AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #61 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dumt spørsmål kanskje, men kan jeg ha fuktighetskrem på? Siden jeg ikke bør ha sminke osv🙈 Anonymkode: 0b5a4...c6b Jeg har alltid brukt ansiktskrem Tror det er spesielt øyesminke man skal unngå mtp metaller ol. Anonymkode: 69179...31a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #62 Skrevet 14. april 2021 Nå har jeg gjort det! Var veldig godt å få svar i denne tråden og forberede seg! Jeg dro dit i sportsbh, genser og jeans, var forberedt på sykehus bukse fordi alle buksene mine hadde noe metall, selv tightsen hadde glidelås. Men fikk høre at jeans går bra, men ikke metall i bh, sminke eller hårstrikk. Var veldig snille folk der, fikk veneflon i albuen der, det var litt ekkelt når de trykka inn saltvannet og jeg fikk en rar smak i munnen. Selve mr var skikkelig høy, for et bråk, men jeg var forberedt og fikk radio på ørene. Halveis fikk jeg den kontrastvæsken, og måtte heldigvis ikke tisse ellers hadde jeg sikkert ikke klart å holde meg fordi jeg var så nervøs før at jeg drakk en hel brus uten å tenke på at jeg måtte ligge i ro etterpå 🙈 det gikk veldig bra! Var et mindre sykehus så fikk ikke hverken speil eller Norge minutt for minutt 😁 Anonymkode: 0b5a4...c6b 5
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #63 Skrevet 14. april 2021 On 4/13/2021 at 8:16 AM, AnonymBruker said: Så rart! Jeg tok det på et eget røntgensenter fordi sykehuset var overbelastet. Kanskje derfor? Anonymkode: 992e0...ea0 Jeg har tatt det på røntgensenter jeg og 🤷♀️ Anonymkode: cd800...e67
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #64 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Nå har jeg gjort det! Var veldig godt å få svar i denne tråden og forberede seg! Jeg dro dit i sportsbh, genser og jeans, var forberedt på sykehus bukse fordi alle buksene mine hadde noe metall, selv tightsen hadde glidelås. Men fikk høre at jeans går bra, men ikke metall i bh, sminke eller hårstrikk. Var veldig snille folk der, fikk veneflon i albuen der, det var litt ekkelt når de trykka inn saltvannet og jeg fikk en rar smak i munnen. Selve mr var skikkelig høy, for et bråk, men jeg var forberedt og fikk radio på ørene. Halveis fikk jeg den kontrastvæsken, og måtte heldigvis ikke tisse ellers hadde jeg sikkert ikke klart å holde meg fordi jeg var så nervøs før at jeg drakk en hel brus uten å tenke på at jeg måtte ligge i ro etterpå 🙈 det gikk veldig bra! Var et mindre sykehus så fikk ikke hverken speil eller Norge minutt for minutt 😁 Anonymkode: 0b5a4...c6b Så godt det gikk fint! Nå var du det ikke var så mye å grue seg til, ikke sant? Anonymkode: 992e0...ea0 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #65 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Nå har jeg gjort det! Var veldig godt å få svar i denne tråden og forberede seg! Jeg dro dit i sportsbh, genser og jeans, var forberedt på sykehus bukse fordi alle buksene mine hadde noe metall, selv tightsen hadde glidelås. Men fikk høre at jeans går bra, men ikke metall i bh, sminke eller hårstrikk. Var veldig snille folk der, fikk veneflon i albuen der, det var litt ekkelt når de trykka inn saltvannet og jeg fikk en rar smak i munnen. Selve mr var skikkelig høy, for et bråk, men jeg var forberedt og fikk radio på ørene. Halveis fikk jeg den kontrastvæsken, og måtte heldigvis ikke tisse ellers hadde jeg sikkert ikke klart å holde meg fordi jeg var så nervøs før at jeg drakk en hel brus uten å tenke på at jeg måtte ligge i ro etterpå 🙈 det gikk veldig bra! Var et mindre sykehus så fikk ikke hverken speil eller Norge minutt for minutt 😁 Anonymkode: 0b5a4...c6b Hva syntes du at det smakte? Anonymkode: 50971...bc5
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #66 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så godt det gikk fint! Nå var du det ikke var så mye å grue seg til, ikke sant? Anonymkode: 992e0...ea0 Nei det gikk jo veldig greit, var veldig fint å lese alles erfaring tips og råd ❤ AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva syntes du at det smakte? Anonymkode: 50971...bc5 Litt sånn kaldt aktig, så føltes det som jeg fikk akutt dårlig ånde på en måte. Vet ikke om det forklarer noe? Anonymkode: 0b5a4...c6b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå