Gå til innhold

Mare of Easttown


Amatariel

Anbefalte innlegg

Beyblade skrev (9 timer siden):

Noen som har sett siste episode? Hva syntes dere? 🤓

Jeg har. Jeg syns det skjedde litt lite i denne episoden egentlig, til tross for avslutningen. Det skjedde mye som ikke hadde så mye med saken å gjøre. Jeg er veldig glad i serien men jeg kjenner det er litt dumt at det kommer en episode i uka bare. Rart vi overlevde før.

Jeg forstår hva Mare gjorde med heroinen. Hun var helt desperat og redd. Jeg syns et absolutt var typisk Mare, for hun er ikke perfekt. Det liker jeg med serien, upolerte folk.

Spoiler

jeg tror det er fetteren til mare som har fanga jentene

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var spennende i går ja!! Tenk at Katie har vært fanget i et helt år! Lurer på hva motivet til det er... og så lenge etterpå hente inn ei jente til? Og er det via dette Erin har blitt drept? Hvorfor ble hun i så fall drept og dumpet og ikke fanget? Og hvem er faren til DJ?? Så mange spørsmål :Knegg:

Ellers ble jeg veldig forstyrret av av Zabel inviterte Mare ut på date! Wæ - ikke gjør det da! Ser ikke de som et par i det hele tatt. Liker forfatteren bedre ♥

Og hvem var forresten hun lille jenta hos Dawn? Er det Katie som har et barn, eller hadde Dawn andre barn som hadde barn? Utrolig mange folk og barn i denne serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (Akkurat nå):

Det var spennende i går ja!! Tenk at Katie har vært fanget i et helt år! Lurer på hva motivet til det er... og så lenge etterpå hente inn ei jente til? Og er det via dette Erin har blitt drept? Hvorfor ble hun i så fall drept og dumpet og ikke fanget? Og hvem er faren til DJ?? Så mange spørsmål :Knegg:

Ellers ble jeg veldig forstyrret av av Zabel inviterte Mare ut på date! Wæ - ikke gjør det da! Ser ikke de som et par i det hele tatt. Liker forfatteren bedre ♥

Og hvem var forresten hun lille jenta hos Dawn? Er det Katie som har et barn, eller hadde Dawn andre barn som hadde barn? Utrolig mange folk og barn i denne serien.

Katie har en datter, grace er mellomnavnet. Forsto det sånn på telefonen fra Frankie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Jeg var visst litt godtroende om det var Mare som hadde plantet heroinen. Trodde ikke at hun kunne gjøre noe så dumt. 

Lurer på hvorfor Erin ble drept? De andre to er jo fortsatt i live og Katie har vært i live i ett år. 

Han der presten som ble overflyttet vet nok noe siden han dumpet sykkelen til Erin, men jeg tror ikke at han har drept henne eller tatt jentene til fange. Kanskje han er faren til Dj? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheCatLady skrev (8 minutter siden):

Han der presten som ble overflyttet vet nok noe siden han dumpet sykkelen til Erin, men jeg tror ikke at han har drept henne eller tatt jentene til fange. Kanskje han er faren til Dj? 

Ja tenker også at han kan være faren. At de har hatt et forhold. Hun liker han visst godt, ettersom hun ringte han den kvelden hun ble banket av ungdommene. Så hun dro sikkert til han (ref. sykkelen). Men så har noe skjedd som vi ikke vet. Jeg tror ikke han drepte henne, men at han fikk panikk for at sykkelen sto hos han slik at han skulle bli mistenkt for det (mtp. sin bakgrunnshistorie ved forrige menighet). Han trenger vel ikke mer pes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (6 timer siden):

Jeg har. Jeg syns det skjedde litt lite i denne episoden egentlig, til tross for avslutningen. Det skjedde mye som ikke hadde så mye med saken å gjøre. Jeg er veldig glad i serien men jeg kjenner det er litt dumt at det kommer en episode i uka bare. Rart vi overlevde før.

Jeg forstår hva Mare gjorde med heroinen. Hun var helt desperat og redd. Jeg syns et absolutt var typisk Mare, for hun er ikke perfekt. Det liker jeg med serien, upolerte folk.

  Skjul innhold

jeg tror det er fetteren til mare som har fanga jentene

 

Hvorfor tror du det? Er det han som eier kafeen? 
Jeg syns denne episoden var spennende, men kjenner at jeg er så utålmodig. Kjedelig å vente en hel uke til neste episode 🙄

Anonymkode: bcd9c...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fyyy så spennende det ble i dagens episode..! Spenningsgraden steg titusen hakk sånn med et knips! 😱

Jeg har jo ikke lyst å spoile noe, men regner nesten med at vi som går inn i tråden her ikke gjør det før episoden er sett..? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Æsj, får ikke sett den siste episoden. Virker som det er noe tull siden jeg har sett at flere klager over at episoden ikke er tilgjengelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke tirsdager det blir ny episode tilgjengelig, asså i morgen?

edit; sjekket nå, og ny episode ligger ute nå

Endret av skruf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, skruf said:

Er det ikke tirsdager det blir ny episode tilgjengelig, asså i morgen?

Er mandager. Var veldig spennende i dag! 

Spoiler

Tror dere det er samme mannen som myrdet Erin også? 

 

Anonymkode: f0736...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det var han som myrdet Erin nei. Er jo helt utenfor hans greie å dumpe et lik så synlig, tenker jeg. 

Flere som fikk vondt på seg av at dagbøkene ble brent..? Altså whyyy. Spesielle ungdommer som ikke er nysgjerrige!! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady
skruf skrev (10 minutter siden):

Er det ikke tirsdager det blir ny episode tilgjengelig, asså i morgen?

edit; sjekket nå, og ny episode ligger ute nå

Det er mandager, men tydeligvis noe tull med episoden enkelte steder. Ser gjennom Rikstv og den er ikke lagt ut der enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes egentlig det skjedde ganske lite, men så kom de ti siste minuttene. Wow! 😱 Men jeg tror også noen andre har drept Erin. Tror også venninna hennes plukket opp noe fra dagboka, men hva? Herregud som jeg misliker det der en-episode-i-uka greiere. Sååå nittitals 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Amatariel said:

Tror ikke det var han som myrdet Erin nei. Er jo helt utenfor hans greie å dumpe et lik så synlig, tenker jeg. 

Flere som fikk vondt på seg av at dagbøkene ble brent..? Altså whyyy. Spesielle ungdommer som ikke er nysgjerrige!! 

Spoiler

Begynner å mistenke Dylan igjen. Eventuelt han som har hatt Erin boende hos seg, han er også en mulig baby daddy. 

Og hva er greia med presten? 

 

Anonymkode: f0736...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden bygde seg tregt opp, men endte med et smell! :P Er så spennende at jeg nesten ikke holder ut 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, så spennende det ble på slutten der altså! Synes det er sååå kjedelig å måtte vente en uke! Tror ikke det er samme gjerningsmann, men synes som nevnt tidligere at mange virker mistenkelige! Viser seg at noen har helt andre grunner etterhvert, så lurer på hvem det er og hvorfor! Tror presten er uskyldig egentlig, både i dette og det han er beskyldt for fra tidligere.

Anonymkode: d4a8e...a3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var episoden i går slutten av heile serien??

😕

Anonymkode: 417e7...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var episoden i går slutten av heile serien??

😕

Anonymkode: 417e7...c99

Nei det håper jeg da ikke..? Hvorfor tror du det? Jeg vet dog ikke hvor mange episoder serien inneholder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Var episoden i går slutten av heile serien??

😕

Anonymkode: 417e7...c99

Det er 7 episoder.

Anonymkode: 42264...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Lurer på hvordan det gikk med Zabel. Synes det var en spennende episode og mistenker også Dylan. Det er i hvert fall et eller annet siden han ville brenne dagbøkene hennes, men det kan være han hun bodde hos også. Eventuelt at han er faren. Han ble i hvert fall litt rar da de spurte han om det og måtte plutselig gå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...