Gå til innhold

Ting du gjør for det bortskjemte dyret ditt ❤️🤪


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Utrolig koselig tråd:rodmer: kjekt å se folk er hengivne til dyrene sine uten en eneste "du menneskeliggjør hunden/katen/undulater din" til svar..

Jeg: alle tepper blir hundetepper etterhvert.. ofte deler vi

Hun har en ekstravagant seng

Hun kan få godbiter på tur bare for å være en veldig søt hund

Hun får ligge i sengen min når hun ønsker og dagen blir aldri en god dag uten litt hundekos først.

Hunden min lider så veldig av spisevegring omtrent så hun får bare den beste hundematen hun liker, som er vom og pølser.. Hun elsker desuten majones og rømme og har kanskje høyt kolesterol, men gir hun bare dette i små mengder altså.. en klatt rømme på vom mat feks 😅

Vi kan stå i 10 minutter hvor hun bare skal spise gress uten at det haster å gå videre..

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ovnsbakt sei til helgekos 😸😸

Anonymkode: ae32d...8ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kokes fisk til katten hver gang familien får fisk, og helst før slik at den får først. Hvis katten sovner på fanget blir man sittende selv om beina dovner. Hvis katten mjauer på natterstid og vil ut når det regner, sitter vi i morgenkåpa i 15 min i stua for å sjekke om den vil inn igjen før vi går og legger oss igjen 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden min sover under dyna med meg om natta. Om hun havner utenfor og ikke kommer seg under igjen selv, knuffer hun i meg med nesen til jeg våkner å kan hjelpe henne under igjen. 

Hun er sjelden alene i mange timer. Om jeg er lenge borte en dag blir hun med mannen på jobb hvor hun blir skjemt bort med godbiter og fangkos fra flere mennesker. 

I dag måtte hun være alene i 6 timer. Fordi jeg syntes synd på henne kjøpte jeg med noen griseører hun fikk som trøst da jeg kom hjem. 

Vi får snart en pus også. Jeg er redd det blir trangt i senga etter hvert :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør bare helt normale ting jeg.... hunder skal være hunder 👀

*kremt*

Hvis vi skal ha biff til middag kjøper jeg en egen biff til ham og lager den separat så han ikke får krydder på sin 😇

selvsagt har jeg den obligatoriske babystemmen til ham... og han får vekselvis leverpostei, vom og annet snacks i tørrforet sitt fordi matmor føler han fortjener variasjon.... huff. Han er en lykkelig hund da.... droppet å gå til tannlegen selv fordi hunden trengte tannbehandling 😊 det står jeg fast ved var det eneste rette valget selv om andre sier jeg er sprø.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

altflyter skrev (4 minutter siden):

Gjør bare helt normale ting jeg.... hunder skal være hunder 👀

*kremt*

Hvis vi skal ha biff til middag kjøper jeg en egen biff til ham og lager den separat så han ikke får krydder på sin 😇

selvsagt har jeg den obligatoriske babystemmen til ham... og han får vekselvis leverpostei, vom og annet snacks i tørrforet sitt fordi matmor føler han fortjener variasjon.... huff. Han er en lykkelig hund da.... droppet å gå til tannlegen selv fordi hunden trengte tannbehandling 😊 det står jeg fast ved var det eneste rette valget selv om andre sier jeg er sprø.

Jeg syntes du gjorde rett valg ❤️ Du er et godt menneske ❤️

Anonymkode: fbde9...e29

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten min får kattegodbiter (Dreamies), Whiskas kattemelk Og det beste våtforet han vet som lørdagsgodt og når han har bursdag. Blir noen ganger ellers også. Han ligger i senga mi om natta og ellers får han ligge på den beste plassen i sofaen. Noen ganger får han være med på besøk til bestemoren min, hun syns det er så stas og han liker seg godt der. Når han er der pleier han å få Vaffel med rømme, ikke en hel Vaffel så klart, men han får smake litt 😻😸

Anonymkode: 0e4da...d85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

saranghae skrev (På 20.4.2021 den 22.42):

