Gå til innhold

Han er intens og pågående. Blir snurt om jeg svarer sent og anklager meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg ikke svarer innen en viss tid for eksempel en dag eller timer, kontakter han meg på messenger og spør jeg hvor jeg blir av. Eller sender meg flere snapper om dagen.  Ene dagen anklaget han meg for å med vilje ignorere han. Han sier vi skal møtes og kose oss i senga. Jeg blir skikkelig kvalt og det er ikke merkelig jeg ikke får lyst å svare han når han ikke gir meg noe rom. 

Skjønner han ikke dette selv...? 

Anonymkode: 842da...6de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dævendøtte
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner han ikke dette selv...? 

Har du sagt i fra til ham? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis jeg ikke svarer innen en viss tid for eksempel en dag eller timer, kontakter han meg på messenger og spør jeg hvor jeg blir av. Eller sender meg flere snapper om dagen.  Ene dagen anklaget han meg for å med vilje ignorere han. Han sier vi skal møtes og kose oss i senga. Jeg blir skikkelig kvalt og det er ikke merkelig jeg ikke får lyst å svare han når han ikke gir meg noe rom. 

Skjønner han ikke dette selv...? 

Anonymkode: 842da...6de

Du kan jo dumpe han. Høres ikke ut som om han kommer til å gjøre livet ditt noe særlig bedre enn om du er alene.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dævendøtte skrev (2 minutter siden):

Har du sagt i fra til ham? 

Nei

Anonymkode: 842da...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei

Anonymkode: 842da...6de

Er du interessert i ham da? Han høres litt creepy ut, spør du meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dævendøtte skrev (Akkurat nå):

Er du interessert i ham da? Han høres litt creepy ut, spør du meg. 

Jeg var, men han driver meg jo bare vekk når han blir så intens. 
Flere menn har dessverre tidligere ødelagt noe som kunne blitt pga de blir altfor pågående og masete

Anonymkode: 842da...6de

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette hadde jeg bare avsluttet med en gang! Heller alene enn en sånn mann.

Anonymkode: 5e2f4...925

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mannen ikke svarer deg på en dag. Hva tenker du da?

Anonymkode: 57d5f...f0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvis mannen ikke svarer deg på en dag. Hva tenker du da?

Anonymkode: 57d5f...f0a

Man får en smule dårlig følelse i magen, men man holder klokelig kjeft om dette er en man dater, med mindre man er totalt blottet for sosiale antenner. Møtt på sånne menn og de er helt kveldene, blir faktisk litt redd av dem jeg 😳

Anonymkode: ec13f...21b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Man får en smule dårlig følelse i magen, men man holder klokelig kjeft om dette er en man dater, med mindre man er totalt blottet for sosiale antenner. Møtt på sånne menn og de er helt kveldene, blir faktisk litt redd av dem jeg 😳

Anonymkode: ec13f...21b

Kvelende*

Anonymkode: ec13f...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i stedet for at han tar ansvar for egne følelser at det er litt kjipt når du ikke svarer, så legger han alt ansvaret på deg. Ingen evne til refleksjon at du sikkert er opptatt eller trenger litt rom, det er kun en overkjørende egoisme at han trenger å få dekket det enorme bekreftelsesbehovet og hvordan det føles for deg med kvelingen spiller ingen rolle. 

Anonymkode: ec13f...21b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er jo ikke urimelig om han forventer du svarer i løpet av DAGEN. Har ingen oppdratt deg til normal folkeskikk?

Anonymkode: 99f0e...854

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han er jo ikke urimelig om han forventer du svarer i løpet av DAGEN. Har ingen oppdratt deg til normal folkeskikk?

Anonymkode: 99f0e...854

Det er ikke normal folkeskikk å forlange til folk man aldri he møtt at man skal svare på dagen :) Jo folkeskikk det har jeg. Jeg svarte han raskere før. Men når han begynner å mase og blir snurt fordi jeg bruker for lang tid for ham, ja da får jeg faktisk mindre lyst å svare pg bruker da enda lengre tid :) 
 

- TS

Anonymkode: 842da...6de

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke normal folkeskikk å forlange til folk man aldri he møtt at man skal svare på dagen :) Jo folkeskikk det har jeg. Jeg svarte han raskere før. Men når han begynner å mase og blir snurt fordi jeg bruker for lang tid for ham, ja da får jeg faktisk mindre lyst å svare pg bruker da enda lengre tid :) 
 

- TS

Anonymkode: 842da...6de

Jeg skrev med en jeg aldri hadde møtt som begynte å telle timer og minutter fra jeg svarte og notere de ned for meg, når jeg da brukte lenger tid på å svare fordi det var ubehagelig ble han enda mer intens 🤯

Anonymkode: ec13f...21b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke normal folkeskikk å forlange til folk man aldri he møtt at man skal svare på dagen :) Jo folkeskikk det har jeg. Jeg svarte han raskere før. Men når han begynner å mase og blir snurt fordi jeg bruker for lang tid for ham, ja da får jeg faktisk mindre lyst å svare pg bruker da enda lengre tid :) 
 

- TS

Anonymkode: 842da...6de

Du har aldri møtt ham? Men han sier du skal komme og kose i senga? Han er vel utålmodig da, om du ikke snart dukker opp. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skrev med en jeg aldri hadde møtt som begynte å telle timer og minutter fra jeg svarte og notere de ned for meg, når jeg da brukte lenger tid på å svare fordi det var ubehagelig ble han enda mer intens 🤯

Anonymkode: ec13f...21b

Omg😳

 

CorvusCorax skrev (Akkurat nå):

Du har aldri møtt ham? Men han sier du skal komme og kose i senga? Han er vel utålmodig da, om du ikke snart dukker opp. :fnise:

Aner ikke hvor han har fått det for seg engang. Kanskje fordi han mistolket min blinkesmiley ;) 

Anonymkode: 842da...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var, men han driver meg jo bare vekk når han blir så intens. 
Flere menn har dessverre tidligere ødelagt noe som kunne blitt pga de blir altfor pågående og masete

Anonymkode: 842da...6de

Om du liker han så kan du vel prøve å forklare at du trenger litt rom, at det vil bli slutt om han fortsetter å være så intens og på. Greit å gi han en sjanse, og siden du har opplevd det samme fra menn tidligere så er det mest sannsynlig att det er du som trenger litt mer rom enn folk flest, kan jo hende han er så på fordi han har vært borti mer klengete kjærester før.. men det vet du ikke før dere snakker om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

Aner ikke hvor han har fått det for seg engang. Kanskje fordi han mistolket min blinkesmiley ;) 

Anonymkode: 842da...6de

Dere må da ha hatt en god del kommunikasjon og sexting om dette har utviklet seg til sånt mas, eller? Kan du ikke bare kutte ham ut? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...