Gå til innhold

Er foreldrene dine skilt?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ble skilt da jeg var 6 år. Samme med kjærestens foreldre.

Skrevet

Mine foreldre er gift på 33.året, og mannens foreldre feirer 30 års bryllupsdag i år.

Skrevet

Mine foreldre har vært gift i over 30 år og kjærestens i enda flere. Gode rollemodeller, med andre ord... ;)

Piglet

Gjest Aricept..
Skrevet

Mine foreldre har vært gift i 33 år. Mannene foreldre har vært gift neste like lenge.

Skrevet

Mine foreldre har vært gift i 33 år i dag!!!

Skrevet

Mine foreldre ble skilt da jeg var 6 år. Er gift pånytt begge to, så på den ene siden har jeg et halvsøsken og et stesøsken, og på andre sia har jeg et halvsøsken. Det vil altså si at mine søsken kan gifte seg med hverandre... ;)

Skrevet

Mine er gift og har vært det i 25 år. Dette ble behørig feiret her for noen uker siden

Skrevet

Mine er skilt.. Det er snart 15 år siden. Jeg synes det er bra det skjedde da jeg var liten. Hadde vært verre nå tror jeg..

Skrevet

Mine foreldre skilte seg den sommeren jeg ble konfirmert. Da hadde de vært gift i 24år.

Mamma har ny samboer, men pappa for tiden alene. Han hadde samboer tidligere, men det skar seg etter et par år.

Skrevet

Mine er gift, de har vært gift i 31 år. De virker oppriktig forelsket ennå. Mannens foreldre er skilt, mor med ny samboer og far er alene (mannen min er glad for at de skilte seg, han skulle kanskje bare ønske de gjorde det før).

Skrevet

Mine har vært gift i 34 år men nærmer seg vel en skilsmisse nå...

Skrevet

Mamma og pappa giftet seg i 1970 og er fortsatt gift.

Svigers er også fortsatt gift.

Skrevet

Mine foreldre nærnet seg 30 års bryllupsdag da pappa døde i mars.

Svigers har vært gift i 37/38 år (husker ikke helt).

Skrevet

Mine skilte seg etter å ha vært gift i 23 år. Det hadde ikke fungert på veldig lenge, men skilsmisse ble alltid utsatt. Nå som de bor fra hverandre, tror jeg de har det mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...