Gå til innhold

Hvorfor er menn slik?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en fyr på tinder for et par uker siden, og han var kåt og det endte opp med sex.

Nå føler jeg meg dum som lot meg bruke. Men jeg likte fyren, og tenkte at han kanskje også var interessert, at alt klaffet. Dum som jeg var.

Vi la til hverandre på snap, og jeg prøvd et par ganger å høre om han vil møtes igjen, men han er alltid opptatt. 

Så når han nå sist avviste meg når jeg spurte, med at han var opptatt hele dagen, så lagde jeg en ny (fake) tinderprofil, og kontaktet han der.

Skrev litt frem og tilbake, også spurte om han kanskje ville møtes senere på dagen. Han skjønte visst ikke at det var meg, og fikk bare kort svar tilbake at han ville møtes og om jeg hadde tid nå. Da tok jeg screenshot og sendte han på snap, med kommentaren «Hva faen? Du som sa du var opptatt hele dagen».

Fikk ingen svar tilbake, men ble blokkert umiddelbart.

Er alle menn slik? Er menn kun ute etter sex, og bruk og kast? Er bare så sjokkert, dette var en godt voksen mann i 30- årene. Er det innafor å oppføre meg slik.

Føler meg bare tom og har så stor skamfølelse. Føler meg skitten og brukt :( 

Anonymkode: b9e03...a87

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lot deg bruke? Du ville ikke, og fikk ingenting ut av det?

Anonymkode: 32175...d80

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er ute etter noe seriøst så ikke ligg med oss på første date. 

Anonymkode: 542a0...129

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hadde han sagt på forhånd at han var interessert i noe mer enn sex? Hadde du vært tydelig på at du ønsket noe mer? Du har gått i en veldig klassisk felle her. Ja, det burder ikke være sånn, men du har ansvar for å passe på deg selv også. Tidlig sex er risiko uansett hvilke intensjoner man har.

Og nei, alle menn er ikke sånn. Men du må luke på Tinder. Man møter alt mulig der. Du må være tydelig med hva du forventer. Og om du vil unngå å føle deg brukt så må du faktisk vente med sex til du ser at det er en person som du passer sammen med, og at han virker oppriktig interessert i deg som person.

Anonymkode: 9b9a0...329

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han gjorde rett i å blokkere deg. Hvor kontrollerende går det an å være? Du har ikke noe krav på han eller hans tid.

Makan.

Anonymkode: 32f0f...867

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

han var kåt og det endte opp med sex

Ligger du med alle som er kåte? 

Du har valgt din datingstrategi og en ting er sikkert. Du vil bli ligget mye med...

Anonymkode: 1594e...a0c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

En ting til: Det er ikke sånn at hvis han (eller hun!) ikke ønsker å fortsette etter at dere har hatt sex, så er det FORDI dere hadde sex. Det kan like godt være fordi nå har dere blitt bedre kjent, og han ikke føler dere vil funke som par. Det er faktisk lov å ombestemme seg, uten at det betyr at man er "useriøs".

• Liker 10
Skrevet

Herregud jeg hadde også blokkert deg. En du har møtt 1 gang trenger ikke å gi deg noe som helst forklaringer. Sånn er det når man ligger rundt på første date

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Du må huske at veldig mange menn er drittsekker som kun vil knulle deg. Ikke interessert i fast forhold. Ikke ha sex de første datene!

Anonymkode: 31b0f...bf3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg får jo ingenting ut av det når han maser om sex, og ghoster meg etter han har fått viljen sin.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du er ute etter noe seriøst så ikke ligg med oss på første date. 

Jeg gjør vanligvis aldri det, men denne fyren maste og overøste meg med komplimenter. Og jeg var dum og ga etter.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde han sagt på forhånd at han var interessert i noe mer enn sex? Hadde du vært tydelig på at du ønsket noe mer? Du har gått i en veldig klassisk felle her. Ja, det burder ikke være sånn, men du har ansvar for å passe på deg selv også. Tidlig sex er risiko uansett hvilke intensjoner man har.

Og nei, alle menn er ikke sånn. Men du må luke på Tinder. Man møter alt mulig der. Du må være tydelig med hva du forventer. Og om du vil unngå å føle deg brukt så må du faktisk vente med sex til du ser at det er en person som du passer sammen med, og at han virker oppriktig interessert i deg som person.

Anonymkode: 9b9a0...329

Jeg gikk i en felle ja. Jeg var tydelig på at jeg ønsket noe fast før vi møttes, og det sa han også at han var.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han gjorde rett i å blokkere deg. Hvor kontrollerende går det an å være? Du har ikke noe krav på han eller hans tid.

Makan.

Hva faen for et svar er dette! Nei jeg har ikke krav på andre sin tid, men jeg forventer at folk er ærlige, at han ikke juger om å være opptatt fordi han ikke mente noe med hele flørten!

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ligger du med alle som er kåte? 

Du har valgt din datingstrategi og en ting er sikkert. Du vil bli ligget mye med...

Anonymkode: 1594e...a0c

Nei, dette har skjedd en gang.

Hvorfor er alle så jævla stygge mot meg i tråden her, og skriver til meg som om jeg er en løs hore, fordi jeg gjorde feil 1 gang. 

Typisk kg, man er visst en hore om man har sex, eller lar seg lure av menn. Er visst ikke lov å gjøre feil.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Han skylder deg jo ingenting. Du har ikke krav på han eller hans tid, og han er i sin fulle rett til å velge selv om han vil treffe deg igjen.

Det er jo bare å gå videre? 

Anonymkode: 882c5...1cc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

En ting til: Det er ikke sånn at hvis han (eller hun!) ikke ønsker å fortsette etter at dere har hatt sex, så er det FORDI dere hadde sex. Det kan like godt være fordi nå har dere blitt bedre kjent, og han ikke føler dere vil funke som par. Det er faktisk lov å ombestemme seg, uten at det betyr at man er "useriøs".

Kan godt hende ja. Men er det for mye å be om at menn sier fra at de ikke er interessert.

Milky skrev (5 minutter siden):

Herregud jeg hadde også blokkert deg. En du har møtt 1 gang trenger ikke å gi deg noe som helst forklaringer. Sånn er det når man ligger rundt på første date

Ber ikke om forklaring, men at man sier fra at man ikke er interessert. Fremfor å flørte frem og tilbake, kun for ha deg som reserveligg.

Men skjønner, jeg får ikke noe støtte her, fordi jeg er visst en hore fordi jeg hadde sex med en mann. Snakk om kvinnefiendlig møkkaside.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

DET ER BARE SEX!

Jeg hadde før satt ja takk til rævva sex et helt liv med en mann som faktisk var glad i meg, enn ja til den beste sexen i verden om premisset var at mannen ikke kom tilbake.

Anonymkode: 019e7...d76

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns du er tøff som kaster deg ut i datingmarkedet, for det virker temmelig tøft ut fra det folk forteller.

Når det gjelder dette med å føle seg brukt eller ikke. Jeg pleier ikke tenke sånn på det. Har man hatt det fint sammen, så forsvinner jo ikke den gode opplevelsen av at en eller begge partene i ettertid finner ut at dette ikke er noe å gå videre med.

Når man hopper til sengs med noen etter et par uker så er det jo absolutt en reell mulighet for at man ikke matcher på sikt. Det er vel ulempen med Tinder og andre sjekkearenaer der man treffer helt fremmede mennesker. Men samtidig - den samme muligheten er jo til stede om man IKKE hopper til sengs sammen tidlig også. I enda større grad vil jeg tro, for sex er jo tross alt en investering i seg selv. 

Å bygge relasjoner tar tid og innsats, og skjer som regel ikke på et par uker. Hvis de mener at det ikke er noe å gå videre med, er det jo bedre at de bryter av tidlig enn at de holder deg på pinebenken over lengre tid og lar deg investere i noe de egentlig vet er dødfødt? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er alle kvinnene jeg har hatt ons med drittsekker siden de ikke tok kontakt med meg etterpå? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som sier at du er en hore. Det er noe som du tolker og føler på. Så det er rett og slett noe du må ta ansvar for selv.

Klart han kunne gitt deg en bedre forklaring og vært tydelig på hva han ønsker, men sånn er livet. Han ville nok ikke såre deg, og/eller fått en skyllebøtte fordi han har "brukt" deg.

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan godt hende ja. Men er det for mye å be om at menn sier fra at de ikke er interessert.

Ber ikke om forklaring, men at man sier fra at man ikke er interessert. Fremfor å flørte frem og tilbake, kun for ha deg som reserveligg.

Men skjønner, jeg får ikke noe støtte her, fordi jeg er visst en hore fordi jeg hadde sex med en mann. Snakk om kvinnefiendlig møkkaside.

Ingen sier du er en hore herregud... men når du har sex med en på første date så kan du ikke forvente at dere blir kjærester dagen etter. Selvom man har sex en gang så har du ikke rett på noe innsyn i hans liv. Du velger å ha sex, du vet at det er en sjanse for at han bare er en player. Da kan du takke deg selv

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Helt enig, i en ideell verden burde folk si ifra på en måte som blir forstått. I den reelle verden er det dessverre ikke sånn, men jeg har lært at folk gjerne sier ifra på en eller annen måte likevel. Jeg lever etter en regel om at hvis jeg er i tvil om en mann er interessert eller ikke, så er han ikke interessert nok, for da ville jeg ikke vært i tvil. Man vil vel ikke ha en lunken partner uansett?

Igjen - jeg syns du er tøff! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg får jo ingenting ut av det når han maser om sex, og ghoster meg etter han har fått viljen sin.

Men hadde du ikke lyst? Gjorde du det bare fordi du tenkte at da ville han ha et forhold?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Hippogriff skrev (9 minutter siden):

Hvis de mener at det ikke er noe å gå videre med, er det jo bedre at de bryter av tidlig enn at de holder deg på pinebenken over lengre tid og lar deg investere i noe de egentlig vet er dødfødt? 

Føler han holdt meg på pinebenken når vi snapper frem og tilbake over flere uker, og finner ut at han ikke mente noe med det.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er alle kvinnene jeg har hatt ons med drittsekker siden de ikke tok kontakt med meg etterpå? 

Nei, problemet var jo at vi hadde kontakt etterpå, men at han kom med unnskyldninger på hvorfor han ikke ville møtes.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ingen som sier at du er en hore. Det er noe som du tolker og føler på. Så det er rett og slett noe du må ta ansvar for selv.

Klart han kunne gitt deg en bedre forklaring og vært tydelig på hva han ønsker, men sånn er livet. Han ville nok ikke såre deg, og/eller fått en skyllebøtte fordi han har "brukt" deg.

Han sårer meg jo, når han bare blokker meg, fordi jeg fersk han i at han har jugd for meg og holdt meg for narr i flere uker.

Er jo derfor jeg føler meg brukt, fordi vi har holdt kontakten, fordi han var for feig til å bryte kontakten før jeg avslørte at han egentlig ikke var interessert.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...