AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #21 Skrevet 6. april 2021 Du må skaffe deg hardere hud! Det er ingen her som sier at du er en hore! Oppførselen din mot han er psyk! Du burde skaffe deg hjelp. Det er ikke normalt å opprette en ny tinderprofil, lure han og så sende det til han. Han gikk videre. Det må du og gjøre! Dere hadde sex, so what? Det er ikke verdens undergang. Du brukte jo han like mye... Anonymkode: 7668a...9d5 8
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #22 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hadde du ikke lyst? Gjorde du det bare fordi du tenkte at da ville han ha et forhold? Anonymkode: 32175...d80 Kan du bare kutte ut den sexistiske skitsnakken der? Man kan da ha sexlyst selv om man ikke ønsker sex annet enn i forhold. Anonymkode: 019e7...d76 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #23 Skrevet 6. april 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du bare kutte ut den sexistiske skitsnakken der? Man kan da ha sexlyst selv om man ikke ønsker sex annet enn i forhold. Anonymkode: 019e7...d76 Du ønsker ikke sex annet enn i forhold, men hadde likevel sex på første da. Du hadde ikke lyst, fikk ingenting ut av det, og nå, siden han ikke ønsker noe forhold, mener du han har lurt deg. Forstår jeg deg rett? Anonymkode: 32175...d80 8
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #24 Skrevet 6. april 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Men hadde du ikke lyst? Gjorde du det bare fordi du tenkte at da ville han ha et forhold? Anonymkode: 32175...d80 Ts er kanskje en av disse "snille", som viser seg å ikke være så snille når de ikke får forhold (som de mener de har krav på)... Anonymkode: 882c5...1cc 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #25 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du ønsker ikke sex annet enn i forhold, men hadde likevel sex på første da. Du hadde ikke lyst, fikk ingenting ut av det, og nå, siden han ikke ønsker noe forhold, mener du han har lurt deg. Forstår jeg deg rett? Anonymkode: 32175...d80 Tro det eller ei så kan sex være viktig for kvinner og. Hvorfor skal en kvinne som er glad i sex måtte utsette å ha sex med en mann ene og alene fordi menn horestempler! kvinner for å faktisk ha lyst på noen de har følelser for? Tror du en kvinne med normal sexlyst ikke har lyst på sex før date 20? Faen så drittlei jeg er av menn som skal ha spesialreglene: kvinner skal undertrykke sin natur og aldri kreve noe, menn skal ha rom til å være usivilisert ape uten noen innvendiger. Anonymkode: 019e7...d76 2
MiaHI Skrevet 6. april 2021 #26 Skrevet 6. april 2021 Skjønner at det er kjipt for deg at det endte sånn. Du er ikke en hore fordi du hadde sex på første date, men det er dessverre gammelt nytt at sex på første date gjør at mange menn mister interessen. Om det er tilfelle her er forsåvidt ikke sikkert. Selv har jeg mistet interessen for menn pga sexen var dårlig, uavhengig av om det har skjedd på første date eller senere. Vil også tilføye at det er du som har gjort noe ulovlig her. Ifølge Tinders retningslinjer er det ikke lov å utgi seg for å være noen andre enn seg selv. 3
Gjest someone_here Skrevet 6. april 2021 #27 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Møtte en fyr på tinder for et par uker siden, og han var kåt og det endte opp med sex. Nå føler jeg meg dum som lot meg bruke. Men jeg likte fyren, og tenkte at han kanskje også var interessert, at alt klaffet. Dum som jeg var. Vi la til hverandre på snap, og jeg prøvd et par ganger å høre om han vil møtes igjen, men han er alltid opptatt. Så når han nå sist avviste meg når jeg spurte, med at han var opptatt hele dagen, så lagde jeg en ny (fake) tinderprofil, og kontaktet han der. Skrev litt frem og tilbake, også spurte om han kanskje ville møtes senere på dagen. Han skjønte visst ikke at det var meg, og fikk bare kort svar tilbake at han ville møtes og om jeg hadde tid nå. Da tok jeg screenshot og sendte han på snap, med kommentaren «Hva faen? Du som sa du var opptatt hele dagen». Fikk ingen svar tilbake, men ble blokkert umiddelbart. Er alle menn slik? Er menn kun ute etter sex, og bruk og kast? Er bare så sjokkert, dette var en godt voksen mann i 30- årene. Er det innafor å oppføre meg slik. Føler meg bare tom og har så stor skamfølelse. Føler meg skitten og brukt Anonymkode: b9e03...a87 Ikke alle er slik, men du er nå en fellesdo
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #28 Skrevet 6. april 2021 1 minutt siden, someone_here said: Ikke alle er slik, men du er nå en fellesdo Kutt ut! Anonymkode: 92f2b...032 5
Bamseklemmer Skrevet 6. april 2021 #29 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er alle menn slik? Er menn kun ute etter sex, og bruk og kast? Er bare så sjokkert, dette var en godt voksen mann i 30- årene. Er det innafor å oppføre meg slik. Føler meg bare tom og har så stor skamfølelse. Føler meg skitten og brukt Anonymkode: b9e03...a87 Jeg kan bare snakke for meg selv herretter, for jeg forsvarer ikke slike menn som du har opplevd. Hvis jeg er ute etter sex, er jeg tydelig på at det er kun det jeg er ute etter. Jeg blir ikke pottsur av et nei og er fremdeles hyggelig. Problemstillingen ligger i at man er for blåøyd, lite erfaring, og ikke ser varslene i en player. Hvis man er sår for å føle seg brukt bør man iallfall være på vakt, men jeg tror nyskjerrigheten og kåtheten er større enn fornuften. da skjer det slike ting... Hvis man ikke vil ha sex, bør man heller ikke date er min mening. Og skal man ha seg kjæreste bør man bli venner først før man har sex i ung alder. Og "voksne" må settes i gåseøyne herretter, du nettopp lært det nå.🤔 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #30 Skrevet 6. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Tro det eller ei så kan sex være viktig for kvinner og. Hvorfor skal en kvinne som er glad i sex måtte utsette å ha sex med en mann ene og alene fordi menn horestempler! kvinner for å faktisk ha lyst på noen de har følelser for? Tror du en kvinne med normal sexlyst ikke har lyst på sex før date 20? Faen så drittlei jeg er av menn som skal ha spesialreglene: kvinner skal undertrykke sin natur og aldri kreve noe, menn skal ha rom til å være usivilisert ape uten noen innvendiger. Anonymkode: 019e7...d76 Det er jo ingen som har sagt noe annet. Selvsagt er det lov for kvinner å ha sex på første date, og lov å ta med seg en tilfeldig fyr hjem fra byen. Det er ingen som har kalt deg hore i denne tråden, eller påstått at det er forskjellige regler for kvinner og menn. Du sliter skikkelig med leseforståelsen hvis du tror det. Anonymkode: 32175...d80 5
Gjest someone_here Skrevet 6. april 2021 #31 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan godt hende ja. Men er det for mye å be om at menn sier fra at de ikke er interessert. Ber ikke om forklaring, men at man sier fra at man ikke er interessert. Fremfor å flørte frem og tilbake, kun for ha deg som reserveligg. Men skjønner, jeg får ikke noe støtte her, fordi jeg er visst en hore fordi jeg hadde sex med en mann. Snakk om kvinnefiendlig møkkaside. Anonymkode: b9e03...a87 Du har også en lang liste med menn du bruker som en reserve airfield, enten for sex eller forhold.
Hr. Aktiv Skrevet 6. april 2021 #32 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Møtte en fyr på tinder for et par uker siden, og han var kåt og det endte opp med sex. Nå føler jeg meg dum som lot meg bruke. Men jeg likte fyren, og tenkte at han kanskje også var interessert, at alt klaffet. Dum som jeg var. Vi la til hverandre på snap, og jeg prøvd et par ganger å høre om han vil møtes igjen, men han er alltid opptatt. Så når han nå sist avviste meg når jeg spurte, med at han var opptatt hele dagen, så lagde jeg en ny (fake) tinderprofil, og kontaktet han der. Skrev litt frem og tilbake, også spurte om han kanskje ville møtes senere på dagen. Han skjønte visst ikke at det var meg, og fikk bare kort svar tilbake at han ville møtes og om jeg hadde tid nå. Da tok jeg screenshot og sendte han på snap, med kommentaren «Hva faen? Du som sa du var opptatt hele dagen». Fikk ingen svar tilbake, men ble blokkert umiddelbart. Er alle menn slik? Er menn kun ute etter sex, og bruk og kast? Er bare så sjokkert, dette var en godt voksen mann i 30- årene. Er det innafor å oppføre meg slik. Føler meg bare tom og har så stor skamfølelse. Føler meg skitten og brukt Anonymkode: b9e03...a87 Noen få menn er sli, men de soper over hele markedet slik at de virker til å være så mange. Når de i tillegg sier de riktige tingene og gjør de riktige tingene og dere damer lett hopper til sengs med dem før dere omtrent møtes blir det sånn. Tilbake sitter vi menn som er monogame og skikkelig menn, men vi er ikke hot nok fordi vi seiler ikke rundt på ei rosa sky. I datingfasen ytrer vi litt usikkerhet og kansje sier ting som er det lureste. Da mister damer lysta for han playeren der sier jo alt og gjør alt riktig etter læreboka. 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #33 Skrevet 6. april 2021 Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå): Noen få menn er sli, men de soper over hele markedet slik at de virker til å være så mange. Når de i tillegg sier de riktige tingene og gjør de riktige tingene og dere damer lett hopper til sengs med dem før dere omtrent møtes blir det sånn. Tilbake sitter vi menn som er monogame og skikkelig menn, men vi er ikke hot nok fordi vi seiler ikke rundt på ei rosa sky. I datingfasen ytrer vi litt usikkerhet og kansje sier ting som er det lureste. Da mister damer lysta for han playeren der sier jo alt og gjør alt riktig etter læreboka. Menn kan ikke være monogame. Dette er en patetisk påstand, og bidrar til å lure kvinner mer enn dere allerede gjør. Skjerpings. De fleste oppegående kvinner skjønner at menn liker å hoppe fra kvinne til kvinne, og de eneste gangene dere binder dere er det av personlig gevinst i form av økonomi eller praktiske årsaker. Anonymkode: a8b73...6e3 1
K.B. Skrevet 6. april 2021 #34 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Møtte en fyr på tinder for et par uker siden, og han var kåt og det endte opp med sex. Nå føler jeg meg dum som lot meg bruke. Men jeg likte fyren, og tenkte at han kanskje også var interessert, at alt klaffet. Dum som jeg var. Vi la til hverandre på snap, og jeg prøvd et par ganger å høre om han vil møtes igjen, men han er alltid opptatt. Så når han nå sist avviste meg når jeg spurte, med at han var opptatt hele dagen, så lagde jeg en ny (fake) tinderprofil, og kontaktet han der. Skrev litt frem og tilbake, også spurte om han kanskje ville møtes senere på dagen. Han skjønte visst ikke at det var meg, og fikk bare kort svar tilbake at han ville møtes og om jeg hadde tid nå. Da tok jeg screenshot og sendte han på snap, med kommentaren «Hva faen? Du som sa du var opptatt hele dagen». Fikk ingen svar tilbake, men ble blokkert umiddelbart. Er alle menn slik? Er menn kun ute etter sex, og bruk og kast? Er bare så sjokkert, dette var en godt voksen mann i 30- årene. Er det innafor å oppføre meg slik. Føler meg bare tom og har så stor skamfølelse. Føler meg skitten og brukt Anonymkode: b9e03...a87 Du høres jo ikke helt stabil ut. Det er ikke slik at Tinder date med sex = monogami, å drive med fake profiler osv er ganske crazy, jeg hadde heller ikke svart deg om du holdt på på den måten.. 2
Hr. Aktiv Skrevet 6. april 2021 #35 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Menn kan ikke være monogame. Dette er en patetisk påstand, og bidrar til å lure kvinner mer enn dere allerede gjør. Skjerpings. De fleste oppegående kvinner skjønner at menn liker å hoppe fra kvinne til kvinne, og de eneste gangene dere binder dere er det av personlig gevinst i form av økonomi eller praktiske årsaker. Anonymkode: a8b73...6e3 Jeg kan bare svare for meg selv. Jeg har alltid vært monogam. Hvordan du kan tillegge meg et verdisyn og en karakter uten å noen kjennskap til hvordan jeg funker blir feil akkurat på samme måte som jeg da tillegger alle damer at de er utro når to av mine ekser var det. Jeg tenker likedan på forhold og hvordan det bindes opp. Min erfaring er at mange damer jager en rik mann. En som strør om seg med penger slik at de blir prinsesser. Menn er generelt lite interesserte i pengene, men mere om selve dama. Dvs. mannen liker kjøttet og ikke betalingen for det. 3
Anonymburker Skrevet 6. april 2021 #36 Skrevet 6. april 2021 Utrolig stusselig å lage en fake profil bare for å kontrollere. Et rødere flagg finnes ikke. 6
mjaus Skrevet 6. april 2021 #37 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du er ute etter noe seriøst så ikke ligg med oss på første date. Anonymkode: 542a0...129 Hvorfor er det alltid kvinners ansvar? Hvorfor ikke heller si "Hvis han ikke var ute etter noe mer, burde han avklart det" 5
Gjest ABM Skrevet 6. april 2021 #38 Skrevet 6. april 2021 Hva tror du egentlig Tinder er? Du og dine medsøstre vil alltid velge blant 10% av mennene der. Disse mennene har knekt koden og ser på Tinder som en eneste stor kjøttbuffe. Samtidig "blokkerer" disse mennene for menn som ønsker seg ett seriøst forhold..de gir opp hele ideen om å treffe en kvinne fordi fuckboysa blir værende på Tinder, og de ønsker ikke et fast forhold.
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. april 2021 #39 Skrevet 6. april 2021 Ja han var en dritt som forførte deg når du sa du var seriøs og ville ha et forhold. Han burde ikke ha forsøkt seg om han fant ut at du bare var et knull han ville tømme seg i. Men mange menn tenker med pikken og bryr seg ikke om følelsene til damen, de vil bare ha sex. Du skulle ikke ha stalket han og skrevet til han på Tinder, men jeg skjønner at du ble forbannet! Håper du finner en fin og god mann der ute, for det finnes mange av dem ❤️ Man kan faktisk ikke vite helt sikkert om en mann vil ha deg etter sex eller ikke, for noen blir vilt forelsket i deg etterpå også. Man må bare føle litt på det selv og bare tenke, at går det ikke, så går det ikke. Egentlig skal du være glad du fant ut hvordan han var etter ett knull. Da kan du bare kassere han og gå videre i livet Klem til deg ❤️
Gjest ABM Skrevet 6. april 2021 #40 Skrevet 6. april 2021 mjaus skrev (33 minutter siden): Hvorfor er det alltid kvinners ansvar? Hvorfor ikke heller si "Hvis han ikke var ute etter noe mer, burde han avklart det" Det er alltid kvinnens ansvar....evolusjonen har gitt kvinnen et udiskutabelt mandatet til å velge partner, slik er det bare.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå