Gå til innhold

Får bare likes fra utlandet, hvorfor?


DeLorean

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har et bilde av en bil på profilen din, så jeg får noen litt harry vibber av deg. Du er nok bare uattraktiv.

Anonymkode: 9b42c...30a

Det er han faen ikke! Og hvem er du som skal kritisere profilbilde?? Din bowlingkjegle!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DeLorean skrev (På 21.4.2021 den 16.45):

Ja, jeg lurer veldig på hvorfor. Og vil gjerne høre andre menns erfaringer med dette. 

Etter at jeg restartet profilen min igjen er det kun damer fra Thailand, Vietnam og Sør-Amerika som liker meg. Ingen norske. Jeg er etnisk norsk. Har profiltekst og bilder, helt normal av utseende. Radiusen er 100km, likevel får jeg likes og forslag 10 000 km unna. 

Av 50 likes har det vært tre norske. 

Hva faen er greia. Nå begynner jeg mildt sagt å bli jævla forbanna på hele fuckings forpulte Tinder. 

Og jeg som betalte for Gold...

Join the club. Visste du virkelig ikke dette fra før?
Det er helt vanlig for 80% av menn på Tinder å bli ignorert. Hvis han er heldig, blir han plukket ut av damen. Neste gang noen sier... "Det virket for meg", så merk deg at det var damen som valgte seg ut en heldiggris. Ikke omvendt.

Anonymkode: bfaf3...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

"En bil"... Det er jo en tidsmaskin

Anonymkode: 031c9...152

Hun er neppe dama for han!

Anonymkode: ef40a...f45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått mye likes fra norske damer tidligere da, DeLorean? Har du sett kritisk på profilen din? Ingen negativitet i teksten, eller spesielle vitser som kun noen få skjønner? (det kan virke morsomt, men får ofte  mange til å sveipe deg vekk) Hva med bildene, er det vanlige bilder? ikke bar overkropp tatt i baderomsspeilet, selfi tatt nedenfra, bilder av biler og motorsykkel (helt ærlig, sånt drar svært få damer) eller annet som gjør at du faller utenfor det vanlige damer/jenter ser etter. Smiler du på bildene? 

Anonymkode: be58e...1fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Har du fått mye likes fra norske damer tidligere da, DeLorean? Har du sett kritisk på profilen din? Ingen negativitet i teksten, eller spesielle vitser som kun noen få skjønner? (det kan virke morsomt, men får ofte  mange til å sveipe deg vekk) Hva med bildene, er det vanlige bilder? ikke bar overkropp tatt i baderomsspeilet, selfi tatt nedenfra, bilder av biler og motorsykkel (helt ærlig, sånt drar svært få damer) eller annet som gjør at du faller utenfor det vanlige damer/jenter ser etter. Smiler du på bildene? 

Anonymkode: be58e...1fd

Ja, har fått rundt 30-40 likes fra norske kvinner tidligere. Jeg kan alle kodene og har fått profilen kvalitetssikret av kvinner. 

Så det er Tinder, ikke meg. Det er flere menn rundtomkring som opplever det samme akkurat nå. Det er bare å lese på bl.a Trustpilot og Google Play. Utrolig mange misfornøyde der. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har du fått mye likes fra norske damer tidligere da, DeLorean? Har du sett kritisk på profilen din? Ingen negativitet i teksten, eller spesielle vitser som kun noen få skjønner? (det kan virke morsomt, men får ofte  mange til å sveipe deg vekk) Hva med bildene, er det vanlige bilder? ikke bar overkropp tatt i baderomsspeilet, selfi tatt nedenfra, bilder av biler og motorsykkel (helt ærlig, sånt drar svært få damer) eller annet som gjør at du faller utenfor det vanlige damer/jenter ser etter. Smiler du på bildene? 

Anonymkode: be58e...1fd

Gode tips til dos/don'ts her! Tar alltid nei når noen er negativ i profilen, skjønner at folk blir frustrert, men de burde spare seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare svindel, etter 3.-4. chaten med en utenlandsk pen «kvinne» vil hun introdusere deg for en investering i krypto du ikke kan motstå, da er du solgt.

Anonymkode: 5ed11...0c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...