Gå til innhold

Det fineste antrekket du har sett i det siste ​🥰 😻 ​


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 31.7.2021 den 17.25):

Det er brukt modeller over 60 -ja. Men synes dette er perfekt passende klær for meg over 40. 🤞😎

Anonymkode: 1018d...b06

Jeg har brukt dette merket siden jeg var 22 og jobbet i en butikk som solgte det! Mye kult 😂

Anonymkode: 03186...b2f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så ei normalt slank dame rundt 25 år, i hvit singlet og ei "uformell" mørkeblå dressbukse i går. Ikke typisk finbukse med press og greier, men fin bukse. Buksa var helt rett, i tynt stoff med stretch(?), og satt skikkelig tight rundt hofter og lår. Hun var barbeint i sandaler med reimer. Hun stod og prøvde solbriller, jeg la merke til en liten cameltoe. Det sa WOW! Merkelig hvordan en så liten detalj kan gjøre et så sterkt inntrykk. Har alltid hatt en greie for kontrasten mellom det å være pent kledd og samtidig litt frekk. Hadde vært fin uten cameltoe også, det må sies. Men det ga henne noe helt ekstra, for meg som mann, så kan dere kvinner svinge øksa 😂.

Anonymkode: 059ce...006

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladikaffe skrev (På 29.7.2021 den 19.58):

🙂🙂🙃🙂

E1B06934-04CA-4185-B746-6F0ED99298A2.jpeg

Ser dere hvor korte bein hun fikk med den outfiten der? 😅 Nude sko skal forlenge, men det var ikke mye hjelp i her 🤣

Anonymkode: 182c5...a85

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser dere hvor korte bein hun fikk med den outfiten der? 😅 Nude sko skal forlenge, men det var ikke mye hjelp i her 🤣

Anonymkode: 182c5...a85

Hæ?? Jeg ser bare to nydelige sexy lår og legger. Dere damer har tvangstanker 😄.

Anonymkode: 059ce...006

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Men det ga henne noe helt ekstra, for meg som mann, så kan dere kvinner svinge øksa 😂.

Anonymkode: 059ce...006

Pass på hvor lenge du stirrer på den unge kameltåen. Plutselig svinger øksa og treffer blink. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minitroll skrev (8 timer siden):

Pass på hvor lenge du stirrer på den unge kameltåen. Plutselig svinger øksa og treffer blink. 

Jeg tviler på det. Jeg har blitt tatt på fersken en gang da jeg holdt blikket litt for lenge og fikk øyekontakt rett etterpå, fikk et lurt smil til repons. Å bli oppdaget i å oppdage er pinlig. Basert på kun en enkelt erfaring konkluderer jeg med at damer med cameltoe er selvsikre og har glimt i øyet 😅.

Anonymkode: 059ce...006

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.8.2021 den 12.20):

Ser dere hvor korte bein hun fikk med den outfiten der? 😅 Nude sko skal forlenge, men det var ikke mye hjelp i her 🤣

Anonymkode: 182c5...a85

Nei, faktisk ikke. Jeg tror du bare er sjalu 😂

Anonymkode: de85e...9f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi få se noen eksempler der modellen ikke har perfekt kropp? Babe-damer er jo fine i hva som helst.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gakk skrev (7 minutter siden):

Kan vi få se noen eksempler der modellen ikke har perfekt kropp? Babe-damer er jo fine i hva som helst.

Tenker du på litt større størrelser? Her er en tråd med mye fint :) 

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: ca599...dec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenker du på litt større størrelser? Her er en tråd med mye fint :)

Tja, bare litt mer variasjon i kroppsfasonger generelt. Er ikke spesielt overvektig selv, men har ikke babe-kropp heller, og de fleste av oss er vel mer midt på treet og vil gjerne pynte oss vi og?

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trøst
gakk skrev (32 minutter siden):

Kan vi få se noen eksempler der modellen ikke har perfekt kropp? Babe-damer er jo fine i hva som helst.

Å være så kroppsfiksert er ikke sunt. Hold deg heller til trådens tema. Man kan poste et fint antrekk i denne tråden, uavhengig av kroppsfigur. 

4ec2e9a11d497e5d0be862588c1ff6b5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/8/2021 at 12:20 PM, AnonymBruker said:

Ser dere hvor korte bein hun fikk med den outfiten der? 😅 Nude sko skal forlenge, men det var ikke mye hjelp i her 🤣

Anonymkode: 182c5...a85

Det der er ikke korte bein, men helt normale proporsjoner, for bare 10 år siden. Nå derimot skal midje markeres tett under puppene, og du ser for deg litt andre proporsjoner som «normale», om du bare er litt yngre, 

Anonymkode: 1018d...b06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Athena79 skrev (På 8.8.2021 den 13.06):

800b3ed01e8afcd1c922c6d0eeaf9f74.jpg4249fd84eb72e5ab330561926d5c5ff4.jpg436637b2cedb5531c9faa2ccb5ba36d7.jpgf527505a736310846617ce69f3382b10.jpg

Vet du hvor noe av dette er fra? Elsker t-skjorta på andre bildet 😍😍 og alt det andre for den del.

Anonymkode: 025c9...e2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
Fjollefyr skrev (På 2021-7-31 den 13.12):

Liker dette antrekket og stilen godt. Enkelt og elegant. 

Screenshot_20210731_130829.jpg

Alt var bare helt herlig ved dette bildet, dybden, lyset, styling og stæsh, aller finest var plisseskjørtet. 

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet du hvor noe av dette er fra? Elsker t-skjorta på andre bildet 😍😍 og alt det andre for den del.

Anonymkode: 025c9...e2d

Nei.  Fant bildene på pinterest så vet ikke hvor klærne er fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...