Gå til innhold

Jeg har ikke hatt kjæreste på 2 år

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en dame på 27 som er mamma til tre flotte gutter og singel. Ønsker så veldig et fast forhold igjen men har ikke fått napp ennå. Jeg er kanskje ikke den peneste å se på, men har en bra jobb med god lønn. Hvordan få hell med kjærligheten igjen?

Anonymkode: 46c3f...af1

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Familyguy

Godt spørsmål, eg lurer på det same. Eg er singel på 5. Året. Kjærleiken er ikkje lett å finne har eg funne ut, sjølv om ein leitar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Er mange av oss som har vært singel i flere år. Jeg er 32 og har snart vært singel i 4 år, men føler ikke det er så lenge 😂ikke lett å si hvordan man gjør det bra på kjærlighetsfronten. Jeg føler det blir verre jo eldre man blir (man treffer gjerne mindre nye folk), er mye hjemme med barn og spesielt nå i koronatider er man tvunget til å være usosial. Man treffer færre naturlig og da er det vel kanskje kun nettdating som er igjen for dem som er interessert i det. 

Anonymkode: f7004...254

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er mange av oss som har vært singel i flere år. Jeg er 32 og har snart vært singel i 4 år, men føler ikke det er så lenge 😂ikke lett å si hvordan man gjør det bra på kjærlighetsfronten. Jeg føler det blir verre jo eldre man blir (man treffer gjerne mindre nye folk), er mye hjemme med barn og spesielt nå i koronatider er man tvunget til å være usosial. Man treffer færre naturlig og da er det vel kanskje kun nettdating som er igjen for dem som er interessert i det. 

Anonymkode: f7004...254

Jeg var singel i 12 år i mine beste 20-30 åra. Det sto ikke på mangelen på beileren, jeg var bare svært kresen. Selv likte jeg å kalle meg selektiv. Ble vel tilnærmet en gammel peppermø for jeg fungerte ikke så godt som partner de neste to forsøkene etter det. Hadde utviklet meg mange særheter og rare vaner😅

Så traff jeg ham jeg endelig følte meg hjemme hos. Ble presentert via felles venner og jeg tenkte bare etter en kveld med prat og uskyldig flørting ‘hvor har du vært i hele mitt voksne liv’?!. Det visste seg at han gikk svært lite ut. Ikke så glad inhen og festing. Men var likevel svært sosial med sin lille vennekrets og hadde en spennende fortid med reiser og unike opplevelser og historier. Den ene blant få dager ute på byen traff han heldige meg☺️

Vi har samme humor, samme musikk- og filmsmak. Samme interesser og viktigst av alt. Samme politisk syn og verdier og holdninger forøvrig.  Han tålte at jeg skilte meg litt ut og har i dag bidratt til at jeg føler meg tryggere og mer tilpasningsdyktig. Vi har nå vært samboere i 8 år og har 3 barn sammen. Vi leker litt med tanken om nr 4;)

Han er forresten 9 år yngre enn meg. Det turte jeg ikke skrive innledningsvis for å slippe forhåndsdømming og fordommer;)

Konklusjon: kjærligheten dukker gjerne opp når man minst venter det. Man trenger ikke nødvendigvis å aktivt lete etter den. Men en bør være åpen for det og litt lett søkende.

Jeg har ingen erfaring med nettdating selv, men har skjønt det har kommet for å bli. Da kan det nok være lurt å være tydelig på at en er interessert i et seriøst forhold og ikke bare sex. Har nemlig en følelse av at flertallet av menn først og fremst er opptatt av sistnevnte. Kanskje lurt å være selektiv i valg av nettdstingssteder. 

Lykke til!

Anonymkode: 63cf1...151

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg var singel i 12 år i mine beste 20-30 åra. Det sto ikke på mangelen på beileren, jeg var bare svært kresen. Selv likte jeg å kalle meg selektiv. Ble vel tilnærmet en gammel peppermø for jeg fungerte ikke så godt som partner de neste to forsøkene etter det. Hadde utviklet meg mange særheter og rare vaner😅

Så traff jeg ham jeg endelig følte meg hjemme hos. Ble presentert via felles venner og jeg tenkte bare etter en kveld med prat og uskyldig flørting ‘hvor har du vært i hele mitt voksne liv’?!. Det visste seg at han gikk svært lite ut. Ikke så glad inhen og festing. Men var likevel svært sosial med sin lille vennekrets og hadde en spennende fortid med reiser og unike opplevelser og historier. Den ene blant få dager ute på byen traff han heldige meg☺️

Vi har samme humor, samme musikk- og filmsmak. Samme interesser og viktigst av alt. Samme politisk syn og verdier og holdninger forøvrig.  Han tålte at jeg skilte meg litt ut og har i dag bidratt til at jeg føler meg tryggere og mer tilpasningsdyktig. Vi har nå vært samboere i 8 år og har 3 barn sammen. Vi leker litt med tanken om nr 4;)

Han er forresten 9 år yngre enn meg. Det turte jeg ikke skrive innledningsvis for å slippe forhåndsdømming og fordommer;)

Konklusjon: kjærligheten dukker gjerne opp når man minst venter det. Man trenger ikke nødvendigvis å aktivt lete etter den. Men en bør være åpen for det og litt lett søkende.

Jeg har ingen erfaring med nettdating selv, men har skjønt det har kommet for å bli. Da kan det nok være lurt å være tydelig på at en er interessert i et seriøst forhold og ikke bare sex. Har nemlig en følelse av at flertallet av menn først og fremst er opptatt av sistnevnte. Kanskje lurt å være selektiv i valg av nettdstingssteder. 

Lykke til!

Var ikke meningen å sitere innlegget ditt her😅 Kun ment som svar til ts;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
norw

Bra jobb og god lønn er viktig om du er mann, men mindre viktig når du er dame. Da er det utseende, personlighet og barn/bagasje som er viktig. 

To år er ikke lenge i det hele tatt. Fem år, da begynner det å bli lenge. 

Endret av norw
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg skjønner at det oppleves som et reellt problem, men det er likevel interessant å observere hvordan noen ser på det som normen at de skal ha en kjæreste,  når andre for sitt bare liv ikke har greid å komme i et forhold, når de er 27. Jeg hadde gitt mye for å få følt litt på det ts har hatt tidligere i livet. 

Anonymkode: 7f768...970

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg skjønner at det oppleves som et reellt problem, men det er likevel interessant å observere hvordan noen ser på det som normen at de skal ha en kjæreste,  når andre for sitt bare liv ikke har greid å komme i et forhold, når de er 27. Jeg hadde gitt mye for å få følt litt på det ts har hatt tidligere i livet. 

Anonymkode: 7f768...970

Jepp, jeg er 28 og har aldri hatt forhold eller sex tross mange interesserte menn. Skulle gitt mye for å ha det TS har hatt. Og TS mener to år er ekstremt lenge i tillegg så hun har sikkert opplevd mye kjærlighet med flere menn hele sitt voksne liv. Hva med 12 år (mitt voksne liv så langt)? Og det blir garantert mer enn det. Hvordan hadde TS håndtert det?

Anonymkode: c8d40...efd

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bamseklemmer

Regner selvsagt du setter krav til mannen som skal bli stefar? men jeg tror også menn uten barn blir litt redd når de ser hva det innebærer. Så det er ikke så enkelt å finne noen som passer... Er ungene over konfirmajonsalder øker jo sjansene, det er nettopp derfor jeg venter med kjæreste. Inntil videre skal jeg bare kose meg som singel🤭

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det er nok en ulempe for deg å være alene med 3 barn i en alder der andre etablerer seg for å få sitt første barn. ( min første tanke var: "hvordan i huleste har hun hatt tid til å få 3 barn før de fleste andre er ferdig med utdannelsen?"). Tror ikke menn rundt 30 er veldig klar for å gå inn som stefar for 3 barn nei. Er nok adskillig enklere 10 år fram i tid.

Jeg tenker ellers at det er et sunnhetstegn at man er singel en stund når man har barn jeg. Det tyder på at du ikke tar til takke med "hvem som helst". Sånn tenker jeg i alle fall. Har selv vært singel i 2 år nå, etter et kortere forhold på 1 1/2 år, som vel gjorde meg enda mer forsiktig sånn sett. Ungene er mye viktigere enn kjæreste, og som Bamseklemmer skriver så er det også enklere med forhold når barna er større. Jeg unngår selv menn med små barn.

Anonymkode: 39acb...479

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg var singel frem til jeg var 38år. Jeg hadde null interesse av "kanskje vil jeg, kanskje ikke" og tok ikke til takke med hvemsomhelst. Ei venninne av meg er tradisjonell av seg og er jomfru i en alder av 41. 

Slå den. Tror kanskje du bare må unne deg en realitetsorientering, ts. Livet er mer enn mann. Livet for menn er mer enn bare dame også. 

Anonymkode: 5140c...2d1

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

På tinder er utrolig mange som er på din alder TS med flere barn som sier ingen fuckboys vil ha fast forhold jeg opplever at dette kan bli svært vanskelig med forhold ikke bare for kvinner men med single fedre også.

Anonymkode: 76db2...be7

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg er en dame på 27 som er mamma til tre flotte gutter og singel. Ønsker så veldig et fast forhold igjen men har ikke fått napp ennå. Jeg er kanskje ikke den peneste å se på, men har en bra jobb med god lønn. Hvordan få hell med kjærligheten igjen?

Så du har latt deg befrukte av en mann of fått 3 avkom?, nå vil du ha en stepappa som kan ta seg av dem?

Anonymkode: 298f9...8fd

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

På tinder er utrolig mange som er på din alder TS med flere barn som sier ingen fuckboys vil ha fast forhold jeg opplever at dette kan bli svært vanskelig med forhold ikke bare for kvinner men med single fedre også.

Prøv på nytt og sleng inn noen komma, punktumer osv. Her har du minst fire setninger i en.

Anonymkode: 0ff8f...f18

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Du har jo allerede hatt et langvarig forhold og rukket å født tre barn iløpet av 27 år på denne jord. Kanskje chille litt og trive i eget selskap først? Synes alle må ha partner konstant for tiden... ingen klarer å være single og sexløse lenger😅😂

jeg er selv 29 år, ingen barn og har vært singel i fire år til høsten. Jeg har måttet ta til takke med dating og useriøse forhold i mellomtiden med menn som løy for meg og plutselig ikke visste hva de ville allikevel. Men jeg klarer meg selv og har aldri vært desperat som 90 %av norges befolkning er og tar til takke med hvem som helst. Jeg venter på at den jeg liker, liker meg tilbake, noe som er sjeldent å oppleve.

Anonymkode: b53ed...199

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
norw skrev (12 timer siden):

Bra jobb og god lønn er viktig om du er mann, men mindre viktig når du er dame. Da er det utseende, personlighet og barn/bagasje som er viktig. 

To år er ikke lenge i det hele tatt. Fem år, da begynner det å bli lenge. 

For hva slags menn er utseendet og personligheten viktig? Har selv de to tingene på plass, men finner bare useriøse og lite attraktive menn. Er vanskelig å være singel som voksen, uten nettverk og bruke useriøse apper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
norw
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

For hva slags menn er utseendet og personligheten viktig? Har selv de to tingene på plass, men finner bare useriøse og lite attraktive menn. Er vanskelig å være singel som voksen, uten nettverk og bruke useriøse apper.

Menn er jo forskjellige, men jeg tenker at disse faktorene går igjen som noen av de viktigste kriteriene. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

vært singel i 8 år jeg 😕 ikke akkurat en ønsket situasjon, men knekker liksom ikke koden. Alle er enten bare interessert i sex eller ikke interessert i meg på den romantiske måten. 

Anonymkode: 26d43...7ce

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hvis du er 27 år og har tre barn ville jeg heller fokusert på dem. 2 år er ingenting. Slapp av og tilbring tid med barna dine

Anonymkode: 66923...172

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Johnny Bravo
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Her er en ide, kanskje du kan også kan sende PM til posteren under deg. Familyguy karen. Se om det er noe å hente det..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...