Gå til innhold

Jeg har ikke hatt kjæreste på 2 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg er en dame på 27 som er mamma til tre flotte gutter og singel. Ønsker så veldig et fast forhold igjen men har ikke fått napp ennå. Jeg er kanskje ikke den peneste å se på, men har en bra jobb med god lønn. Hvordan få hell med kjærligheten igjen?

Anonymkode: 46c3f...af1

Såpass ung og allerede tre barn begrenser jo mulighetene en del.

Anonymkode: eb57c...682

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 år er da virkelig ingenting. Jeg var singel fra jeg var 31 til 38. Men er nå i et lykkelig forhold med drømmemannen. Det er mulig med en happy ending, bare man er tålmodig - og kjærligheten fant meg da jeg egentlig hadde gitt opp. :)

Anonymkode: 3cc28...197

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var alene i 3 år etter et langt ekteskap. Så bare helt ut av det blå ble jeg sjekket opp av en dame på en "vennefest". Hadde ikke selv lett etter noen nye. Det førte til et kortere kjæresteforhold, og etter dette så søkte jeg aktivt på nettsider med dette formålet. Er i dag sammen med en flott dame. Du skal ha rimelig flaks om den rette bare faller rett i fanget på deg, du må vise initiativ, tålmodighet og interesse selv for å treffe den rette. Noen år alene etter et langt forhold har ingen vondt av.

Anonymkode: 4bedd...e40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

For hva slags menn er utseendet og personligheten viktig? Har selv de to tingene på plass, men finner bare useriøse og lite attraktive menn. Er vanskelig å være singel som voksen, uten nettverk og bruke useriøse apper.

Anonymkode: b53ed...199

Alle har en personlighet, og alle mener nok at de har god personlighet. men du må faktisk møte noen som liker akkurat DIN personlighet. Så kanskje du leter etter feil type mann? Det å ikke ha netterverk sier jo også noe om at du kanskje ikke har en personlighet som gjør at det er lett å bli kjent med deg, og da er det naturlig nok mer krevende.

Anonymkode: 39acb...479

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.4.2021 den 1.45):

Jeg er en dame på 27 som er mamma til tre flotte gutter og singel. Ønsker så veldig et fast forhold igjen men har ikke fått napp ennå. Jeg er kanskje ikke den peneste å se på, men har en bra jobb med god lønn. Hvordan få hell med kjærligheten igjen?

Anonymkode: 46c3f...af1

Alle synes at egne barn er flotte. 

Andre synes at andres barn, vel... not so much.

Anonymkode: 9dc3e...45c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.4.2021 den 1.45):

Jeg er en dame på 27 som er mamma til tre flotte gutter og singel. Ønsker så veldig et fast forhold igjen men har ikke fått napp ennå. Jeg er kanskje ikke den peneste å se på, men har en bra jobb med god lønn. Hvordan få hell med kjærligheten igjen?

Anonymkode: 46c3f...af1

Lær deg og trives alene. Mennesker lukter desperasjon lang vei. Det viktigste er at du trives i eget selskap først, SÅ kan du finne en kjæreste. Vær den beste versjonen av deg selv ☺️

Anonymkode: bb70a...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 barn skremmer enhver.
Btw, 2år singel? buhuuu! jeg har vært singel i flere, uten barn.

Anonymkode: 9ebcc...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...