Gå til innhold

Richard Liedholm.


AlisonDiLaurentis

Anbefalte innlegg

Jeg er sjokkert og rett og slett kvalm etter uttalelsene hans. Gjør narr av folk som har begått selvmord eller hatt selvmordsforsøk. Også rakket han ned på utseendet til et barn og kalte ungen innavl. 
Noen bør frata han retten til å uttale seg på nett og sperre han inne. Håper alle kanselerer han og diverse andre influensere som Melina og de andre fra de møkka programmene som Ex on the beach. 

Er det tilfeldig at disse influenserene fra de samme programmene har begått lovbrudd og blir satt i fengsel? Kan noen fortelle meg dette? 

Endret av oslojente88
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trynefaktor

Jeg har også lest de kommentarene hans, blir så kvalm.

Det går jo ikke inn på meg personlig at han skriver slikt, men tenker på alle ungdommer på some som leser det han skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Mitt inntrykk er at terskelen stadig heves. Det som sjokkerte TV-publikum for 10 år siden ville ikke fått noen til å heve øyebryn i dag. Produksjonsselskapene har mye av skylda, og de jakter de som er villige til å gjøre det meste for oppmerksomhet. Da sier det seg selv at det blir mange selvsentrerte personer uten særlig interesse av normer og regler. Det kan forklare hvorfor enkelte av dem havner i fengsel. 

Hva gjelder omtalte RL, så antar jeg han skyter seg selv i begge føttene med slike uttalelser. For å kunne leve av sin nyvunnede kjendisstatus er han jo avhengig av annonsører eller mer tv-tid. Slike uttalelser gjør nok at de fleste skygger banen. Meningene hans er så avvikende at folk ikke vil ta i ham med en ildtang. 

Takk til Mads Hansen for å bruke kanalene sine til å løfte frem idiotien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst; hvem er han?

Deretter.. Hvorfor lar vi idioter bli kjendiser? Foreslår en IQ-test. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maggi2 skrev (6 minutter siden):

Hvor finner man disse kommentarene? 

Følg både Mads Hansen og Richard på instagram. De har full krig på storyene sine

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1312 skrev (6 minutter siden):

Følg både Mads Hansen og Richard på instagram. De har full krig på storyene sine

Richard har privat konto for å fiske flere følgere 😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende å tenke på at mannen er 34, eller er han 35? 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg vil råde alle til å avfølge. Det er gjennom å følge at slike folk blir definert som viktige. Da legitimerer du holdningene deres også. 

Egen tråd på KG er også med på å pumpe opp interesse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mads Hansen har ordnet unfollow charity! Må bare elske den mannen🤩

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren for en jævla kødd av en fyr🤮 håper han mister alt av spons og muligheten til å uttale seg offentlig igjen🖕🏻

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, oslojente88 said:

Skremmende å tenke på at mannen er 34, eller er han 35? 

HVA???😱Trodde oppriktig at mannen var max 20 år ut ifra de kommentarene. Skremmende oppførsel av en 34-35 åring

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den jævla drittsekken har deaktivert kontoen sin! Stadig nye lavmål. Jeg burde ikke være sjokkert men jeg er det! Hva faen slags mennesker er disse reality drittfolkene? Søker de bevisst etter ustabile, rusmisbrukende, psyke deltagere til disse programmene? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DianaV skrev (15 minutter siden):

https://www.tv2.no/underholdning/13939642/

Han kan ikke legge seg flat nok for dette. Jeg er så forbanna!! Få han vekk fra skjermene til folk og ikke gi han oppmerksomhet 🤬🤬🤬🤬

Det var en skikkelig tynn unnskyldning også. Han blir ikke å endre seg 🤬

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DianaV skrev (1 time siden):

Den jævla drittsekken har deaktivert kontoen sin! Stadig nye lavmål. Jeg burde ikke være sjokkert men jeg er det! Hva faen slags mennesker er disse reality drittfolkene? Søker de bevisst etter ustabile, rusmisbrukende, psyke deltagere til disse programmene? 

Og folk som er sårbare pga barndomen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjernevasket

Jeg ble rett og slett kvalm når jeg ble gjort oppmerksom på dette utsagnet. Jeg vet ikke hvem fyren er, men han er tydeligvis en «kjent» person og bør virkelig veie ordene sine forsiktig. Jeg fronter åpenhet for den mentale helsen og prøver å sette lys mot at det er helt greit å si høyt at du har hatt selvmordstanker. Så kommer slike, unnskyld, idioter og sier noe så brutalt og uforståelig som dette. Jeg blir litt paff. At det er mulig! 
 

#snakkdetihjel

#strongnotsilent

Endret av Hjernevasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...