Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. august 2021 #241 Del Skrevet 26. august 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #242 Del Skrevet 26. august 2021 1 hour ago, Athena79 said: 2 helt perfekte antrekk😍 Anonymkode: 66e1e...2da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #243 Del Skrevet 27. august 2021 For å være ærlig: det jeg blir mest inspirert til av denne tråden er å bli tynn. Jeg er ikke overvektig, har en BMI på litt under 23. Likevel er det mange av de tettsittende klærne (eller løse som faller ned langs de slanke kroppene) som postes som hadde fått meg til å se ut som en stappet pølse, og det liker jeg jo ikke. Jeg kler meg i klær som får kroppen min til å se bedre ut, ikke verre. Er alle dere som poster disse bildene sylslanke? Anonymkode: 213ee...d1c 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #244 Del Skrevet 27. august 2021 Sort tights. Ingen over, ingen ved siden. Blir alltid så utrolig fasinert av hvor vakker kvinnekroppen er i den silhuetten. Heldigvis er det tydeligvis mange kvinner som liker dette plagget også. En gave til oss menn, og på en måte til kvinner også. Anonymkode: 059ce...006 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 27. august 2021 #245 Del Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): For å være ærlig: det jeg blir mest inspirert til av denne tråden er å bli tynn. Jeg er ikke overvektig, har en BMI på litt under 23. Likevel er det mange av de tettsittende klærne (eller løse som faller ned langs de slanke kroppene) som postes som hadde fått meg til å se ut som en stappet pølse, og det liker jeg jo ikke. Jeg kler meg i klær som får kroppen min til å se bedre ut, ikke verre. Er alle dere som poster disse bildene sylslanke? Anonymkode: 213ee...d1c "Det fineste antrekket du har sett i det siste", er trådtittelen. Med andre ord er fokuset her på antrekk, og ikke kropp. Majoriteten av de som er interessert i mote og klær, er gjerne slanke/normalvektige. Noen er tynne og passer dermed det meste av klær, da også one size. Det finnes mange overvektige kvinner som også er interessert i mote, men jeg ser ikke noe av dem på tavla mi på Pinterest. Det kan være fordi det ikke er så mange overvektige kvinner som har den stilen jeg syns er finest. Hva som er flatterende og pent, er opp til hver enkelt å bedømme, det finnes ingen fasit på det, og det samme gjelder når det kommer til mote og klær. Du tenker kanskje at du vil se ut som en "stappet pølse" om du kler deg i noen av antrekkene i denne tråden, men det trenger ikke andre å mene. Har man et urealistisk syn på kropper og posering, så er det ikke rart man tenker slikt. At du har et forstyrret syn på kropp er noe du for øvrig burde få hjelp for, og det er unødvendig å kuppe en positiv tråd med negativitet. Du er den andre eller tredje personen i tråden her som henger seg opp i kropp, og denne tråden handler om klær og antrekk, og ikke kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 27. august 2021 #246 Del Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (På 22.8.2021 den 22.34): Hvor er den øverste og nederste genseren fra? 😍 Anonymkode: 98fb6...118 Den brune genseren ser ut til å være fra HM. Har en i rosa og grønn som ligner og en venninne har den brunaktige på bildet Ligner ihvertfall veldig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glut Skrevet 27. august 2021 #247 Del Skrevet 27. august 2021 On 8/24/2021 at 2:04 PM, AnonymBruker said: Ja, men her var det mye fæle antrekk 🙈 Anonymkode: 68ba3...bf9 Ingenting som heter fæle antrekk. Ulike smaker heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #248 Del Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For å være ærlig: det jeg blir mest inspirert til av denne tråden er å bli tynn. Jeg er ikke overvektig, har en BMI på litt under 23. Likevel er det mange av de tettsittende klærne (eller løse som faller ned langs de slanke kroppene) som postes som hadde fått meg til å se ut som en stappet pølse, og det liker jeg jo ikke. Jeg kler meg i klær som får kroppen min til å se bedre ut, ikke verre. Er alle dere som poster disse bildene sylslanke? Anonymkode: 213ee...d1c På de fleste bildene (som jeg har funnet i hvert fall) av klær er modellene er slanke, og det er årsaken til at jeg har postet bilder med fine klær på slanke modeller. Jeg skulle også ønske at flere brukte modeller med forskjellige kroppsfasonger i reklamer. Anonymkode: ca599...dec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #249 Del Skrevet 27. august 2021 Anonymkode: c0c74...433 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 27. august 2021 #250 Del Skrevet 27. august 2021 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 27. august 2021 #251 Del Skrevet 27. august 2021 Kåpa på bildet er denne. Har i flere år hatt lyst til å bestille den, men synes det er risikabelt å bestille fra USA med tanke på retur hvis den ikke passer. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 27. august 2021 #252 Del Skrevet 27. august 2021 Skogkatten skrev (1 time siden): Den var nydelig! Hvor får jeg tak i den? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 27. august 2021 #253 Del Skrevet 27. august 2021 strapaziert skrev (1 time siden): Den var nydelig! Hvor får jeg tak i den? Den er fra en østerriksk designer som heter Lena Hoschek, underlinjen heter Tradition. Den gule finner jeg ikke på siden hennes, og det som ser ut til å være samme kjole i andre farger er utsolgt. Ser ut som det kan være en modell som kommer inn i ulike farger med jevne mellomrom. Her er nettsiden: https://www.lenahoschek.com/en_us/. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #254 Del Skrevet 27. august 2021 Genseren er funnet på Sandnes garn sine sider. Fikk lyst til å strikke den genseren Modellen som har genseren på seg ligner litt på Melania T. synes jeg Anonymkode: ca599...dec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 27. august 2021 #255 Del Skrevet 27. august 2021 Skogkatten skrev (2 timer siden): Den er fra en østerriksk designer som heter Lena Hoschek, underlinjen heter Tradition. Den gule finner jeg ikke på siden hennes, og det som ser ut til å være samme kjole i andre farger er utsolgt. Ser ut som det kan være en modell som kommer inn i ulike farger med jevne mellomrom. Her er nettsiden: https://www.lenahoschek.com/en_us/. Tusen takk, var mye fint der! Ja, leste det at det går an å anmode og når hun får nok interesserte så kommer de tilbake. Prisene var litt krappe, men regner med at kvaliteten er topp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 28. august 2021 #256 Del Skrevet 28. august 2021 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #257 Del Skrevet 28. august 2021 Blue Berry skrev (22 timer siden): Den brune genseren ser ut til å være fra HM. Har en i rosa og grønn som ligner og en venninne har den brunaktige på bildet Ligner ihvertfall veldig Takk for svar! sjekket nettsiden nå, men fant den ikke:( Anonymkode: 98fb6...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 28. august 2021 #258 Del Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar! sjekket nettsiden nå, men fant den ikke:( Anonymkode: 98fb6...118 Jeg kjøpte de i fjor høst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emet Skrevet 29. august 2021 #259 Del Skrevet 29. august 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #260 Del Skrevet 29. august 2021 10 hours ago, Emet said: Veldig fint🤩 Anonymkode: 66e1e...2da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå