Trolltunge Skrevet 7. april 2021 #61 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Er ikke det det handler om. Om noen vil ha sex med deg kan det være to grunner til det. 1. personene vil ha sex 2. personen vil ha sex og interessert i noe seriøst. Dette gjelder for kvinner og menn. Hvis DU er redd for å bli såret fordi den andre personen kun ville ha sex og du ville noe mer så er det DITT ansvar å avklare det på forhånd eller bare ta sjansen på at du kan bli såret. Jeg har vært på begge sider av denne saken før. Det suger når man vil noe mer, men det er dessverre risken man tar når man prøver å finne noen. Det er alle sitt eget ansvar å unngå å bli såret. Anonymkode: 542a0...129 Det er korrekt, men man må faktisk også ta sjansen på å bli såret innimellom. Tror ingen slipper unna det. Jeg synes det var fælt å være på andres siden også. Måtte såre noen. Normalt oppegående mennesker synes ikke det er noe kjekt å såre noen. I dating er det også flere varianter enn du nevner for akkurat det angående sex. Ikke ute etter noe seriøst, ønsker kun sex og moro. (Eventuelt bekreftelse, pausefyll, å vise en annen at man er attraktiv for å skape sjalusi, annet som aldri egentlig ga deg en sjanse. ) Ønsker noe seriøst, men du var ikke den rette. (Eller omvendt. ) Var ikke ute etter noe seriøst, men falt likevel. (slik begynte mitt forhold) Så det optimale, som dessverre ikke alltid skjer, ja heller sjeldent, begge to ønsker noe seriøst, og det er full klaff. For å komplisere dette ekstra kan ting også endre seg underveis. Det kan være ønske om noe seriøst, virke som klaff en stund, men så er det noe som dukker opp og gjør at ene finner det feil. Eller altså omvendt, som i mitt forhold, der begge er enige om at dette ikke skal bli noe, og så faller den ene likevel for den andre. Det gikk fint for oss til slutt, men det er i slike situasjoner ingen garanti for at den andre også får følelser. Å finne den rette er komplisert. Det er så mye som skal klaffe. Det er derfor ikke rart at det ikke går som ønsket de fleste gangene, og at de fleste av oss må oppleve både å bli såret og å såre. Uansett bør man ta ansvar for egne valg, og det er nok også lurt å være innstilt på at ting ikke alltid går som man ønsker. 1
Dinkarma Skrevet 8. april 2021 #62 Skrevet 8. april 2021 Wowwow... her var det utrolig mange stygge og ekle svar. Synes det er ganske trist at alle angriper ts, og forsvarer at menn kan bruke og tvinge damer til sex som de vil. Jeg opplever ofte selv at menn presser og maser om sex, og har blitt voldtatt og trakassert og truet over tid av de jeg har avvist. Dere har selv ikke vært i posisjon til å forstå dette ser jeg og dere er en haug av uattraktive incels/kvinncels som ikke får sex i det hele tatt og lar det gå utover noen som har blitt utsatt for bruk og kast på tinder😅 dere virker bare bittre og sykt misunnelige og kvinnefiendtlige på dette forumet og i denne tråden. Dere har alle her inne en hjerne som tydeligvis ikke fungerer som for alle oss andre der ute og har mye rare og dårlige holdninger og meninger. Dere driver med mobbing og trakassering her inne og diskriminering på kg. Blir kvalm av dere alle sammen! Men så lenge dere får høstet likes så er dere fornøyde. synes ikke det er greit sånn dere svarer i tråden her! 2
Dinkarma Skrevet 8. april 2021 #63 Skrevet 8. april 2021 Glemte å nevne at jeg selv har hatt seriøse forhold bak meg og menn som behandlet meg ordentlig. Det er tinder som er skylden, og jeg ser at samfunnet og datingkulturen er helt ødelagt i dag. For etter jeg ble singel for et par år siden og gikk på nettdating, har denne problemstillingen kommet opp, aldri FØR. Så slutt å skylde på ts og de som utsettes for søppelmennene! De har selv skyld og ansvar for egen oppførsel! Men menn har jo fritak og kan stikke fra alt ansvar som vanlig! Har alltid hatt draget på ordentlige menn og forhold, men på nettdating tiltrekker en seg bare rare, stygge og kåte menn som behandler en grise stygt 1
Dinkarma Skrevet 8. april 2021 #64 Skrevet 8. april 2021 Milky skrev (På 6.4.2021 den 10.59): Ingen sier du er en hore herregud... men når du har sex med en på første date så kan du ikke forvente at dere blir kjærester dagen etter. Selvom man har sex en gang så har du ikke rett på noe innsyn i hans liv. Du velger å ha sex, du vet at det er en sjanse for at han bare er en player. Da kan du takke deg selv Skjerp deg! Oppførselen din altså... du er vel ikke så pen og populær blant mannfolka selv og må trakassere og mobbe andre medsøstre over nettet som har blitt misbrukt og utsatt for playere. At det går an å forsvare sånn oppførsel! håper fader meg du ikke har barn! Ellers får du barnevernet på døra og mannen din får høre om den stygge oppførselen din på nettet som er meget hatefull og ekkel. sitt anonym bak en skjerm og lek tøff og høst likes, men du er meget ynkelig og liten. Uattraktiv er du i hvert fall. det er jo nettopp det dere/du gjør, mener ts er en løs hore og skylder på henne og forsvarer en fyr sin bedritne oppførsel. 2
Trolltunge Skrevet 8. april 2021 #65 Skrevet 8. april 2021 (endret) Dinkarma skrev (40 minutter siden): Skjerp deg! Oppførselen din altså... du er vel ikke så pen og populær blant mannfolka selv og må trakassere og mobbe andre medsøstre over nettet som har blitt misbrukt og utsatt for playere. At det går an å forsvare sånn oppførsel! håper fader meg du ikke har barn! Ellers får du barnevernet på døra og mannen din får høre om den stygge oppførselen din på nettet som er meget hatefull og ekkel. sitt anonym bak en skjerm og lek tøff og høst likes, men du er meget ynkelig og liten. Uattraktiv er du i hvert fall. det er jo nettopp det dere/du gjør, mener ts er en løs hore og skylder på henne og forsvarer en fyr sin bedritne oppførsel. Såvidt jeg har sett er det bare en tulling som har kalt ts løs. Resten har prøvd å gi råd. Det som flere har reagert på er ts sin besettelse når ting ikke ble som hun ønsket. Å si at noe ikke er bra eller klokt er ikke å kalle TS en løs hore. Det er du som drar det til det. Ganske meningsløst i mine øyne. Jeg synes på ingen måte at ts er det, men jeg synes samtidig at hun burde bli klokere angående å ta valg, ta ansvar for egne valg, og ikke klikke og bli sprø dame som lager falske profiler og "skal ta" mannen om ting ikke utviklet seg som hun ønsket. Endret 8. april 2021 av Trolltunge 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #66 Skrevet 8. april 2021 1 hour ago, Dinkarma said: Skjerp deg! Oppførselen din altså... du er vel ikke så pen og populær blant mannfolka selv og må trakassere og mobbe andre medsøstre over nettet som har blitt misbrukt og utsatt for playere. At det går an å forsvare sånn oppførsel! håper fader meg du ikke har barn! Ellers får du barnevernet på døra og mannen din får høre om den stygge oppførselen din på nettet som er meget hatefull og ekkel. sitt anonym bak en skjerm og lek tøff og høst likes, men du er meget ynkelig og liten. Uattraktiv er du i hvert fall. det er jo nettopp det dere/du gjør, mener ts er en løs hore og skylder på henne og forsvarer en fyr sin bedritne oppførsel. Oisann, her har vi visst en kaninkoker 😯 Anonymkode: 882c5...1cc 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #67 Skrevet 8. april 2021 Syns du var verst i dette tilfellet jeg. Anonymkode: a1814...29f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå