Gå til innhold

Har noen av dere funnet et familiemedlem/nær venn død?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min bestemor brukte hver bursdag å sende meg en hilsen, enten brev eller melding. Jeg hadde fylt 18 år. Jeg fikk ikke noe brev eller melding en av bursdagene mine. Jeg ventet. En uke senere prøvde jeg å få kontakt, men hun svarte ikke på telefonen. Jeg tok en tur til leiligheten hennes. Der fant jeg henne. Forråtnet i leiligheten sin. Hun hadde liggi der i to uker. Kommer aldri til å glemme det synet eller den lukten. 

 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

On 5/13/2021 at 11:47 PM, AnonymBruker said:

Ja, på litt ulike måter. Vi måtte plugge mamma fra maskinene, så jeg lå der med henne det døgnet det tok.. var dermed med henne når hun døde.

2 måneder senere fant jeg pappa død på stuegulvet. Da hadde han nok dødd i løpet av natta, fant han når vi stod opp.

Begge døde av hjerteinfarkt, veldig unge..

Anonymkode: 0cb84...c1f

Jeg har dessverre ikke kilden på dette her. Men det finnes en svært nøyaktig statistikk der ute på hvor ofte det er vanlig at et ektepar som har levd så å så mange år nær hverandre, at den siste av dem dør av naturlige årsaker innenfor et år etter at den første døde. Det er faktisk ganske vanlig. Man blir på sett og vis avhengig av hverandre. Men det snakkes kanskje ikke så mye om, som det kanskje burde. Men det er et faktum. 

Anonymkode: e34fb...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har dessverre ikke kilden på dette her. Men det finnes en svært nøyaktig statistikk der ute på hvor ofte det er vanlig at et ektepar som har levd så å så mange år nær hverandre, at den siste av dem dør av naturlige årsaker innenfor et år etter at den første døde. Det er faktisk ganske vanlig. Man blir på sett og vis avhengig av hverandre. Men det snakkes kanskje ikke så mye om, som det kanskje burde. Men det er et faktum. 

Anonymkode: e34fb...f70

Mm. Her døde min oldemor av kraftig hjerneblødning. Og oldefar som var frisk og sterk (gikk masse turer osv), forfalt kraftig fra den dagen hun døde, og døde selv ca 1.5 år etter). Gikk fort nedover.

Anonymkode: 9c45f...152

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tidligere kollega døde av mangeårig kreftsykdom, kona hans døde 13 dager etterpå, så det er noe rart ved det

Anonymkode: 98a0e...c5a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...