Gå til innhold

Richard Liedholm.


AlisonDiLaurentis

Anbefalte innlegg

Maria Moen har lagt ut story på instagram om ham og delt en kommentar som han har skrevet til noen om henne, hvor han skriver at hadde hun vært gutt hadde han slått ut tennene på henne. 

Fyren har seriøse problemer...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

borifrankrike skrev (9 minutter siden):

Maria Moen har lagt ut story på instagram om ham og delt en kommentar som han har skrevet til noen om henne, hvor han skriver at hadde hun vært gutt hadde han slått ut tennene på henne. 

Fyren har seriøse problemer...

Sett fyren bak lås og slå

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Maria sin offentlige story på IG. Skremmende oppførsel på alle kanter.. 

Screenshot_2021-04-14-14-09-30-644.jpeg

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som så mange andre sier så har han en skremmende opptreden. Han er hva, i midten av 30-årene, men ser mer ut til å ha den mentale alderen til en 16-åring - og det er skummelt. Ikke 16-åringer i seg selv, men en så voksen mann med mentaliteten til en. Jeg, som ung kvinne, ville blitt redd hvis jeg møtte han hvor som helst - uten vitner rundt meg. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DianaV skrev (1 time siden):

Fra Maria sin offentlige story på IG. Skremmende oppførsel på alle kanter.. 

Screenshot_2021-04-14-14-09-30-644.jpeg

Trygt.... Jeg så kamp kulinaris og jeg reagerte på at han minst èn gang fyrte opp under hos Maria og når hun til slutt klikket så var det sånn "se så psyko hun er, jeg skulle bare hjelpe blabla". 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oslojente88 skrev (På 13.4.2021 den 12.22):

Jeg er sjokkert og rett og slett kvalm etter uttalelsene hans. Gjør narr av folk som har begått selvmord eller hatt selvmordsforsøk. Også rakket han ned på utseendet til et barn og kalte ungen innavl. 
Noen bør frata han retten til å uttale seg på nett og sperre han inne. Håper alle kanselerer han og diverse andre influensere som Melina og de andre fra de møkka programmene som Ex on the beach. 

Er det tilfeldig at disse influenserene fra de samme programmene har begått lovbrudd og blir satt i fengsel? Kan noen fortelle meg dette? 

Jeg ble så provosert over hans uttalelser og video med en syltynn unnskyldning. 

Prøver og få mine barn til og kun prate pent om andre men jeg måtte le når hun på 21 sier "mamma.. De må ha en mindre hjernekapasitet enn oss andre" 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bonsaijenta skrev (7 minutter siden):

Hva var det som fikk han til å klikke? 

Det var vel når mads Hansen la ut en post om en  influencere som dro til Tyrkia for å få nye tenner. Var enfølger som mente hun ikke burde nærmest reklamere for dette iforhold til unge følgere

Da klikket det for Richard 👹

Endret av Aidensfield
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun sett ham på Camp Kulinaris, jeg måtte le da Mia Gundersen kom med følgende da han kranglet med Maria: "Jaja, de er nå unge! Nei forresten, SÅ unge er de bare ikke". 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også verdt å nevne at han har gått til verbalt angrep på ei jente på 21 år. Sjekk ut celinelundr på instagram. Hun har kontaktet både VG og TV2 angående denne saken, men de var ikke interessert. Den lokale avisa har skrevet en sak på det, men dette fortjener litt mer oppmerksomhet spør du meg...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har seff lagt ut en 2 minutters «unnskyld» video på instagram nå. 

Håper han aldri får mer tv tid 🤬

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at han ble rapportert til instagram og fikk kontoen sin deaktivert. Men samtidig så tenker jeg at dette kan være en påskudd fra han for høsten sympati med få flere og nye følgere. Selv så har jeg rapportert han flere ganger av tidligere anledning. Han Mads Hansen måtte altså ta tak i dette for at man skulle forstår hvor farlig denne personen er. Man så også at denne "unnskyldningen" fra Richard ikke var oppriktig i det hele tatt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oslojente88 skrev (5 timer siden):

Han har seff lagt ut en 2 minutters «unnskyld» video på instagram nå. 

Håper han aldri får mer tv tid 🤬

Han sier unnskyld og henger ut en annen mann i Samme innlegg 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avokadohater skrev (På 15.4.2021 den 22.52):

Er også verdt å nevne at han har gått til verbalt angrep på ei jente på 21 år. Sjekk ut celinelundr på instagram. Hun har kontaktet både VG og TV2 angående denne saken, men de var ikke interessert. Den lokale avisa har skrevet en sak på det, men dette fortjener litt mer oppmerksomhet spør du meg...

Hun må slutte å reklamere for deg selv overalt. Hun må forstå at saken er mye større enn hva han har gjort mot henne, det er pågående dårlig oppførsel over tid (Camp Kulinaris f.eks) mot flere personer. At hun legger ut nå om hvor bra person han er, at man skal tilgi osv, er respektløst mtp at uttalelsene hans har vært såpass grove, mot både barn og andre sine barn (Ref bevis på blant annet Mads Hansen sin Instagram). 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fitnessjenta skrev (1 time siden):

Hun må slutte å reklamere for deg selv overalt. Hun må forstå at saken er mye større enn hva han har gjort mot henne, det er pågående dårlig oppførsel over tid (Camp Kulinaris f.eks) mot flere personer. At hun legger ut nå om hvor bra person han er, at man skal tilgi osv, er respektløst mtp at uttalelsene hans har vært såpass grove, mot både barn og andre sine barn (Ref bevis på blant annet Mads Hansen sin Instagram). 

Enig. Det ble veldig kleint, det der. Får litt sånn feeling av å surfe på bølgen for å få følgere... 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...