Tanuki Skrevet 7. april 2021 #61 Skrevet 7. april 2021 Vi har en bichon frise, gutten vår på 6 år får gå med den på korte turer, aldri helt alene da. . Har aldri hatt eller møtt en gladere og mer pålitelig hund. børster gjennom pelsen hver dag og klipper den selv, ikke vanskelig i det hele tatt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #62 Skrevet 8. april 2021 Shiba inu har jeg mye erfaring med. Nydelig rase, lite bjeffing, fin størrelse, gode turkamerater, bedagelige innendørs. Hverken sta eller sære som noen skal ha det til. Anonymkode: a6be3...04a
Våge Skrevet 8. april 2021 Forfatter #63 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er ikke lundehund ekstremt vanskelig å få tak i? Type flere år på venteliste? Ikke corgi. De er avlet for å gjete med bjeffing, og lager dermed ganske mye lyd. I tillegg røyter d1e helt voldsomt. Å nivå mer en golden retriever, vil jeg si. Sterke er de og, og en enkelt corgi klarer lett å trekke meg over ende (jeg veier litt over 50 kg), til tross for vekten på 16 kg (tror det har noe med at de har lavt tyngdepunkt, så de blir ganske sterke). De er også meget sta, ville ikke anbefalt den som førstegangshund. Ikke corgi. Hilsen en med flere corgier. Anonymkode: 9bb59...2d4 Har foreldre og søster som har hver sin corgi, eg skal ikke ha den rasen😂
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #64 Skrevet 8. april 2021 9 hours ago, Våge said: Har foreldre og søster som har hver sin corgi, eg skal ikke ha den rasen😂 Hahaha, skjønner jeg godt! De er vel for... spesielt interesserte 😅 Jeg skrev faktisk "sveip til høyre om du elsker konstant bjeffing og hundehår på alt du eier" i Tinder bioen min, og jammen fant jeg meg ikke en hundegal person som gjerne ville ha et par corgier til 😂 Anonymkode: 9bb59...2d4 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #65 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (På 6.4.2021 den 1.50): Hadde gått for lundehund, corgi eller en liten puddel. Shiba, toller og lignende raser er det bare å holde seg unna som førstegangs, det blir for krevende. Anonymkode: f0e1b...2c6 På hviken måte er Shiba for krevende? Har 2 shibaer, aktiv i miljøet og har shibaer i min nærmeste familie. Aldri vært borti maken til super hunderase.. Anonymkode: a6be3...04a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå