said: Jeg følger ivrig med på strikkinga hennes. Jeg har ikke sett det ferdigstrikkede teppet. Når viste hun det frem? Hun har IKKE vist frem babyteppe. Så det er ren løgn. Her er vi to som følger henne og ser på alt, så det er helt sikkert. Det er ikke strikket. Og dette er ikke spekulasjon heller, det er sant. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 2. oktober 2021 #2539 Del Skrevet 2. oktober 2021 Eneste strikketepper hun har vist frem er det store og det lille med sikksakk mønster. Og de er ikke laget nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
P-max:) Skrevet 2. oktober 2021 #2540 Del Skrevet 2. oktober 2021 Polarpuma skrev (1 time siden): Jeg følger ivrig med på strikkinga hennes. Jeg har ikke sett det ferdigstrikkede teppet. Når viste hun det frem? Har heller ikke sett noe tepper hun har strikket nei. Kun en følger som hadde levert til hun. Kun vært snakk om genseren til Oskar og et annet prosjekt. Ikke noe til Amanda prosjektet 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå