Gå til innhold

Han er intens og pågående. Blir snurt om jeg svarer sent og anklager meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ville sagt hvordan du føler det også blokkert han. For all del ikke ghost han!! Sånne folk trenger til en hver tid bekreftelse og det er ikke din jobb å få opp selvfølelsen hans. 

Dere er nok på forskjellige plasser. Det er vanskelig å endre en påtrengende fyr til å ikke være påtrengende 

Endret av Traktorlesba96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik påtrengende atferd gir litt psykisk ustabile signaler. Psykisk ustabilitet er vanlig på datingsider, ikke minst fordi mange er nydumpede og i akutt kjærlighetssorg. Det er vel det som kalles å være desperat. Er man desperat så kan det haste å få kos og sex, og i slik situasjon kan mange knulle hvem som helst. Når de får pult fra seg, kjærlighetssorgen dempes, og de faller mer til ro, så vil noen av de forlate sin akuttknulleperson og finne noen de er mer interessert i.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Jeg chatta også med en sånn fyr. Vi hadde god kjemi på tekst, snakka om alt mulig og han var helt ekstremt engasjert, noe jeg først syns var gøy og spennende. Han ville gjerne møtes så fort som mulig, men pga stor avstand og korona ville jeg vente. Er dessuten helt fersk på dating, og sa klart og tydelig fra første stund at jeg var usikker på om jeg ville møtes, og jeg trodde vi var enige om å bare ha hverandre på Snap og se hvordan det gikk etterhvert. Jeg ville gjerne bli kjent med ham, så jeg prøvde å sende "hverdagssnap" med bilder av ting jeg gjorde, men det tok 1- 2 snapper før han begynte å spørre om jeg hadde tenkt noe mer på når jeg ville komme til ham. Snappet jeg fra en morgentur med hunden, sendte han bilde av seg selv i senga og skrev at jeg heller skulle lagt her med ham. Jeg ble så sykt avtent av den masinga at jeg begynte å grue meg til å sende ham noe som helst. Så da ville jeg avslutte, og skrev til ham at dette ble helt feil for meg, og at det var gøy så lenge det varte. Da ble han driiitsur, og skikkelig sutrete, skrev ting som, jaja vi får angre resten av livet på at vi aldri fikk møtes da, stakkars meg som likte deg såå godt, jeg var vel bare tidsfordriv for deg, blabla. Jeg skrev bare at det nok ville gå helt fint å komme seg videre, også blokkerte jeg ham. 

Anonymkode: ba4c9...d1f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dævendøtte skrev (19 timer siden):

Er du interessert i ham da? Han høres litt creepy ut, spør du meg. 

 

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg var, men han driver meg jo bare vekk når han blir så intens. 
Flere menn har dessverre tidligere ødelagt noe som kunne blitt pga de blir altfor pågående og masete

Anonymkode: 842da...6de

Men så si fra da! Dette er jo tydelig en mann med dårlig sosial kompetanse. Hvis ingen sier ifra at det hverken er greit å mase på den måten, eller å snakke om "å kose i senga" når man ikke har møttes enda en gang, så vil de jo ikke endre seg heller. Du må jo si fra hvor grensen din går. Ellers vil menn bare trampe over den.

Anonymkode: c484d...cdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Men så si fra da! Dette er jo tydelig en mann med dårlig sosial kompetanse. Hvis ingen sier ifra at det hverken er greit å mase på den måten, eller å snakke om "å kose i senga" når man ikke har møttes enda en gang, så vil de jo ikke endre seg heller. Du må jo si fra hvor grensen din går. Ellers vil menn bare trampe over den.

Anonymkode: c484d...cdf

Hjelper jo ikke å si ifra til slike, kun unngå og komme seg vekk 

Anonymkode: ec13f...21b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv

Det ER mange gærninger der ute! Nå lytter du til magefølelsen og blokkerer! Han vil kontrollere.  Løp ! Massivt rødt flagg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Grosny skrev (På 9.4.2021 den 9.22):

Slik påtrengende atferd gir litt psykisk ustabile signaler. Psykisk ustabilitet er vanlig på datingsider, ikke minst fordi mange er nydumpede og i akutt kjærlighetssorg. Det er vel det som kalles å være desperat. Er man desperat så kan det haste å få kos og sex, og i slik situasjon kan mange knulle hvem som helst. Når de får pult fra seg, kjærlighetssorgen dempes, og de faller mer til ro, så vil noen av de forlate sin akuttknulleperson og finne noen de er mer interessert i.

Han driver sånn med flere mener du? At han ikke blir lei av å være så masete 😳😳😳

- Ts

Anonymkode: 842da...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.4.2021 den 10.39):

Herregud. Jeg chatta også med en sånn fyr. Vi hadde god kjemi på tekst, snakka om alt mulig og han var helt ekstremt engasjert, noe jeg først syns var gøy og spennende. Han ville gjerne møtes så fort som mulig, men pga stor avstand og korona ville jeg vente. Er dessuten helt fersk på dating, og sa klart og tydelig fra første stund at jeg var usikker på om jeg ville møtes, og jeg trodde vi var enige om å bare ha hverandre på Snap og se hvordan det gikk etterhvert. Jeg ville gjerne bli kjent med ham, så jeg prøvde å sende "hverdagssnap" med bilder av ting jeg gjorde, men det tok 1- 2 snapper før han begynte å spørre om jeg hadde tenkt noe mer på når jeg ville komme til ham. Snappet jeg fra en morgentur med hunden, sendte han bilde av seg selv i senga og skrev at jeg heller skulle lagt her med ham. Jeg ble så sykt avtent av den masinga at jeg begynte å grue meg til å sende ham noe som helst. Så da ville jeg avslutte, og skrev til ham at dette ble helt feil for meg, og at det var gøy så lenge det varte. Da ble han driiitsur, og skikkelig sutrete, skrev ting som, jaja vi får angre resten av livet på at vi aldri fikk møtes da, stakkars meg som likte deg såå godt, jeg var vel bare tidsfordriv for deg, blabla. Jeg skrev bare at det nok ville gå helt fint å komme seg videre, også blokkerte jeg ham. 

Anonymkode: ba4c9...d1f

Høres ut som jeg blir deg også snart.

Bra valg!

- Ts

Anonymkode: 842da...6de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.4.2021 den 22.02):

Hvis jeg ikke svarer innen en viss tid for eksempel en dag eller timer, kontakter han meg på messenger og spør jeg hvor jeg blir av. Eller sender meg flere snapper om dagen.  Ene dagen anklaget han meg for å med vilje ignorere han. Han sier vi skal møtes og kose oss i senga. Jeg blir skikkelig kvalt og det er ikke merkelig jeg ikke får lyst å svare han når han ikke gir meg noe rom. 

Skjønner han ikke dette selv...? 

Anonymkode: 842da...6de

Styr unna. Han høres ut som en kontrollfreak! 

Anonymkode: a2421...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må svare at du ikke vil mer. Skriv at dette ble for mye for deg, og jeg føler det beste er at vi ikke har kontakt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.4.2021 den 10.39):

Herregud. Jeg chatta også med en sånn fyr. Vi hadde god kjemi på tekst, snakka om alt mulig og han var helt ekstremt engasjert, noe jeg først syns var gøy og spennende. Han ville gjerne møtes så fort som mulig, men pga stor avstand og korona ville jeg vente. Er dessuten helt fersk på dating, og sa klart og tydelig fra første stund at jeg var usikker på om jeg ville møtes, og jeg trodde vi var enige om å bare ha hverandre på Snap og se hvordan det gikk etterhvert. Jeg ville gjerne bli kjent med ham, så jeg prøvde å sende "hverdagssnap" med bilder av ting jeg gjorde, men det tok 1- 2 snapper før han begynte å spørre om jeg hadde tenkt noe mer på når jeg ville komme til ham. Snappet jeg fra en morgentur med hunden, sendte han bilde av seg selv i senga og skrev at jeg heller skulle lagt her med ham. Jeg ble så sykt avtent av den masinga at jeg begynte å grue meg til å sende ham noe som helst. Så da ville jeg avslutte, og skrev til ham at dette ble helt feil for meg, og at det var gøy så lenge det varte. Da ble han driiitsur, og skikkelig sutrete, skrev ting som, jaja vi får angre resten av livet på at vi aldri fikk møtes da, stakkars meg som likte deg såå godt, jeg var vel bare tidsfordriv for deg, blabla. Jeg skrev bare at det nok ville gå helt fint å komme seg videre, også blokkerte jeg ham. 

Anonymkode: ba4c9...d1f

Og så skrev han et sutreinnlegg på KG om at kvinner ikke vil ha ham fordi han ikke er høy nok/rik nok/kjekk nok. Eller hva han nå enn klarte å innbille seg at problemet var.

Anonymkode: 43db6...e53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har du lagt med ham ? Bruker du ham bare som runkeklut ? Kanskje han har utviklet følelser for deg, mens du bare leker med ham. Hvor mange andre ligger du med samtidig ? Skjerp deg TS.

Anonymkode: 54858...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.4.2021 den 22.06):

Nei

Anonymkode: 842da...6de

Bedre å ta det med oss? Vil du vi skal si fra?

Anonymkode: 8e8b7...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Tja, har du lagt med ham ? Bruker du ham bare som runkeklut ? Kanskje han har utviklet følelser for deg, mens du bare leker med ham. Hvor mange andre ligger du med samtidig ? Skjerp deg TS.

Anonymkode: 54858...ffe

Hun skriver at hun aldri har møtt ham.

Anonymkode: 3708f...af9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tja, har du lagt med ham ? Bruker du ham bare som runkeklut ? Kanskje han har utviklet følelser for deg, mens du bare leker med ham. Hvor mange andre ligger du med samtidig ? Skjerp deg TS.

Anonymkode: 54858...ffe

Tips: les hva ts skriver eller la vær å svare. Ts har ikke møtt mannen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og så skrev han et sutreinnlegg på KG om at kvinner ikke vil ha ham fordi han ikke er høy nok/rik nok/kjekk nok. Eller hva han nå enn klarte å innbille seg at problemet var.

Anonymkode: 43db6...e53

Sikkert at hun hadde brukt for mye tid på å bekymre seg for om han liten tissefant, og ombestemt seg. Ref: 

 

Anonymkode: fc132...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...