Elanor Skrevet 4. september 2005 #81 Skrevet 4. september 2005 Mine foreldre gikk fra hverandre etter nesten 30 år sammen, for omtrent 3 år siden. Nå er de ikke på talefot engang...
Englepus Skrevet 4. september 2005 #82 Skrevet 4. september 2005 Mine skilte seg da jeg var 17år. Faren min har giftet seg på nytt mens moren min er enslig fremdeles. Foreldrene til mannen min er også skilt. Faren hans for tredje gang. Og foreldrene til mange jeg kjenner er også skilt. Det har vel nesten blitt sånn nå at alle kjenner noen som er skilt ...
Gjest Violetta Skrevet 4. september 2005 #83 Skrevet 4. september 2005 Mine foreldre er gift, og de har vært gift i nesten 35 år. Synes det er litt av en prestasjon!
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2005 #84 Skrevet 6. september 2005 Mine foreldre har vært gift i 29 år og oppfører seg som forelskede fjortiser til tider!
Trampe Skrevet 6. september 2005 #85 Skrevet 6. september 2005 Mine er skilt. Pappa fant ut at det var mye bedre å være sammen med ei som var halvparten så gammel som han selv...
Wonderwoman Skrevet 6. september 2005 #86 Skrevet 6. september 2005 Mine skilte seg når jeg var 15 år. Ti år for seint spør du meg.... De holdt sammen "for barnas skyld".... Ikke lurt, unner ingen barn å vokse opp i den iskalde atmosfæren...
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2005 #87 Skrevet 6. september 2005 Foreldrene mine kunne feire 34 års bryllupsdag på søndag. Men det holdt på å gå galt for ca 10 år siden. De fant heldigvis tilbake til hverandre og har det bra sammen nå Svigers er også fortsatt gift med hverandre men vet ikke helt hvor mange år det er snakk om.
Caramba Skrevet 6. september 2005 #88 Skrevet 6. september 2005 Mamma og pappa har vært gift i 36 år, og har det veldig fint sammen. Svigers har også vært gift i over 30 år.
Gjest Trulselinemor Skrevet 7. september 2005 #91 Skrevet 7. september 2005 Foreldrene mine er skilt og heldigvis for det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå