Gå til innhold

Mare of Easttown


Amatariel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Amatariel skrev (Akkurat nå):

Noen flere som har sett første episode og gleder seg til flere..?

Jeg elsker krim og spenning, og med Kate Winslet i hovedrollen virker dette lovende.

https://www.tv2.no/a/13952134/

Nice takk! Hvor ligger den? Turte ikke å lese mer enn litt av artikkelen, hater å vite hva som skjer og spoilere.

Anonymkode: 5098b...d5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så første episode og synes egentlig ikke den var så bra som jeg hadde håpet, men jeg gir den noen sjanser til, siden jeg vanligvis liker Kate Winslet godt :jepp:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nice takk! Hvor ligger den? Turte ikke å lese mer enn litt av artikkelen, hater å vite hva som skjer og spoilere.

Anonymkode: 5098b...d5d

Den er på HBO Nordic

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (Akkurat nå):

Den er på HBO Nordic

Takk!

Anonymkode: 5098b...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket den og synes det er helt fryktelig å måtte vente en uke mellom hver episode. :P Elsker krim og synes denne virket kjempebra!

Anonymkode: d4a8e...a3c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg elsket den og synes det er helt fryktelig å måtte vente en uke mellom hver episode. :P Elsker krim og synes denne virket kjempebra!

Anonymkode: d4a8e...a3c

Enig! Jeg ser denne med min tenåringsdatter og hun river seg i håret av å måtte vente :Knegg: Jeg fortalte at i min ungdom var det alltid slik at vi måtte vente en uke på episoder... til og med Friends :lol: Men nå er vi jo stort sett vant med å kunne binge om man vil. Men men, sikkert sunt å vente litt innimellom også. Jeg liker sånn sett at ikke serier blir så raskt ferdig også da.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den foreløbig veldig godt! Elsker hvor lite høytidelig den er. Og hvor lite krim det er. Jeg elsker Kate Winslet, og her er hun god! 

Anonymkode: a3c1a...cda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hvor mange episoder er ute nå?

Anonymkode: ac2a5...fe9

Bare èn. Tror det er på tirsdager de kommer ut med nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (44 minutter siden):

Bare èn. Tror det er på tirsdager de kommer ut med nye.

Takk 😀

Anonymkode: ac2a5...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er noe sammenheng mellom hun som er borte og hun som er død... Bare så stor kontrast mellom det å ikke bli funnet vs. ligge åpenlyst i elva. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (9 minutter siden):

Lurer på om det er noe sammenheng mellom hun som er borte og hun som er død... Bare så stor kontrast mellom det å ikke bli funnet vs. ligge åpenlyst i elva. 

Jeg synes det lignet på hun unge småbarnsmora. Hun som fikk juling av ungdommene og faren til barnet. Mulig jeg tar feil.. 

Anonymkode: ac2a5...fe9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg synes det lignet på hun unge småbarnsmora. Hun som fikk juling av ungdommene og faren til barnet. Mulig jeg tar feil.. 

Anonymkode: ac2a5...fe9

Ja, det var henne. Amatariel refererte til den andre forsvinningssaken med en ung kvinne som hadde vært borte et år uten noen som helst spor. Mare var da etterforskningsleder. I og med denne saken er nevnt blir det jo spunnet sammen på noe vis. Det er sånn historiefortelling foregår 😅

Anonymkode: bf387...5ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg synes det lignet på hun unge småbarnsmora. Hun som fikk juling av ungdommene og faren til barnet. Mulig jeg tar feil.. 

Anonymkode: ac2a5...fe9

Jepp, som AB over skriver så var det henne. Og den gamle forsvinningssaken Mare jobber med jeg mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så første episode i går og synes serien virker veldig lovende. Her er det mange skjebner som skal opp i lyset og Kate spiller godt. Fikk vi vite noe om foreldrene til barnebarnet til Kate på 4år? Vi så vel bilde at en ung voksen som da sikkert er faren til gutten og sønnen til Kate? Tror jeg må se episoden en gang til mens jeg venter på neste. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se denne. Lurer på om jeg venter med å se til alle har kommet ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

badevakta skrev (5 timer siden):

Så første episode i går og synes serien virker veldig lovende. Her er det mange skjebner som skal opp i lyset og Kate spiller godt. Fikk vi vite noe om foreldrene til barnebarnet til Kate på 4år? Vi så vel bilde at en ung voksen som da sikkert er faren til gutten og sønnen til Kate? Tror jeg må se episoden en gang til mens jeg venter på neste. 😊

Ja, moren til barnebarnet på 4 år så vi jo mye til. Det var hun med kort lyst hår. Hun var også på den festen. Fire generasjoner som bor i huset til Mare (lille gutte, unge moren, Mare selv og hennes mor). Og så var det vel en mann der også. Litt usikker på hvem han var 😅 Var mange folk å bli kjent med i den ene episoden gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte første episode, så den i dag, Fortsetter nok, liker både krim og Kate Winslet i rollen. 

Tror det kommer ny episode i morgen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...