Gå til innhold

Får bare likes fra utlandet, hvorfor?


DeLorean

Anbefalte innlegg

Ja, jeg lurer veldig på hvorfor. Og vil gjerne høre andre menns erfaringer med dette. 

Etter at jeg restartet profilen min igjen er det kun damer fra Thailand, Vietnam og Sør-Amerika som liker meg. Ingen norske. Jeg er etnisk norsk. Har profiltekst og bilder, helt normal av utseende. Radiusen er 100km, likevel får jeg likes og forslag 10 000 km unna. 

Av 50 likes har det vært tre norske. 

Hva faen er greia. Nå begynner jeg mildt sagt å bli jævla forbanna på hele fuckings forpulte Tinder. 

Og jeg som betalte for Gold...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at gpsen din ikke kødder med deg? Ville restarta telefonen eller installert appen på nytt.

Anonymkode: 97a80...734

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er du sikker på at gpsen din ikke kødder med deg? Ville restarta telefonen eller installert appen på nytt.

Anonymkode: 97a80...734

Posisjonen min står jo på. Og Tinder registrerer den. Jeg må prøve å kontakte Tinder. Dette er helt absurd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gratis å plassere seg hvor som helst i verden nå. Broren min fortalte meg det. Tinder har gjort det pga korona. Det startet i påsken. 

Får også masse likes fra folk i andre land nå. Er jente og har gold også. 

Endret av Solstrålen.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om falske kontoer? Det sitter ett enslig script bak alle sammen. Så egentlig har du null likes.

Anonymkode: 76ecd...742

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hørt om falske kontoer? Det sitter ett enslig script bak alle sammen. Så egentlig har du null likes.

Anonymkode: 76ecd...742

Eller så kan alle være reelle og gold diggers i fattige asiatiske land. De kan for eksempel sette søket til Oslo, på jakt etter en norsk mann for ekteskap og opphold i Norge. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (20 minutter siden):

Eller så kan alle være reelle og gold diggers i fattige asiatiske land. De kan for eksempel sette søket til Oslo, på jakt etter en norsk mann for ekteskap og opphold i Norge. 

Nå er engelsk svært lite utbredt i disse landene. At det sitter kvinner der klare til å huke tak i en mann på et språk de ikke har noe fohold til er veldig lite sannsynlig.

Anonymkode: e6012...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nå er engelsk svært lite utbredt i disse landene. At det sitter kvinner der klare til å huke tak i en mann på et språk de ikke har noe fohold til er veldig lite sannsynlig.

Anonymkode: e6012...a4c

Det tror ikke jeg. Har sjekket profilene til flere og mange skriver bra engelsk. Det kan selvfølgelig være google translate, men spesielt jenter fra Brasil o.l er kjente for å være golddiggers. En norsk mann er i så måte meget attraktivt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får drøssevis med likes fra andre verdensdeler. Siden jeg selv ikke har skrudd på "Global Passport" eller hva nå den funksjonen heter, blir jeg mildt sagt litt irritert når den syvende dama fra Thailand som er "looking for something serious" popper opp. Enten det eller ladyboys.

Det er stort sett ikke falske profiler, men reelle jenter som bruker denne passport funksjonen. Enten for å flørte eller for å chatte. Mange bor også i eksempelvis USA eller Tyskland men skal flytte til Norge og ønsker derfor en samtalepartner. Fair enough, men hvorfor på Tinder?? La meg nå få ligge i fred..

Anonymkode: d6086...e41

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (På 21.4.2021 den 16.45):

Ja, jeg lurer veldig på hvorfor. Og vil gjerne høre andre menns erfaringer med dette. 

Etter at jeg restartet profilen min igjen er det kun damer fra Thailand, Vietnam og Sør-Amerika som liker meg. Ingen norske. Jeg er etnisk norsk. Har profiltekst og bilder, helt normal av utseende. Radiusen er 100km, likevel får jeg likes og forslag 10 000 km unna. 

Av 50 likes har det vært tre norske. 

Hva faen er greia. Nå begynner jeg mildt sagt å bli jævla forbanna på hele fuckings forpulte Tinder. 

Og jeg som betalte for Gold...

Det er helt normalt, det er noe tinder gjør andre gang på råd. I løpet av denne perioden må du dessverre regne med det ;(  april tar snart slutt, så det er ikke mye venting igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Får drøssevis med likes fra andre verdensdeler. Siden jeg selv ikke har skrudd på "Global Passport" eller hva nå den funksjonen heter, blir jeg mildt sagt litt irritert når den syvende dama fra Thailand som er "looking for something serious" popper opp. Enten det eller ladyboys.

Det er stort sett ikke falske profiler, men reelle jenter som bruker denne passport funksjonen. Enten for å flørte eller for å chatte. Mange bor også i eksempelvis USA eller Tyskland men skal flytte til Norge og ønsker derfor en samtalepartner. Fair enough, men hvorfor på Tinder?? La meg nå få ligge i fred..

Anonymkode: d6086...e41

Men det er helt okei å finne nye bekjente før man flytter dit man "reiste" til ved bruk av passport-funksjonen. En helt annen greie er med asiatiske damer, som noen her påpekte, at de "ser etter noe seriøst", noe som oversatt til menneskelig språk betyr "jeg vil at du skal hente meg til Norge, og betale for alt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare sånn det er nå som Tinder har gjort passportfunksjonen gratis. Men den ekstra jobben det er å sveipe de damene som er 8000km borte til venstre får man vel tåle....😄

For øvrig er det et lignende (permanent) fenomen på Badoo. Der kan man sette lokasjonen sin til akkurat der i verden man vil (vet ikke om det koster noe). Så der er det masse damer som fremstår som de er i Oslo, Norway mens de i virkeligheten er i Bangkok, Manila eller Rio de Janeiro. Men når man først har blitt klar over fenomenet spotter man ganske fort de som ikke er i Norge, for eks ut fra bakgrunn på bildene. 

Anonymkode: a853e...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vanlig om du ikke er en del av de topp 20% kjekkeste menn som alle norske damer vil ha. 

De populære mennene puler en ny dum norsk dame hver kveld om de vil. Alle tror de har kapret drømmemannen men blir bare brukt for sex gang på gang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Hørt om falske kontoer? Det sitter ett enslig script bak alle sammen. Så egentlig har du null likes.

Anonymkode: 76ecd...742

Tja han har jo 3 likes fra Norge og, de er antakeligvis reelle?

1 hour ago, AnonymBruker said:

Men når man først har blitt klar over fenomenet spotter man ganske fort de som ikke er i Norge, for eks ut fra bakgrunn på bildene. 

Ja man ser ofte på bildene at de ikke er i Norge. Tropiske planter feks. Eller flislagt stuegulv.

Anonymkode: 031c9...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et bilde av en bil på profilen din, så jeg får noen litt harry vibber av deg. Du er nok bare uattraktiv.

Anonymkode: 9b42c...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Du har et bilde av en bil på profilen din, så jeg får noen litt harry vibber av deg. Du er nok bare uattraktiv.

Anonymkode: 9b42c...30a

Går greit ellers?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har et bilde av en bil på profilen din, så jeg får noen litt harry vibber av deg. Du er nok bare uattraktiv.

Anonymkode: 9b42c...30a

"En bil"... Det er jo en tidsmaskin

Anonymkode: 031c9...152

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

"En bil"... Det er jo en tidsmaskin

Anonymkode: 031c9...152

Dum kvinne det der, kjenner ikke til DeLorean. Jaja, det er ikke alle som har greie på kultur  🙄

Anonymkode: 1c454...b2e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder Passport er gratis for tida, og da er det alltid en hel drøss med utlendinger som sveiper i Oslo. Noen fra Vest-Europa, et par amerikanere, en del russere, litt ymse kinesere, thailendere og filippinere, og enorme mengder med Latin-Amerikanere. Hvis jeg sveiper litt sånn uforsiktig, får jeg garantert et par matches med noen fra Peru og Mexico. Det er egentlig litt snodig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...