Jeg kjøper mere snacks til hunden enn meg selv❤

Hunden min får myke saccosekken mens jeg sitter på gulvet❤

Triller henne rundt i hundevogna sin de dagene hun ikke klarer å gå tur❤

Sykler tur med henne i kurven bare for å dele softis❤

Koker hel kylling med kokte grønnsaker av å til så hun får hjemmelaget mat❤

Masserer henne hver dag❤

Hunden min elsker å sitte oppå ryggen min mens jeg står på alle fire, må gå noen runder med henne på toppen😂

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

Min kanin er frittgående innekanin.

har sitt eget lille trehus med veranda❤

Har et pappslott med 3 etasjer jeg kjøpte istede for å lage😂

Tørker grønnsaker til henne i ovnen for crispy resultat❤

Hun får ferske kvister fra trærne hver dag❤

Hun får hodemassasje/øremassasje daglig❤

Når jeg spiser frukt deler jeg alltid en bit med henne❤

Hun har sin egen lekekasse med masse tomme doruller som jeg fyller med spennende urter for å søke etter❤

Hun får ferskt høy fra lokal bonde❤

Jeg leker sisten med både hund og kanin, og dem elsker det😂

Herregud for en en fin dyrevenn du er❤️ Heldige dyrene dine 

Anonymkode: d0838...077

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å gi hunden min ekstra god mat. Laks, kjøtt osv jeg kommer over i butikken. Fine leker, gode klær (lite pels). Hun får sover i armekroken min i sofaen og i senga. Verdens beste venn er hun ❤️

Anonymkode: d0838...077

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en stor balje som jeg egentlig skulle bruke til noe annet, endte opp som vannskål på terrassen for kattene.

Anonymkode: 78664...b63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt et stort basseng til hundene. Hudesengen ligger midt i sofakroken. Hunden sover i sengen hver natt. Steker ofte egen kyllingfilet eller indrefilet som jeg bruker som godbiter. 😅

Anonymkode: 6583f...3fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min er den lille prinsessa mi 😻🥰

Hun har eget vannglass i stua, på kjøkkenet og soverommet så hun kan drikke dær det passer henne best. Hun får også gå hvor hun vil (untatt kjøkkenbenken) og sover alltid ilamme oss. Hver gang vi lager fisk eller biff lager vi egen porsjon til henne, og hun får alltid noe ekstra godt på bursdagen sin. Våtfor med saus er også favoritten så vi kjøper bare det, og hun får generelt mye godt og dreamies. Hvis vi slipper henne ut på kvelden går vi aldri i seng før hun kommer inn igjen, og hun får en liten nakkemasasje og magekos hver dag. Hvis hun skal ut får hun også alltid en liten suss på hodet før hun går ut, å vi sier vi elsker henne å hun må være forsiktig ❤

 

Anonymkode: faf8f...73c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten vår er det eneste «barnebarnet» i familien, så han er en liten smule bortskjemt :fnise:

Han får selvfølgelig kokt fisk minst 1 gang i uka.
Han har egen instagramprofil. Han har eget sete i bilen... og besteforeldre på ene siden har akkurat kjøpt eget sete til han i sin bil (fordi den stakkars katten må jo kunne se ut av vinduene når vi kjører).

Han har 2 ryggsekker i tilfelle vi skal på lange skogsturer (han er selvfølgelig med på alt). Og vi planlegger å få en katt til, fordi den stakkars katten (quote bestemor) «ikke kan være enebarn»! 


Akkurat nå har vi 2 besteforeldre og en onkel som hjelper oss med å lage veranda... fordi katten må ha «sitt eget område» når han skal begynne å gå ute alene :ninuskapus:

And the list goes on and on... :phaedra:

Anonymkode: bd115...e94

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min hund har julefeiring og bursdagsfeiring med pakkehav, akkurat som oss mennesker. Og han elsker det. Hver gang. Innpakningspapiret ligger strødd etterpå! ;) Til jul ligger pakkene under juletreet i 4-5 dager før julaften, og han vet at de er til han og han får ikke røre. Han bruker å ta seg noen lukteturer bort ca. en gang i timen, og hver morgen løper han opp som det første han gjør for å se om pakkene enda ligger der og er tydelig spent på hva pakkene inneholder. 😄 Bare jeg sier ordet "pakker" så blir han helt tullete 😜 

Og hver gang jeg kommer hjem med en eske/pakke jeg har hentet på posten, så er det han som skal åpne den. Han nøyer seg fint med bobleplast og eske når han oppdager at innholdet ikke var til han. 

Han er også opphengt i TV. Kan ligge å se på lenge. Favorittprogrammet er 101 dalmatinere, da er han både høyt og lavt, vrir og vender på hodet, ser og ser, og koser seg rett og slett. Helt pussig å se på at han responderer slikt på programmet :) 

Ellers så er han husets sønn. Ligger som en konge i senga selv om han er en liten hund. Knapt plass til meg i en 180 seng :P

Anonymkode: 93d05...b1f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fin tråd ❤️ 

Anonymkode: 08df6...1c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte lekestue, som er beregnet til barn, og satte det opp i hagen slik at kattene har eget sommersted. Det er innredet med hems, der ligger det madrass med tepper. Det blir også servert mat i sommerhytta. 

En vinter så bygde vi en hule til de ute, som de kunne bruke om de var ute og ingen hje,me. Den var bygd av tjukke isoporplater, tak, tre vegger og gulv. Den var innredet med en gammel sittepute og fåreskinn. Åpningen var dekket med et tjukt pledd. Hulen sto under tak på terrassen.

Ellers så har vi en katt som ikke skjønner hvordan katteluka fungere når han skal ut. Inn går greit, men ut det er skumle saker. Så når den sier ifra at den vil ut, løper til katteluka så åpner jeg luka for den.

 

Anonymkode: 41936...762

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pleide å «skjemme bort» første bikkja mi med feks sove i senga. Ga matbiter ved bordet etc. 

Men etterhvert som jeg ble eldre og mer erfaren med å holde bikkjer, så sluttet jeg å tillegge bikkjene mine menneskelig egenskaper. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden min sover i senga med meg. Senga er høy så må løfte han opp og ned. Han må alltid opp om natta og drikke vann en gang. Han sover noen ganger i armkroken. :hjerte: 

Han får julestrømpe.

Han får adventskalender.

Han får julegave. 

Han får påskeegg. 
 

Nå har han fått hundebasseng.

Han elsker å kjøre bil og er alltid med meg. 
 

Anonymkode: 2caad...fbd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hunden min sover i senga med meg. Senga er høy så må løfte han opp og ned. Han må alltid opp om natta og drikke vann en gang. Han sover noen ganger i armkroken. :hjerte: 

Han får julestrømpe.

Han får adventskalender.

Han får julegave. 

Han får påskeegg. 
 

Nå har han fått hundebasseng.

Han elsker å kjøre bil og er alltid med meg. 
 

Anonymkode: 2caad...fbd

Glemte å nevne at vi selvfølgelig feirer bursdag også og da pynter jeg leverpostei kake. :fnise: 

Anonymkode: 2caad...fbd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hunden min sover i senga med meg. Senga er høy så må løfte han opp og ned. Han må alltid opp om natta og drikke vann en gang. Han sover noen ganger i armkroken. :hjerte: 

Han får julestrømpe.

Han får adventskalender.

Han får julegave. 

Han får påskeegg. 
 

Nå har han fått hundebasseng.

Han elsker å kjøre bil og er alltid med meg. 
 

Anonymkode: 2caad...fbd

Du vet at dette kan du enkelt løse? Altså at hunden må bæres opp? Jeg har laget en stige/bru for min hund. Så han hopper ned og klatrer opp selv. Eventuelt kan du kjøpe slike 2- eller 3-trinns trapper, så går han opp selv. :) 

Anonymkode: 93d05...b1f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...