Gå til innhold

Det fineste antrekket du har sett i det siste ​🥰 😻 ​


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Athena79 skrev (På 30.9.2021 den 6.49):

Så du mener alle andre som har postet her er kjerring? 

Alle skinny-jeansene gir flashback til 2010-tallet. Ser så utdatert ut, på samme måte som jeans med lavt liv. Så ja, det er litt kjerringstil.

Anonymkode: ce322...451

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alle skinny-jeansene gir flashback til 2010-tallet. Ser så utdatert ut, på samme måte som jeans med lavt liv. Så ja, det er litt kjerringstil.

Anonymkode: ce322...451

Sier ikke at det er noe galt i å ha kjerringstil, men jeg forsto hva brukeren du siterer mener.

Anonymkode: ce322...451

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (På 4.10.2021 den 10.23):

Åh får så lyst på skinntights 😍 

Skinntights er flotte! Aller helst PU, det er tynnere, lettere, billigere og følger figuren perfekt, har masse stretch!

Ha0fc89f1baec4d60818e81d6d0aaf67cH.jpg?w

Hc8c0e66a534644b987c7cdcb0341427dv.jpg?w

H1a38a9d2a9a649878b00b4db3ac11ae5K.jpg

Anonymkode: 059ce...006

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Skinntights er flotte! Aller helst PU, det er tynnere, lettere, billigere og følger figuren perfekt, har masse stretch!

Ha0fc89f1baec4d60818e81d6d0aaf67cH.jpg?w

Hc8c0e66a534644b987c7cdcb0341427dv.jpg?w

H1a38a9d2a9a649878b00b4db3ac11ae5K.jpg

Anonymkode: 059ce...006

Sånne tights er flotte og tøffe, men man bør bruke noe oversized over, ala grå ullgenser, for å tone det hele ned...?

Anonymkode: baa93...6f6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Sånne tights er flotte og tøffe, men man bør bruke noe oversized over, ala grå ullgenser, for å tone det hele ned...?

Anonymkode: baa93...6f6

Tenker det kommer an på hvor vågal man ønsker å være. Skinn/skinnimitasjon fra topp til tå er faktisk råkult. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skinntights er flotte! Aller helst PU, det er tynnere, lettere, billigere og følger figuren perfekt, har masse stretch!

Ha0fc89f1baec4d60818e81d6d0aaf67cH.jpg?w

Hc8c0e66a534644b987c7cdcb0341427dv.jpg?w

H1a38a9d2a9a649878b00b4db3ac11ae5K.jpg

Anonymkode: 059ce...006

Vet ikke om jeg er så enig i at det er så flott selv om det er utrolig sexy på en slik kropp. 

Svar til trådstarter:

Flott antrekk er bunad. Du finner ikke flottere antrekk på ei dame ihvertfall. Den passer nesten uansett kropp egentlig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alle skinny-jeansene gir flashback til 2010-tallet. Ser så utdatert ut, på samme måte som jeans med lavt liv. Så ja, det er litt kjerringstil.

Anonymkode: ce322...451

Og mom-jeans gir flashback til 1980-tallet. Det mest harry ti-året klesmessig.

Anonymkode: abfd3...318

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst skrev (36 minutter siden):

Tenker det kommer an på hvor vågal man ønsker å være. Skinn/skinnimitasjon fra topp til tå er faktisk råkult. 

Ja, jeg er enig med deg! Var egentlig en liten advarsel bare... har selv brukt et antrekk veldig likt bilde 2 på byen, og det var ingen videre suksess dessverre...

Anonymkode: baa93...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sånne tights er flotte og tøffe, men man bør bruke noe oversized over, ala grå ullgenser, for å tone det hele ned...?

Anonymkode: baa93...6f6

Det kan du godt for å tone ned, spesielt hvis du har lange ben. 

Anonymkode: 059ce...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og mom-jeans gir flashback til 1980-tallet. Det mest harry ti-året klesmessig.

Anonymkode: abfd3...318

Hvem har nevnt noe om mom jeans? Går ikke med mom jeans, men til og med det er mye finere enn skinny. 

Anonymkode: ce322...451

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Alle skinny-jeansene gir flashback til 2010-tallet. Ser så utdatert ut, på samme måte som jeans med lavt liv. Så ja, det er litt kjerringstil.

Anonymkode: ce322...451

Low waist er jo faktisk det som er mest in akkurat nå, kanskje det er du som er litt utdatert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen til ei dame jeg så på butikken i dag. Hun hadde en gul kjole med mønster av sorte og hvite katter. 😻

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Perelandra skrev (29 minutter siden):

Kjolen til ei dame jeg så på butikken i dag. Hun hadde en gul kjole med mønster av sorte og hvite katter. 😻

Kan det ha vært den på bildet? Jeg er nemlig stolt eier av en sånn kjole 😻(Men det var ikke meg du så, jeg har ikke hatt den på meg i dag).

Collectif Mainline Violet Kitty Cat Print Swing Dress

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady
AnonymBruker skrev (På 15.9.2021 den 4.56):

Queen Mathilde of Belgium visits the pavilion of Belgium during the national day of Belgium at the Expo 2015 on June 12, 2015 in Milan, Italy.                                         Stylewe Formal Dresses Summer Dresses Daily A-Line Crew Neck Printed Sleeveless Elegant Dresses

 

+ Inspirações de vestidos | Com Estilo Único Blog // comestilounico.com.br // #estilo #vestidos #comestilounico #vestidosdefesta #lifestyle #dress

Anonymkode: 7759c...a05

Den siste kjolen var nydelig :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogkatten skrev (14 minutter siden):

Kan det ha vært den på bildet? Jeg er nemlig stolt eier av en sånn kjole 😻(Men det var ikke meg du så, jeg har ikke hatt den på meg i dag).

Collectif Mainline Violet Kitty Cat Print Swing Dress

Så fin kjole! 😺

Tror ikke det var den samme, men den ligner mye. Kjolen til hun på butikken hadde mønster av sittende katter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...