Gjest lillelou Skrevet 1. september 2005 #42 Skrevet 1. september 2005 Mine foreldre har vært gift i snart 32 år .
Arwen Skrevet 1. september 2005 #45 Skrevet 1. september 2005 Vi feiret mamma og pappas sølvbryllup i mars
Naken Skrevet 1. september 2005 #46 Skrevet 1. september 2005 Mine foreldre er skilt. De gikk fra hverandre da jeg var 8,- da hadde de vært gift i 10 år. Nå er de begge gift på ny, og har for lengst rundet 10 års bryllupsdag med "de nye ektefellene".
Nala Skrevet 1. september 2005 #48 Skrevet 1. september 2005 (endret) Mine er skilt. Mamma er gift på nytt (og har gitt meg en halvbror og tre stesøsken), pappa er samboer (og har gitt meg tre "stesøsken"). Også mannens foreldre er skilt (eller de var aldri gift, men har gått fra hverandre). Begge er gift på nytt, og til sammen har de gitt mannen to halvbrødre (en på hver kant) og en stesøster. Jeg blir helt svimme, jeg Endret 1. september 2005 av Nala
Susanna Skrevet 1. september 2005 #49 Skrevet 1. september 2005 Mine er skilt. De ble skilt da jeg var 18, da hadde de vært gift i 20 år. Ingen har giftet seg på nytt men de har begge samboere.
Gjest MrsL Skrevet 1. september 2005 #51 Skrevet 1. september 2005 Jeg er kjempeglad og stolt over at mine foreldre er gift paa 34'de aaret! Haaper ekteskapet mitt er like bra som deres etter saa mange aar! Ikke at de aldri har kranglet, men de har en innstilling om at de skal holde sammen i tykt og tynt - en verdifull bagasje som jeg haaper jeg kan ta med meg i livet! ← Samme her
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2005 #52 Skrevet 1. september 2005 Mine foreldre er ikke skilt. Men jeg husker hele oppveksten at jeg faktisk ønsket at foreldrene mine heller skulle skille seg, enn at de holdt sammen med alt det negative av krangling osv det førte med seg. Forholdet mellom foreldrene mine har imidlertid blitt bedre etter at barna flyttet ut... Er så lei av å høre at folk mener par med barn skal holde sammen for barnas skyld. Selvsagt skal man prøve, men ikke for enhver pris. Jeg tror nemlig ikke i alle tilfeller det er det beste for barna å ha foreldrene boende sammen hvis konfliktnivået blir for høyt. Min oppvekst ble altså preget av enormt mye krangling, som smittet over på oss søsknene imellom. Selv har jeg i dag blitt veldig konfliktorientert, andre vil si kranglete, pga denne ballasten.
LilleMy Skrevet 1. september 2005 #53 Skrevet 1. september 2005 De er gift på det 31. året - og jeg håper jeg er like utholdende som det de har vist seg å være!
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2005 #55 Skrevet 1. september 2005 De var gift i 20 år, og ble skilt da jeg var 15. Snart 15 år siden, og de er fortsatt gode venner. Det var ikke noe "bråk" mellom dem da de var gift, og atskillelsen var udramatisk.
Fam Skrevet 1. september 2005 #56 Skrevet 1. september 2005 De var gift, inntil for et par år siden. De burde vært skilt mye før...desverre.
Tusseline Skrevet 1. september 2005 #57 Skrevet 1. september 2005 (endret) Mine foreldre er samboere, og det har de vært i 25 år. Endret 1. september 2005 av Tusseline
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2005 #58 Skrevet 1. september 2005 Mine foreldre var aldri gift med hverandre. Min far var gift og hadde en sønn på 18 år da jeg ble født. Min far døde i en ulykke da jeg var noen uker gammel. Min mor giftet seg aldri med noen.
Tigernøff Skrevet 1. september 2005 #59 Skrevet 1. september 2005 Mamma og pappa ble skilt etter nesten 30 års ekteskap!
hecuba Skrevet 1. september 2005 #60 Skrevet 1. september 2005 Foreldrene mine er gift. Feiret 23 år denne uka.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå